Jump to content

Jakie subary legacy


shedy
 Share

Recommended Posts

Witam wszystkich

Mam moze dziwne pytanie( a moze czesto juz bywalo) przymierzam sie do wymiany auta i chcial bym kupic Subaru Legacy (Kombi) ale do kwoty max 45 tys zlotych. I tutaj mam pytanie jaki silnik mozecie polecic ( musze wspomniec ze chcial bym silnik zagazowac). I czy sie oplaca kupic silnik juz orginalnie zagazowany czy kupic w benzynie a pozniej zagazowac( i moze ktos by mogl polecic jakas instalacje). Ogolnie tez robie duzo km rocznie ( w okolicach 30 tys)

 

Bardzo prosze o info

Pozdro

Link to comment
Share on other sites

Jakimś ekspertem może nie jestem ale powiem ci z punktu widzenia szczęśliwego posiadacza :D osobiście od prawie roku używam Legacy 2.0 165KM przebiego około 70tys z zamontowaną instalacją BRC. na razie nie mam z nim żadnych problemów. Podobno silnik 2.5 lepiej "ciągnie od dołu" ale o tym to się już lepiej jacyś mądrzejsi ode mnie wypowiedzą. (Chociaż znajomy ma Outback'a z 2.5l i jakoś większej różnicy nie czuję :)

Link to comment
Share on other sites

2,5 jest lepszy w całym zakresie obrotów,spalanie porównywalne z 2,0 a często mniejsze.Gaz lepiej założyć ,mniej problemów z serwisem w razie awarii.Bardzo dobrze sprawdza się w subaru Bigas,mam w swoim Legacy 2,5 na gazie ponad 100kkm bez awarii.Mój będzie na sprzedaż ,będziesz zainteresowany to proszę na PW.

Link to comment
Share on other sites

Panowie - jesli polecacie jakies instalacje LPG, to piszcie, jakie podzespoly macie zamontowane - najlepsza elektronika nie pomoze, jak reduktor/wtryski sa lipne. Oczywiscie podstawa to solidny montaz - a z tym ciezko :/

Ja u siebie mam Staga 300 premium, ale Scorpion ST (miedz 8) delikatnie nie wyrabia powyzej 6500 rpm - wkrotce wymiana na GT albo cos od Zavoli. Wtryski MagicJet, ale gdybym teraz mial montowac, to wybralbym Hana2000.

 

Wracajac do Legasia - w 4. generacji silniki 2.0 najpierw mialy 125KM (sohc), w polowie 2006 nastapila zmiana na 166KM (dohc), aby nastepnie spasc do 150KM (ekologiczny dohc :D). Ciezko wiec w ciemno polecic 2.0 ;)

W temacie o LPG ludzie odradzaja gazowanie H6 ze wzgledu na koniecznosc czestszej regulacji zaworow (astronomiczne koszty).

 

T.

Link to comment
Share on other sites

Wracajac do Legasia - w 4. generacji silniki 2.0 najpierw mialy 125KM (sohc), w polowie 2006 nastapila zmiana na 166KM (dohc), aby nastepnie spasc do 150KM (ekologiczny dohc :D)T.

Legacy IV generacji w wersji SOHC miały 137KM a nie 125KM :!: , DOHC i zmienny układ faz rozrządu jest od MY06 i ma 165 KM.

Link to comment
Share on other sites

Legacy GT fajna sprawa tylko cena :P

 

Dzieki za wiadomosci troche jeszcze poszczeram co do tego gazu, bo zbytnio jeszcze nie wiem jakiego producenta wziasc.

A co do motora to zastanawiam sie pomiedzy 2.0 a 2.5 . Moze ktos mi podpowie ktory znosi lepiej gaz????

Link to comment
Share on other sites

shedy, oba znoszą podobnie, ale 2,5 mimo wszystko lepiej nieco idzie od 2,0 przy podobnym spalaniu. A co do gazu, to przykład wielu osób mających problem z instalacją jakie przewijają się przez wątek gazowy pokazuje, że prędzej czy później zagazowane Subaru trafia do jako. U siebie miałem instalację BiGas - działała perfekcyjnie.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...