Michcio Opublikowano 7 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2011 Witam koledzy.Mam kilka pytań które mnie nurtują.Otóż kupiłem ponad rok temu subaru impreze wrx rocz 2004 poj 2.0.I wszystko było wspaniale przez pare miechów ale potem zaczeły się schody.Autko zaczeło gasnąc przy hamowaniu,obroty nierówne,marchewy z tłumika,szarpanie przy gwałtownym ruszaniu.I teraz doszło nierówne ładowanie turbiny.Dodam ze subarynka ma blow off firmy blitz,tłumik przelotowy supersprinta i nic w mapie nie było dłubane tak mi powiedzieli w aso.Teraz moje pytanko czy wszystkiemu jest winien ten nieszczesny blow off.Prosze o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 7 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2011 zapewne tak, to wina BOVa. Byc moze rowniez pojawila sie jakas nieszczelnosc i kilka innych rzeczy. Podjedz do fachowców to Ci pomogą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michcio Opublikowano 7 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2011 Właśnie jezdziłem zawsze do aso.Ale niestety te problemy powracaja w mniejszym lub w wiekszym stopniu.Aż plakac sie chce. -- Cz lip 07, 2011 3:31 pm -- Dodam ze autko po zakupie miało wymienione wszystkie płyny,filtry,kompletny rozrzad,i mase innych rzeczy.Tak ze jest naprawde zadbane a tu takie psikusy robi sam nie wiem co o tym myslec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlus Opublikowano 7 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2011 A skad jestes? Jakbys to napisal, to napewno ktos z okolicy by Ci polecil jakis cacy warsztat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michcio Opublikowano 7 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2011 Z Łomianek i zawsze korzystałem za aso.I niby wszystko jest cacy a tu cały czas jakis problem wychodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 7 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2011 no to skoro ASO nie jest w stanie Ci pomóc, udaj sie do nie-ASO w mysiadle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 7 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2011 przy takich modach pewno przydała by się jakaś nowa porządna mapa, albo chociaż jakieś korekty programu, mamy na Forum w Warszawie jednego bardzo dobrego człeka co takie tematy spokojnie i lewą ręką ogarnia , jako go tu zwą, spróbuj z nim nawiązać kontakt 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michcio Opublikowano 7 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2011 Ok dzieki wszystkim za pomoc.Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krysztal Opublikowano 7 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2011 nie masz seryjnego DV albo kogoś kto by mógł Ci na podmianke pożyczyć? jak nie to faktycznie podjedź do speca i pewnie szybko ustali co to za złośnik Ci psikusy takie robi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michcio Opublikowano 7 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2011 Właśnie zamówiłem seryjny dv jutro ma przyjść.Może to rozwiąże te wszystkie problemy. -- Cz lip 07, 2011 8:29 pm -- A najciekawsze jest to ze moja żonka też ma subarynke i nic tylko leje benzynkie i lata furką. -- Cz lip 07, 2011 8:34 pm -- Zostały mi tylko 2 problemy niestabilne ładowanie turbiny i te kangury przy ostrym przyspieszaniu.Ale smuci mnie fakt że wszystko na początku było jak ta lala zero problemów.A potem to średnio co 2 tyg auto w serwisie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 7 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2011 Michcio, sprawdź wężyki przy solenoidach i "innych trójnikach" 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krysztal Opublikowano 7 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2011 ... niestabilne ładowanie turbiny i te kangury przy ostrym przyspieszaniu... objawy jak z winy blowa który nie trzyma ciśnienia i przez to te skoki i kangury ponieważ ECU myśli, że ma powietrze daje paliwo a powietrze przez zawór uciekło. Na początku było ok bo widać blow jeszcze działał a teraz już pewnie ma dość. Trzymam kciuki żeby był tylko w nim problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michcio Opublikowano 7 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2011 Dzieki wielkie ja też mam nadzieje że to tylko to.Może bendzie dobrze.A tak na serio to bende sie cieszyl jak małe dziecko jak to wszystko ustąpi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michcio Opublikowano 8 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2011 Witam ponownie koledzy.Dziś założyłem seryjny dv tak jaki mi radziliście.Zrobiłem mała przelot furka i problemy znikneły jak ręką odjoł.Myśle sobie zrobie jeszcze jedno kółko po wiosce i wtedy turbo przestało działać,wywaliło checa cylinder misfire detected i mało tego zaczoł chodzić jak by paliwa brakowało.Już mam dość tego auta a i jeszcze przygasa na obrotach aż cała buda lata i jest taki dziwny syk koło interculera. Kontynuacja starego wątku będzie czytelniejsza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 8 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2011 jest taki dziwny syk koło interculera. Najwidoczniej słyszysz teraz nieszczelność na dolocie, co może być powodem Twoich problemów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michcio Opublikowano 8 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2011 I jak temu zaradzić :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 8 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2011 I jak temu zaradzić :?: Sprawdzić gdzie świergoli. Naprawić poprzez wymianę uszkodzonego elementu albo poprawić montaż albo w inny właściwy sposób. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michcio Opublikowano 8 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2011 Ale to przez nieszczelność dolotu może być tyle problemów na raz. -- Pt lip 08, 2011 9:06 pm -- Wszystkie przewody sprawdzone i nic.Turbo nie chodzi i faluje na obrotach i gasnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 8 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2011 Ale to przez nieszczelność dolotu może być tyle problemów na raz. -- Pt lip 08, 2011 9:06 pm -- Wszystkie przewody sprawdzone i nic.Turbo nie chodzi i faluje na obrotach i gasnie. Zdejmij ic i sprawdź przewody oraz opaski , nie ma opcji musi być nieszczelnosc , sprawdź przewód ssacy do turbo pod kolektorem ss przy wejściu do turbo, w SUBARU turbo szczelność to totalna podstawa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 8 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2011 Michcio, jak zamontowałeś DV to połączyłeś DV z kolektorem dolotowym (tak, jak na załączonym obrazku, zaznaczenie na czerwono) ? Uploaded with ImageShack.us Pozdrawiam Grzegorz EDIT - cholercia, tej drugiej czerwonej strzałki prawie nie widać, tak czy siak lewo-dół od cewki, niebieski silikon wchodzi w kolektor dolotowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michcio Opublikowano 9 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2011 Tak połonczyłem z kolektorem dolotowym.I teraz jest takie dziwne syczenie pod ic jak by tam była nieszczelność. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 9 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2011 Michcio, to nie zostało Ci nic innego, jak wyżej pisał carfit, czyli demontaż IC, posprawdzanie : a) wszelkich miejsc, gdzie gumowe/silikonowe przewody łączą się z metalowymi, dociągnięcie opasek, sprawdzenie wszelkich przewodów gumowo/metalowych, czy nie są dziurawe , c) sprawdzenie łączeń metalowo-metalowych, czyli dwóch miejsc gdzie Y-pipe łączy się z IC. Mogą być nieszczelne uszczelki, może ich nie być w ogóle. A powinny być d) sprawdzenie wszystkich przewodów gumowych/silikonowych połączonych bezpośrednio z zimną częścią turbiny i aktuatorem. Jak pisał Edwin, w przypadku aut z turbo, szczelność połączeń musi zostać zachowana. Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michcio Opublikowano 9 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2011 Dzieki a już tak było fajnie jak pozbyłem sie tego bova i założyłem seryjny dv normalnie autko odżyło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krysztal Opublikowano 10 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2011 Ale to przez nieszczelność dolotu może być tyle problemów na raz. -- Pt lip 08, 2011 9:06 pm -- Wszystkie przewody sprawdzone i nic.Turbo nie chodzi i faluje na obrotach i gasnie. nieszczelność = ilość powietrza która jest nie zgadza się z tym co myśli komp że jest i stąd takie cuda się biorą. Zrób jak wyżej mądrzy ludzie napisali i nie łam się będzie dobrze, tylko dobrze wszystko sprawdzaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michcio Opublikowano 13 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 Witam koledzy w końcu uporałem sie ze swoimi problemami.Mianowicie przewód od turbo był nieszczelny założyłem nowy i wszystko gra.A i jak tego chwasta sie pozbyłem tzn blowa to wszystko wróciło do normy.Teraz gra i bucy he he.Dzięki wielkie za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się