fredek Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Witam Chyba był poruszany ten problem, ale nie mogę go znaleźć w archiwum. W GTku MY94 mam coś takiego. Pedał hamulca jest ogólnie zawsze dość miękki w porównaniu do innych aut, ale to nie problem. Problem pojawia się po przejechaniu ostro dwóch zakrętów. Wtedy to podczas pierwszego hamowania, auto hamuje dobrze, ale pedał wchodzi mocniej w podłogę. Pierwsze parę centymetrów ruchu pedała jest jakby bezwładne zupełnie. Hamulce są odpowietrzone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Zmień płyn. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzy Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Obstawiałbym rozklekotane łożyska z przodu (wcale nie muszą jeszcze huczeć). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bujak27 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Miałem to samo.Okazało się że jest padnięte łożysko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2011 5 zeta na łozysko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fredek Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Jak rozkletone łożyska? Łożyska w piastach przednich? Prawe jest prawie nowe. Lewe nie szumi, nie ma luzów na zawieszeniu. Płyn jest trochę kiepski... Ale taki płyn to raczej wcześniej się gotuje, niż po jednym ostrzejszym zakręcie nagle traci wlasciwosci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qra_633 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2011 JA gdzieś słyszałem historię o tym że w ostro pokonywanych zakrętach, pod wpływem siły "odśrodkowej" mogą odsunąć się klocki od tarczy, wciskając tłoczki ciut w zacisk. Ale ile jest w tym prawdy to nie wiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2011 fredek, luzy na łożyskach, zwichrowane tarcze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
imgw Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2011 a ja obstawiam hamowanie lewa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzy Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2011 JA gdzieś słyszałem historię o tym że w ostro pokonywanych zakrętach, pod wpływem siły "odśrodkowej" mogą odsunąć się klocki od tarczy, wciskając tłoczki ciut w zacisk. Ale ile jest w tym prawdy to nie wiem. Prawdy jest bardzo dużo. Jak już pisałem - łożysko nie musi wcale szumieć/huczeć, żeby mieć już luzy wystarczające do wciskania klocków. Przećwiczyłem to ostatnio u siebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fredek Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Rozumiem, że luzy na łożyskach powodują w zakręcie to, że tarcza "przemieszcza" się względem jarzma-zacisku. Co powoduje, jakby wciśnięcie do środka tłoczka hamulcowego. Następnie po wyjeździe na prostą jest wtedy luz między tarczą, klockiem, tłoczkiem. Sprawdzę jeszcze raz luzy na łożyskach i zobaczę, ale i tak nie wierze w tą przyczynę w moim przypadku:-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się