Jump to content

Zerwany rozrząd Impreza GT MY'00


Czerwien
 Share

Recommended Posts

Mogą być takie że masz silnik bezkolizyjny ( w co wątpię ) i koszta będą tylko wymiana rozrządu.Albo kolizja zaworów z tłokami i taki koszt można ustalić dopiero po częściowej rozbiórce silnika,ile zaworów się pogięło jak oberwały tłoki no i wszystkie koszta dodatkowe uszczelki,olej,części powiedźmy z grubą górką do 10 tyś,ale to już by chyba był max extremalny,pozdro.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Mogą być takie że masz silnik bezkolizyjny ( w co wątpię ) i koszta będą tylko wymiana rozrządu.Albo kolizja zaworów z tłokami i taki koszt można ustalić dopiero po częściowej rozbiórce silnika,ile zaworów się pogięło jak oberwały tłoki no i wszystkie koszta dodatkowe uszczelki,olej,części powiedźmy z grubą górką do 10 tyś,ale to już by chyba był max extremalny,pozdro.

 

Silnik na 100% jest kolizyjny.

Dzięki za szybka odpowiedź.

Wiem już na czym stoję.

 

-- 22 kwi 2011, o 22:16 --

 

sama wymiana rozrządu to ok 2k + ew naprawa tego co się mogło uszkodzić ...

 

Sam rorząd to pikuś-inne dantejskie sceny w silniku mnie interesują :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Guest zacier
Witam.

 

Szukałem ale nigdzie nie znalazłem.

 

Mam możliwość kupna Imprezy My 00 w której strzelił rozrząd-jakie będą szacunkowe koszta postawienia auta na nogi?

Pisz do Agi z Gdańska lub do tzd . Aga robiła silnik na zamowienie i zapłaciła bardzo mało i jest zadowolona

Link to comment
Share on other sites

Witam.

 

Szukałem ale nigdzie nie znalazłem.

 

Mam możliwość kupna Imprezy My 00 w której strzelił rozrząd-jakie będą szacunkowe koszta postawienia auta na nogi?

Pisz do Agi z Gdańska lub do tzd . Aga robiła silnik na zamowienie i zapłaciła bardzo mało i jest zadowolona

 

Ok,dziekuję za sugestie.

 

Nie szukam jednak najtańszej lini oporu.

 

Samo auto wyjdzie jakieś 19tys. plus opłaty plus robota silnikowa-zbyt wiele jak na me oko.

Link to comment
Share on other sites

Guest zacier
Witam.

 

Szukałem ale nigdzie nie znalazłem.

 

Mam możliwość kupna Imprezy My 00 w której strzelił rozrząd-jakie będą szacunkowe koszta postawienia auta na nogi?

Mało prawdopodobne aby poszło coś jeszcze oprócz zaworów ew. głowic . Razem z rozrządem możesz się zmieścić w 4000 zł

Link to comment
Share on other sites

Witam.

 

Szukałem ale nigdzie nie znalazłem.

 

Mam możliwość kupna Imprezy My 00 w której strzelił rozrząd-jakie będą szacunkowe koszta postawienia auta na nogi?

Mało prawdopodobne aby poszło coś jeszcze oprócz zaworów ew. głowic . Razem z rozrządem możesz się zmieścić w 4000 zł

 

To już brzmi lepiej-przemyślę sprawę :D

Link to comment
Share on other sites

kompletny rozrząd -2 tyś

jeden zawór-(potrzebujesz min.2)-150 zł

uszczelki pod głowice-300 zł/szt.

uszczelki pod kolektor dolotowy-45zł/szt

do tego olej,filtr oleju,uszczelki pokryw zaworów,płyn do chłodnicy i masę innych pierdół to w zestawieniu z 19tyś+opłaty za auto daje dużo do myślenia tym bardziej że nie możesz osłuchać silnika :? a potem może zaboleć

Link to comment
Share on other sites

kompletny rozrząd -2 tyś

jeden zawór-(potrzebujesz min.2)-150 zł

uszczelki pod głowice-300 zł/szt.

uszczelki pod kolektor dolotowy-45zł/szt

do tego olej,filtr oleju,uszczelki pokryw zaworów,płyn do chłodnicy i masę innych pierdół to w zestawieniu z 19tyś+opłaty za auto daje dużo do myślenia tym bardziej że nie możesz osłuchać silnika :? a potem może zaboleć

To jaki prajs będzie bezpiecznym targetem?

Buda wygląda przeklarownie.

Link to comment
Share on other sites

Tez myślę że 15taka można zaryzykować jeśli oprócz silnika wszystko wygląda zajefirankowo ale to twoja kaska i ty decydujesz,jak to mówią "ty tu urządzisz",pozdro.

Grunt,że nie trzeba będzie malować ścian :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Guest zacier
Grunt,że nie trzeba będzie malować ścian :mrgreen:

 

Ktoś ostatnio pisał , że 2,5 wolnyssak robił za 3400 zł . Z tego co pamietam , to wcześniej silnik był zatarty . Jeśli w całości z kosztami zmiescisz się w 25 tyś to myślę ze warto pomyśleć .

Link to comment
Share on other sites

w zeszłym roku sprzedałem GT'00 po dzwonku przodem i przestawieniu rozrządu (ale pasek się nie zerwał, ani nie spadł z rolek).

nowy właściciel założył nowy rozrząd, chyba zdejmował pokrywy zaworów by coś posprawdzać, odpalił i pojechał.

silnikowo wyszło więc całkiem szczęśliwie.

zależy, czy przypadek który rozpatrujesz jest powypadkowy, czy zerwał mu się pasek...

Link to comment
Share on other sites

w zeszłym roku sprzedałem GT'00 po dzwonku przodem i przestawieniu rozrządu (ale pasek się nie zerwał, ani nie spadł z rolek).

nowy właściciel założył nowy rozrząd, chyba zdejmował pokrywy zaworów by coś posprawdzać, odpalił i pojechał.

silnikowo wyszło więc całkiem szczęśliwie.

zależy, czy przypadek który rozpatrujesz jest powypadkowy, czy zerwał mu się pasek...

 

Auto jak najbardziej jest całe-zresztą tutaj masz link do ogłoszenia-->http://www.blocket.se/gavleborg/Subaru_Impreza_GT_33163807.htm?ca=22&w=3

 

Pisałem z gościem i pasek prawodpodobnie jest przesunięty a nie zerwany-ciężko się z nim dogadać-może dlatego, że ma na imię Hussein :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Czerwien, bardzo ważny jest stan budy i to weź pod uwagę. Jesli nie styrana również od spodu to duzy sukces.Mechanicznie da się doprowadzic do ładu.( koszty zawsze są,ale wiadomo co robić).A jak masz zagadki z nadwoziem,to kończysz na rozbiórce pół auta u blacharza i lepisz potrzebne kształty od nowa.Ja mam zdrową budę i to podstawa.pozdr.

 

Wszystkim Kolegom życzę: żadnych jaj z autami na świeta… :)

Link to comment
Share on other sites

Czerwien, bardzo ważny jest stan budy i to weź pod uwagę. Jesli nie styrana również od spodu to duzy sukces.Mechanicznie da się doprowadzic do ładu.( koszty zawsze są,ale wiadomo co robić).A jak masz zagadki z nadwoziem,to kończysz na rozbiórce pół auta u blacharza i lepisz potrzebne kształty od nowa.Ja mam zdrową budę i to podstawa.pozdr.

 

Wszystkim Kolegom życzę: żadnych jaj z autami na świeta… :)

 

spoko-się zbada :D

Link to comment
Share on other sites

jak przeskoczy o 5 zębów nic sie nie dzieje, potem o ile wiecej , nie wiem :roll:

Link to comment
Share on other sites

U mnie przy dzwonie pękły osłony oraz oba prawe koła rozrządu i nic się nie stało.

Po założeniu nowych kółek, nowego paska i ustawieniu wszystko zagrało tak, jak powinno.

Także różnie to może być...

 

Pozdrawiam,

stach

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...