Edge Opublikowano 3 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 Mam problem z chlodzeniem auta. - Po przejechaniu kilkudziesiecu metrow temperatura rosnie prawie do max - gorny waz od chlodnicy jest goracy, dolny zimny - po krotkiej chwili od uruchomienia wlaczalja sie wentylatory - nie ma cieplego powietrza z nagrzewnicy Wyglada mi to jakby duzy obieg sie nie zalaczal. Czy jest to problem z zapowietrzeniem sie systemu chlodzenia czy tez z termostatem. Termostatn zostal wymieniony jakies 3mce temu wiec tutaj jakby problemu nie szukalbym. Z gory dziekuje Wam za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 3 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 Wyciągnij termostat i sprubój bez niego czy duży układ działa i czy chłodnica jest przepustowa. A wodę w układzie masz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buras Opublikowano 3 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 nagrzewnica powinna działąć też na małym obiegu ,musi być albo bardzo mało płynu ,albo układ jest mocno zapowietrzony ,albo uszczelka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edge Opublikowano 3 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 dobra zadam laickie pytanie - a potem mozecie mnie spalic ): jak sprawdzic czy nie jest za malo plynu ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 3 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 Edge, w chłodnicy powinno być "pod korek" a w zbiorniczku wyrównawczym pomiędzy kreskami min i max ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 3 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 sprubój spróbuj 8) Edge, na moje oko zapowietrzony układ masz. Na zimnym silniku odkręcasz korek od metalowego zbiorniczka wyrównawczego, dodajesz gazu i jednocześnie dolewasz płyn, nie puszczając gazu zakręcasz i gotowe... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mstar Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 2.5 T, rośnie temperatura, silnik się przegrzewa... aż chce się powiedzieć: klasyka. :roll: Jeśli się zapowietrza, to mogą to być spaliny :-( Zrobiłbym test na obecność CO w układzie chłodniczym, a na pewno zaprzestał jazdy tym autem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guma Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 gorny waz od chlodnicy jest goracy, dolny zimny zapowietrzony układ :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burak902 Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 miałem podobne objawy i przyczyną okazała się uszkodzona pompa wody Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kralky Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 Dokładnie tak jakby był zapowietrzony. Mały obieg tak czy inaczej powinien się rozgrzać. Pompa fakt mogła paść (może dlatego że pochodziła na sucho - nie ubyło ci płynu w układzie?). Najgorsze rozwiązanie uszczelka pod głowicą. Gdyby nieszczelny był termostat to raczej byś silnika nie dogrzał, bo cały czas byłby otwarty duży obieg. Gdyby natomiast nie otwierał się wcale to zagrzałby się ale nie tak gwałtownie i w nie tak szybkim czasie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edge Opublikowano 4 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 Zgodnie z sugetia Hogiego, sprobuje odpowietrzyc autko poprzez dolewanie do metalowaego zbiorniczka wyrownawczego plyn. Zobaczymy co bedzie. Mam nadzieje ze pomoze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 Układ w subaru sam się odpowietrza i nie trzeba robić żadnych kombinacji alpejskich. Jeśli masz taki problem mimo uzupełniania płynu to powód jest poważniejszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 Edge, pomogło? Układ w subaru sam się odpowietrza Ile razy wymieniałeś płyn chłodzący w Subaru? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edge Opublikowano 6 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 Hogi, Jutro jade na holu do serwisu..... Niech zajma sie fachowcy.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 Edge, pomogło? Układ w subaru sam się odpowietrza Ile razy wymieniałeś płyn chłodzący w Subaru? Spuszczałem może z 6 razy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guma Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 Edge, pomogło? Układ w subaru sam się odpowietrza Ile razy wymieniałeś płyn chłodzący w Subaru? Spuszczałem może z 6 razy zacznij grać w totka, masz sakramenckie szczęście :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edge Opublikowano 17 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2011 W jednym z serwisow nic nie stwierdzili. CO2 ok i raczej nie uszczelka.... a dzis znow temperatura skoczyla do gory.... mam dosc tego auta... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerech Opublikowano 17 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2011 może głupie pytanie... ale może czujnik się spierdzielił? skoro po kilkudziesięciu metrach temp skacze do max? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edge Opublikowano 17 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2011 jaki czujnik masz na mysli? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerech Opublikowano 17 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2011 temperatury, gdzieś musi się pomiar dokonywać. Uprzedzając pytanie, nie wiem gdzie. Wnioskuje to z mojego inżowego punktu widzenia. Jeżeli jakiś sygnał dziwnie się zachowuje w czasie sprawdź czujnik nie wiem czy można takie coś wklejać... ale chodzi mi o takie coś... http://www.google.pl/search?hl=pl&q=czujnik+temperatury+p%C5%82ynu+ch%C5%82odniczego+impreza+sti&oq=czujnik+temperatury+p%C5%82ynu+ch%C5%82odniczego+impreza+sti&aq=f&aqi=&aql=&gs_sm=e&gs_upl=82321l95679l0l34l32l7l1l0l1l287l3836l5.13.6l24 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edge Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2011 W ramach wyjasnienia moich delegliwosci: diagnoza: byla to uszczelka pod glowica.... innymi slowy standard dla 2.5l (przebieg jaki mialem do momentu naprawy to 65tys) jak zobaczylem uszczelke na wlasne oczy to zrozumialem "dlaczego" . Z drugiej strony typowych objawow jak 'mleko' czy nadmierne pobieranie oleju nie bylo.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzy Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2011 I test CO2 nic nie pokazał? :shock: Masz może foto tej padniętej uszczelki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edge Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Test na CO2 byl robiony dwukrotnie i nigdy nie wykazal... Niestety ale nie mam zdjecia uszczelki (w sumie moglem zrobic zdjecie). Jak ja zobaczylem moje watpliwosci zostaly w sekunde rozwiane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się