FAZA666 Opublikowano 22 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2005 Interseują mnie wałki do mojej Corolli. Patrzyłem w firmie "Świątek"-tam takowe są(1350zł-chyba komplet czyli 2), w "Chojnackim" nie sprzedają. Nie chce , że by Bóg wie ile kosztowały :? Prosze o jakieś opinie i także konkretne firmy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 23 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2005 Sportowy wałek powoduje, że może autku mocy przybywa, ale w górnym zakresie obrotów, niestety coś kosztem czegoś, na dole prawdopodobnie nie będzie nic, albo będzie gorzej, obroty jałowe mogą przesunąć się w górę i stać się bardziej poszarpane, spalanie raczej wzrośnie. Wałki sportowe to jeden z elementów bardziej kompleksowego i kosztownego tuningu silnika N/A. Ja bym dał sobie siana z grzebaniem przy corolli i zebrał kasę na mocniejsze auto albo swap silnika - wyjdzie taniej i mniej awaryjnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinJ Opublikowano 23 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2005 FAZA666, może popytaj na SR.PL na przykład. I ie tylko o wałkach ale co mozna zrobić z Twoim autem, pewnie pare osób będzie miało jakieś doświadczenia z tym silnikiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 23 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2005 Chyba wlasnie na sr.pl czytalem ze te tanie walki, ale nie wiem czy akyrat od Swiatka, sa za miekkie i po kilku miesiacach sie wycieraja. Niestety dobre walki sporo kosztuja. Ja za komplet do Mazdy musialbym zaplacic ponad $600. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FAZA666 Opublikowano 26 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2005 WAŁKI SPORTOWE GT - "są to wałki przeznaczone do podwyższania mocy samochodów turystycznych poruszających się w normalnym ruchu drogowym, użytkowanych „na co dzień”, dają orientacyjny wzrost mocy do 20 %. Po zamontowaniu takiego wałka silnik uzyskuje lepsze osiągi, jednak dla pełnego wykorzystania możliwości wałka z reguły dokonuje się dodatkowych przeróbek i modyfikacji takich jak:· Zwiększenie wyprzedzenia statycznego zapłonu ( o około 5 st. ),· Podwyższenie stopnia sprężania poprzez splanowanie głowicy ( orientacyjne około 1 do 2 mm )· Skorygowanie i polerowanie kanałów wlotowych i wylotowych w głowicy i kolektorach,· Zastosowanie sportowego układu wydechowego oraz kolektora,· W silnikach z wtryskowymi układami zasilania - wymiana chipa w komputerze sterującym na chip o sportowej charakterystyce. Tą przeróbkę dokonuje się po zamontowaniu wałka i w samochodach z wtryskiem często jest ona niezbędna dla zapewnienia równomiernej pracy na biegu jałowym, a dodatkowo powoduje dalszy wzrost mocy silnika. " oPIS WAŁKÓW OD śWIĄTKA, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 26 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2005 No niezły wałek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki Opublikowano 27 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2005 wszystko ładnie pięknie tylko niewiem czy do końca jesteś świadomy kosztów tej operacji? przerobiłem to wszystko na moim KJS -owym aucie (1,6) i oprócz wspomnianych kosztów następnym problemem jest potrzeba dłuuuugoczasowego strojenia.... nie tylko zmiana ustawień mapy ale też zmiana ustawień rozrządu... bardzo czasooooooooooooooooooooooooooooooooooooochłonne problemów ze strojeniem jest wiele począwszy od tego że na początku wolnych obrotów zupełnie brakowało i ustawiałem je bezp. na przepustnicy a kończąc na tym że aby góra nie była prosta od 6000 tylko nadal wzrastała, pomogło jedynie wymiana wtrysków na większe .... acha i musisz być świadomy uciążliwości jazdy samochodem w mieście - naprawdę trzeba go mocno piłować... na ostudzenie emocji orientacyjne koszty http://www.projectxs.pl/index.php?modul ... e&pageid=1 więc jeśli to ma byc pierdziowóz na codzień zdecydowanie odradzam i polecam znianę auta... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witek Opublikowano 27 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2005 Panie Moderator ! Weź się pan do roboty. Temat o sportowych wałkach, a tu nic o tym nie ma ! Nic o nielegalkach, nic o niedozwolonych serwisach czy o nieregulaminowych zwężkach nie ma nawet kwestii dopingowych nikt nie poruszył... Jak tak może być ! Jestem oburzony ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intakwrx Opublikowano 28 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2005 Panie Moderator ! Weź się pan do roboty. Temat o sportowych wałkach, a tu nic o tym nie ma ! Nic o nielegalkach, nic o niedozwolonych serwisach czy o nieregulaminowych zwężkach nie ma nawet kwestii dopingowych nikt nie poruszył... Jak tak może być ! Jestem oburzony ! Dokładnie ! Czytam i czytam i nić nie znajduje tu o Sportach Walki ?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witek Opublikowano 28 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2005 Intakwrx, doskonale Cię rozumiem, dlatego nauczyłem się nie ufać pierwszemu wrażeniu, które też mi mówiło o sportach walki. Pozostaje nam czekać, aż moderator zainteresuje się panami "oftopikerami" i wreszcie będziemy mogli przeczytać o tych przekrętach w boksie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FAZA666 Opublikowano 29 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2005 wszystko ładnie pięknie tylko niewiem czy do końca jesteś świadomy kosztów tej operacji? raz koszty, a co za tym idzie problemy. bo to, że wałki wymienie i troszke przyszlifuje niektóre części silnika to może nie wystaczyć, bo nagle może okazać się, że z obrotami coś nie tak itd. także chyba te Toyote troche obniże (3cm) bo zabardzo ją buja-za bardzo!, no i zrobie ten dolot do silnika bo jakbyście zobaczyli jak jest zrobiony to by wam szczęki opdały :wink: Szkoda inwestować w motor o pojemności 1400 bo ekstra wyniku się nie zrobi przynajmniej nie za 1500zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki Opublikowano 29 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2005 dokładnie - lepiej zainwestuj w dobrą zawieche i niezły hebel - to jest bardziej potrzebne... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witek Opublikowano 29 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2005 I dobre opony jeśli nie masz ! To daje baaaardzo dużo. I w lecie i w zimie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FAZA666 Opublikowano 29 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2005 I dobre opony jeśli nie masz ! To daje baaaardzo dużo. I w lecie i w zimie. A to fakt, jest bardzo duża różnica. Na zime mam Goodyery Utra Grip 5-chciałem teraz nowe kupić, ale zrobie to na przyszły sezon, a na lato mam Michellina Energy chyba i są spoko, choć myślę, że też je trzeba będzie zmienić. Więc może jakieś felgi rozmiar 16?? Może coś poradzicie oczywiście "w cenie" bo to tylko auto za niecałe 20tys zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witek Opublikowano 29 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2005 Więc może jakieś felgi rozmiar 16?? Może coś poradzicie oczywiście "w cenie" bo to tylko auto za niecałe 20tys zł. Zostawić to co jest i kupić ładne skromne... kołpaki, i cieszyć się z tej "niewrażliwości" na dziury, i krawężniki (którą masz w porównaniu z innymi autami na zacnych ogromnych felgach) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 29 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2005 Daj szersze 14" i dobre gumy. Z duzymi fegami stracisz na osiagach i bedziesz musial kupowac drogie opony. Jak masz dlugie przelozenia to mozesz zalozyc opony o kilka procent mniejsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ywone Opublikowano 4 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2006 to i ja wrzucę swoje 3 grosze ponieważ widzę ,że za bardzo nie wiesz co chcesz zrobić, proponuję poczytać to forum http://www.forum.corollaclub.org z mojego doświadczenia mogę ci powiedzieć, że w twoim aucie z tym silnikiem nic nie poprawisz za 1000-2000 zł do uzyskania lepszych osiągów nie pomoże wycięcie kata, wstawienie strumienicy, filtr stożkowy, sport. wałki rozrządu , zmiana mapy i inne takie tam na hamowni okazuje się że jest tak samo lub nawet gorzej najlepszy wynik o jakim słyszałam to poprawa o 5 KM i 20 Nm chyba że masz luźne 15-20 tys. zł, to uderz na PW do użytkownika Snajper'a on ma taką corolle jak ty tylko uturbioną osiągi porównywalne do TSów poza tym masa kasy i problemów ze strojeniem najtańszy do tego modelu jest swap aha , felgi 16" ledwo się mieszczą i licznik przekłamuje a 17" to na 100% będą obcierać , trzeba podginać błotniki i nadkola Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 4 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2006 Takie slowa z ust kobiety? 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ywone Opublikowano 4 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2006 Takie slowa z ust kobiety? 8) mam E11 od kilku lat , jeźdżę na zloty ogólnopolskie i zbieram rozumy czyżby motoryzacja to temat zarezerwowany tylko dla facetów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 4 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2006 Ywone, jak najbardziej nie... stad moje pozytywne zaskoczenie 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vampeer Opublikowano 4 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2006 chyba że masz luźne 15-20 tys. zł, to uderz na PW do użytkownika Snajper'a on ma taką corolle jak ty tylko uturbioną osiągi porównywalne do TSów poza tym masa kasy i problemów ze strojeniem najtańszy do tego modelu jest swap IMO Marcin powinien wsadzic tam 2.0 i dopiero potem uturbic no ale auto i tak zaczelo znacznie lepiej jezdzic niz wczesniej. nie zapominajmy ze wazy duuuzo wiecej niz kazda inna corolla. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FAZA666 Opublikowano 4 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2006 Powiem tak: że zdjęcie katalizatora dodało Corolli, przynjamniej ja czułem różnice, napewno większą niż po chipie z którego moc auta wzrosła z 88koni do 95... Co do filtra stożkowego to jest kiepsko po mimo, że filtr jest naprawde dobry(BMC- jakieś podwójne zasysanie ) ale nic w osiągach się nie zmieniło, musze zmienić mocowanie stożka bo jest bardzo kiepskie Przemyślałem i nie "zainwestuje" w silnik bo to nie ma sensu, wszystko drogie i niepewne. także lepiej jak zostawie tak jest jest i za jakieś 1,5 roku pomyślę o zmienia auta z duuużo mocniejszym silnikiem, lepszym zawieszeniem i hamulcami. Bo przecież nie robił bym w mojej Toyocie silnika zostawiając kiepskie hamulce i bujającą się karoserie A z felgami zobacze, wystarczyły by 15 na fajnych gumach A co do forum Corolli, kiedyś tam patrzyłem, nawet gdzieś się zarejetrowałem ale coś nie wyszło... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FAZA666 Opublikowano 9 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2006 -polerowanie gniazd -wymiana wałków -planowanie głowicy -nowa uszczelka pod głowice za to około 700-800zł + wałki np. od Świątka 1390zł... Co o tym sądzicie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 9 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2006 Widzę, że jesteś niestrudzony w psuciu auta W przypadku wolnossących jednostek nie warto poprawiać japońskich inżynierów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domestos666 Opublikowano 9 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2006 -polerowanie gniazd-wymiana wałków -planowanie głowicy -nowa uszczelka pod głowice za to około 700-800zł + wałki np. od Świątka 1390zł... Co o tym sądzicie?? Może lepiej zmienić wygląd auta. Np. lexusy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się