Skocz do zawartości

[Warszawa] - Spoty Forumowe


nor-b

Rekomendowane odpowiedzi

Dzięki za SpotY, dało się i Tu i Tu.

 

W przypadku gdyby ktoś nie słyszał to powstały 2 pomysły:

 

1.Zebranie się na SJS w czasie gdy białe będzie leżało na Torze [styczeń/luty 2014], max 8 samochodów może latać na jednym szkoleniu więc lepiej wcześniej niż później się zaklepać.

1.JunioreX

2.Kameleon

 

2.Wyjazd do na północ Europy, ale w tej sprawie niech szerzej się wypowiedzą dorośli

 

 

 

Pozdro

 

Ale drugi czy pierwszy etap?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.JunioreX

2.Kameleon

3.Piaskos

4.Ayu

5.Derick

6.MaciekSubru

 

7.jeszcze ktoś 2

 

Ja się piszę na 2 drugi stopień, ale musi być śnieg i przyjeżdzamy w piątek wieczorem na integrację i jeździmy w sobotę :)

 

Mam nadzieję, że nie będzie to kolidować z pojeżdzawką na Śniardwach (jeżeli takowa wówczas będzie - ale na to potrzeba -30 stopni przez 2 tygodnie)

Ale na to będzimy zbierać chętnych jak ogłoszą zapisy

 

Pisakos - możesz zapisać się osobno na 1 stopień w okresie październik-styczeń

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam juz info.

W grupie może być do 8 samochodów, ale mogą być jednocześnie 3 grupy.

Trzeba być najpierw na 1 stopniu, więc Piaskos nie zwlekaj, tylko się zapisuj jak najszybciej na jedynkę.

Zapytam o termin 10-11 jazda lub 24-25 jazda stycznia.

Co do śniegu, to niestety trzeba zapłacić wcześniej, więc .....?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten kto wpadł do Rimini JEST ZWYCIĘZCĄ!!! :biglol: Spot udany,wynik meczu gorzej. :(

Dla mojego kuponu wynik jak najbardziej satysfakcjonujący :-D

Rozum zwyciężył,ale serce krwawi :(

 

On nie ma serca tylko turbine :)

 

To łopatki Mu się połamały ;)

Edytowane przez eRBe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I stopień - Trening bezpiecznej jazdy

 

 

Jednodniowy kurs doskonalenia techniki jazdy obejmuje część teoretyczną i ćwiczenia praktyczne na torze. Aby wziąć udział w szkoleniu należy posiadać prawo jazdy kategorii B. Produkt ten kierowany jest do klientów indywidualnych nie koniecznie posiadających samochody Subaru.

 

Zajęcia odbywają się w grupach do 10 osób, na samochodach uczestników. Takie rozwiązanie - praktykowane przez zdecydowaną większość szkół europejskich - zapewnia znacznie lepsze efekty. Dzięki swemu wieloletniemu doświadczeniu jak i polityce wysokiej jakości naszych ośrodków, przy realizowaniu kursów instruktorzy SJS najwyższą wagę kładą na bezpieczeństwo zarówno uczestników jak i ich pojazdów. Na życzenie Klienta możemy zapewnić samochód do szkolenia. Szkolenie to również ciekawa forma prezentu.

 

 

Szkolenia realizowane są przez cały rok, dwa-trzy razy w miesiącu, od wtorku do piątku.

 

 

Przykładowy Program szkolenia:

 

Wykład teoretyczny

 

Ćwiczenia praktyczne na torze

 

1. Slalom A – próba oceniająca umiejętności kierowcy; prawidłowa pozycja w praktyce, praca rąk na kierownicy,

 

2. Hamowanie przed przeszkodą – ocenianie odległości, droga hamowania, czas reakcji kierowcy,

 

3. Hamowanie na łuku – utrzymanie toru jazdy, zjawisko nad- i podsterowności,

 

4. Hamowanie awaryjne na śliskiej nawierzchni – zachowanie się samochodu przy różnych prędkościach,

 

5. Hamowanie awaryjne na śliskiej nawierzchni z jednoczesną próba ominięcia przeszkody,

 

6. Wyprzedzanie – ćwiczenie zmiany pasa ruchu w niebezpiecznych sytuacjach; zjawisko nadsterowności.

 

Podsumowanie szkolenia, omówienie popełnianych błędów, rozdanie certyfikatów

 

 

Czas trwania: 10.00 - 17.00

 

Koszt szkolenia: 450 zł.

Edytowane przez kowal
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

moze co nieco powiem o 1 stopniu, na ktorym juz bylem :)

 

Ja zaszalem i poszedlem na szkolenie indywidualne. Oczywiscie kasa sporo wieksza, ale wydaje mi sie ze warto. Szkolenie w grupie jest o tyle gorsze, ze

- instruktorzy sa na zewnatrz z krotkofalowkami, a wiec nie widza was, nie moga skorygowac na bierzaco i tylko na podstawie zachowania samochodu z zewnatrz

- trzeba czekac w kolejce na swoj przejazd a poza tym wpychaja sie Ci, co jezdza indywidualnie - maja pierwszenstwo :)

- mniej jezdzenia niz indywidualnie

Z zalet:

- chyba jest obiad w cenie - ja w indywidualnym nie mialem :(

 

Oczywiscie wszystko jest kwestia ceny.

 

Z cwiczen, ktore pamietam to bylo:

- slalom bez gazu

- slalom z gazem (albo na gazie :P)

- test losia

- hamowanie awaryjne na plycie poslizgowej

- przeszkoda w zakrecie

a potem polowe szkolenia latalismy po torze bokiem, bo instruktor stwierdzil, ze trzeba mnie oswoic z poslizgami :)

 

No coz, szkoda tylko ze tak fury nie ogarniam. Sam nie wiem, czy nie potrzebowalbym pojsc jeszcze raz na 1, ale chyba bez przesady - trzeba leciec na 2 :)

Wiec ja chyba wstepnie sie pisze na 2.

Edytowane przez przemu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musimy w takim razie nieco uporządkować listę osób na pierwszy oraz 2 stopień [wymagający]

 

BTW.W związku z faktem, że w Kalim braliśmy udział w evencie na najostrzejsze jedzenie :evil2::twisted: :twisted: :evil2: w knajpie SPOCO LOCO w Wilanowie i wiele osób się pyta czy to jest faktycznie takie ostre [ do wyboru 7 poziomów] proponuje zrobić spota właśnie tam, każdy znajdzie coś dla siebie, Burgery skrzydełka itd w dobrych cenach.

 

Będzie śmiesznie i każdy postawi przed sobą jakieś wyzwanie

.

Przy okazji możecie wspomóc Nas w wygraniu niby niczego a cieszącego oddając lajki na NAS

 

Czekam na odzew w sprawie SJS oraz pomysłu na SPOTA

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...