Cysztof Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 daje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PatLove Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 Koledzy a jeździł ktoś GC8 z 2.5T z STI New Age ? .... daje rady ? Pzdr! Jasiek plasma555 oczywiście, że daje radę :wink: Wszystko zależy jak będzie to zrobione i wystrojone... Tylko decydując się na 2.5 poszedłbym od razu w kuciznę bo w 2.5 np. tłoki są takie same w WRX i STI(w EJ20 były inne w RX-ie, a inne w STI) i stąd często ich płynięcie pod podniesieniu mocy, a poza tym ten nieszczęsny problem z uszczelkami więc kucizna + szpilki ARP-a + cometic pod głowice i jazda :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xbike Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 tłoki są takie same w WRX i STI nie są stąd często ich płynięcie pod podniesieniu mocy tłoki w STI zasadniczo nie płyną a pękają i powodów może być kilka cometic pod głowice byle nie Cometic - seryjna uszczelka jest OK. Jak ktoś potrzebuje odprezającą to SUBARU tez taką posiada. a w temacie: moje auto ma pełen SWAP z STI 2,5 2006 po mapie i ........... zawsze mogłoby być szybciej :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PatLove Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 nie są Ok, może nie doprecyzowałem wypowiedzi-nie są takie same bo rzeczywiście mają inne nr części ale są tak samo słabe i nie jest to, tak jak w przypadki silnika 2 litrowego, gdzie tłoki z STI były dużo mocniejsze, niż te z WRX-a tłoki w STI zasadniczo nie płyną a pękają i powodów może być kilka Słyszałem o kilku przypadkach, gdzie w 2.5 STI po mocnym remapie popłynęły tłoki ale oczywiście o ich pękaniu też słyszałem, czyli generalnie do mocnych nie należą byle nie Cometic - seryjna uszczelka jest OK. Jak ktoś potrzebuje odprezającą to SUBARU tez taką posiada. Dlaczego byle nie Cometic, co jest złego w tych uszczelkach(poza ceną )? Wiele osób stosuje je w budowie mocnych silników do radjówek i jakoś jeżdżą. Osobiście nie spotkałem się jeszcze z negatywną opinią na temat tych uszczelek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ariel Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 Koledzy a jeździł ktoś GC8 z 2.5T z STI New Age ? .... daje rady ? Oj daje rady ten dół naprawdę miażdzy w porównaniu do 2.0. plasma555, kiedyś miałem podobne plany i był nawet budżet, ale doszedłem do wniosku że wolę NewAge bo to trochę bardziej cywilizowany samochód i można nim podjechać do kina czy dać kobiecie. Oczywiście dla mnie każde dobrze zrobione GC8 to miód malina bo mam sentyment do tego modelu - w końcu od GTeka zaczęła się moja przygoda z Subaru Oprócz tego musisz uzbroić się w cierpliwość bo to parę dobrych miesięcy pracy. Z resztą mieszkasz w takim rejonie Polski że aż wstyd że jeszcze nie masz STI Pozdrawiam i powodzenia :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 gdzie w 2.5 STI po mocnym remapie popłynęły tłoki to najczesciej wina tunera , jak tłok sie stopi, lub padł przepływomierz, czy pompa paliwa , to samo dotyczy tłoków z sti2.0 :roll: Osobiście nie spotkałem się jeszcze z negatywną opinią na temat tych uszczelek. to mało jeszcze widziałeś i słyszałeś :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plasma555 Opublikowano 11 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 No właśnie wstyd że nie ma następcy mojego Robaka i szukam A pytałem bo to mi wpadło w oko: http://allegro.pl/subaru-impreza-324km- ... 89630.html ...tyle że podobno jakiś mało zadbany egzemplarz! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 No właśnie wstyd że nie ma następcy mojego Robaka i szukam A pytałem bo to mi wpadło w oko: http://allegro.pl/subaru-impreza-324km- ... 89630.html ...tyle że podobno jakiś mało zadbany egzemplarz! Niby calkiem fajny, szkoda tylko że poskładany na CP + eagle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plasma555 Opublikowano 11 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 :/ a to źle ? ps. Edwinie czy masz jakiś czas wolny teraz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xbike Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 :/ a to źle ? luzno i chinsko 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 5 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2011 Koledzy a jeździł ktoś GC8 z 2.5T z STI New Age ? .... daje rady ? nie daje rady bo stoi i czeka na nowe tloki i uszczelki Jasiek nie cuduj, kup zdrowego GT-eka załuż kolce, poćwicz trochę i objedziesz zima 99,9% aut w twojej okolicy ewentualnie wsadź trochę krótsza skrzynie z Forka turbo bo moim zdaniem seryjne przełożenie w GT i WRX 2.0 do zabawy jest zdecydowanie za długie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się