Skocz do zawartości

Problemy z subarynka


Michcio

Rekomendowane odpowiedzi

Witam koledzy.Mam kilka pytań które mnie nurtują.Otóż kupiłem ponad rok temu subaru impreze wrx rocz 2004 poj 2.0.I wszystko było wspaniale przez pare miechów ale potem zaczeły się schody.Autko zaczeło gasnąc przy hamowaniu,obroty nierówne,marchewy z tłumika,szarpanie przy gwałtownym ruszaniu.I teraz doszło nierówne ładowanie turbiny.Dodam ze subarynka ma blow off firmy blitz,tłumik przelotowy supersprinta i nic w mapie nie było dłubane tak mi powiedzieli w aso.Teraz moje pytanko czy wszystkiemu jest winien ten nieszczesny blow off.Prosze o pomoc :cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie jezdziłem zawsze do aso.Ale niestety te problemy powracaja w mniejszym lub w wiekszym stopniu.Aż plakac sie chce. :cry:

 

-- Cz lip 07, 2011 3:31 pm --

 

Dodam ze autko po zakupie miało wymienione wszystkie płyny,filtry,kompletny rozrzad,i mase innych rzeczy.Tak ze jest naprawde zadbane a tu takie psikusy robi sam nie wiem co o tym myslec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy takich modach pewno przydała by się jakaś nowa porządna mapa, albo chociaż jakieś korekty programu, mamy na Forum w Warszawie jednego bardzo dobrego człeka co takie tematy spokojnie i lewą ręką ogarnia :) , jako go tu zwą, spróbuj z nim nawiązać kontakt

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie zamówiłem seryjny dv jutro ma przyjść.Może to rozwiąże te wszystkie problemy.

 

-- Cz lip 07, 2011 8:29 pm --

 

A najciekawsze jest to ze moja żonka też ma subarynke i nic tylko leje benzynkie i lata furką.

 

-- Cz lip 07, 2011 8:34 pm --

 

Zostały mi tylko 2 problemy niestabilne ładowanie turbiny i te kangury przy ostrym przyspieszaniu.Ale smuci mnie fakt że wszystko na początku było jak ta lala zero problemów.A potem to średnio co 2 tyg auto w serwisie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... niestabilne ładowanie turbiny i te kangury przy ostrym przyspieszaniu...

objawy jak z winy blowa który nie trzyma ciśnienia i przez to te skoki i kangury ponieważ ECU myśli, że ma powietrze daje paliwo a powietrze przez zawór uciekło. Na początku było ok bo widać blow jeszcze działał a teraz już pewnie ma dość. Trzymam kciuki żeby był tylko w nim problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie koledzy.Dziś założyłem seryjny dv tak jaki mi radziliście.Zrobiłem mała przelot furka i problemy znikneły jak ręką odjoł.Myśle sobie zrobie jeszcze jedno kółko po wiosce i wtedy turbo przestało działać,wywaliło checa cylinder misfire detected i mało tego zaczoł chodzić jak by paliwa brakowało.Już mam dość tego auta a i jeszcze przygasa na obrotach aż cała buda lata i jest taki dziwny syk koło interculera.

 

 

Kontynuacja starego wątku będzie czytelniejsza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale to przez nieszczelność dolotu może być tyle problemów na raz.

 

-- Pt lip 08, 2011 9:06 pm --

 

Wszystkie przewody sprawdzone i nic.Turbo nie chodzi i faluje na obrotach i gasnie.

 

Zdejmij ic i sprawdź przewody oraz opaski , nie ma opcji musi być nieszczelnosc , sprawdź przewód ssacy do turbo pod kolektorem ss przy wejściu do turbo, w SUBARU turbo szczelność to totalna podstawa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Michcio,

jak zamontowałeś DV to połączyłeś DV z kolektorem dolotowym (tak, jak na załączonym obrazku, zaznaczenie na czerwono) ?

 

silnikpodlaczeniedv.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

Pozdrawiam

Grzegorz

 

EDIT - cholercia, tej drugiej czerwonej strzałki prawie nie widać, tak czy siak lewo-dół od cewki, niebieski silikon wchodzi w kolektor dolotowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Michcio,

to nie zostało Ci nic innego, jak wyżej pisał carfit, czyli demontaż IC, posprawdzanie :

a) wszelkich miejsc, gdzie gumowe/silikonowe przewody łączą się z metalowymi, dociągnięcie opasek,

B) sprawdzenie wszelkich przewodów gumowo/metalowych, czy nie są dziurawe ,

c) sprawdzenie łączeń metalowo-metalowych, czyli dwóch miejsc gdzie Y-pipe łączy się z IC. Mogą być nieszczelne uszczelki, może ich nie być w ogóle. A powinny być :mrgreen:

d) sprawdzenie wszystkich przewodów gumowych/silikonowych połączonych bezpośrednio z zimną częścią turbiny i aktuatorem.

 

Jak pisał Edwin, w przypadku aut z turbo, szczelność połączeń musi zostać zachowana.

 

 

Pozdrawiam

Grzegorz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale to przez nieszczelność dolotu może być tyle problemów na raz.

 

-- Pt lip 08, 2011 9:06 pm --

 

Wszystkie przewody sprawdzone i nic.Turbo nie chodzi i faluje na obrotach i gasnie.

 

nieszczelność = ilość powietrza która jest nie zgadza się z tym co myśli komp że jest i stąd takie cuda się biorą.

Zrób jak wyżej mądrzy ludzie napisali i nie łam się będzie dobrze, tylko dobrze wszystko sprawdzaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam koledzy w końcu uporałem sie ze swoimi problemami.Mianowicie przewód od turbo był nieszczelny założyłem nowy i wszystko gra.A i jak tego chwasta sie pozbyłem tzn blowa to wszystko wróciło do normy.Teraz gra i bucy he he.Dzięki wielkie za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...