shedy Posted April 22, 2011 Share Posted April 22, 2011 Witam wszystkich Mam moze dziwne pytanie( a moze czesto juz bywalo) przymierzam sie do wymiany auta i chcial bym kupic Subaru Legacy (Kombi) ale do kwoty max 45 tys zlotych. I tutaj mam pytanie jaki silnik mozecie polecic ( musze wspomniec ze chcial bym silnik zagazowac). I czy sie oplaca kupic silnik juz orginalnie zagazowany czy kupic w benzynie a pozniej zagazowac( i moze ktos by mogl polecic jakas instalacje). Ogolnie tez robie duzo km rocznie ( w okolicach 30 tys) Bardzo prosze o info Pozdro Link to comment Share on other sites More sharing options...
leon Posted April 22, 2011 Share Posted April 22, 2011 ... Leganzy (Kombi) ... Nie było takiego modelu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
shedy Posted April 22, 2011 Author Share Posted April 22, 2011 Spox poprawilem Sorki Link to comment Share on other sites More sharing options...
aramir Posted April 22, 2011 Share Posted April 22, 2011 Jakimś ekspertem może nie jestem ale powiem ci z punktu widzenia szczęśliwego posiadacza osobiście od prawie roku używam Legacy 2.0 165KM przebiego około 70tys z zamontowaną instalacją BRC. na razie nie mam z nim żadnych problemów. Podobno silnik 2.5 lepiej "ciągnie od dołu" ale o tym to się już lepiej jacyś mądrzejsi ode mnie wypowiedzą. (Chociaż znajomy ma Outback'a z 2.5l i jakoś większej różnicy nie czuję Link to comment Share on other sites More sharing options...
bol Posted April 22, 2011 Share Posted April 22, 2011 2,5 jest lepszy w całym zakresie obrotów,spalanie porównywalne z 2,0 a często mniejsze.Gaz lepiej założyć ,mniej problemów z serwisem w razie awarii.Bardzo dobrze sprawdza się w subaru Bigas,mam w swoim Legacy 2,5 na gazie ponad 100kkm bez awarii.Mój będzie na sprzedaż ,będziesz zainteresowany to proszę na PW. Link to comment Share on other sites More sharing options...
januszdg Posted April 23, 2011 Share Posted April 23, 2011 Witam! Ja sie zastanawiam nad nowym, tylko jeszcze nie zdecydowałem czy disel czy bezyna robię rocznie ok 25tys. co byście polecili! Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted April 24, 2011 Share Posted April 24, 2011 Jak masz Octavię RS to jedyna opcja dla Ciebie to Legacy Spec B, ostatecznie zwykłe H6. Niestety 2,5GT już nie sprzedają u nas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tummi Posted April 24, 2011 Share Posted April 24, 2011 Panowie - jesli polecacie jakies instalacje LPG, to piszcie, jakie podzespoly macie zamontowane - najlepsza elektronika nie pomoze, jak reduktor/wtryski sa lipne. Oczywiscie podstawa to solidny montaz - a z tym ciezko :/ Ja u siebie mam Staga 300 premium, ale Scorpion ST (miedz 8) delikatnie nie wyrabia powyzej 6500 rpm - wkrotce wymiana na GT albo cos od Zavoli. Wtryski MagicJet, ale gdybym teraz mial montowac, to wybralbym Hana2000. Wracajac do Legasia - w 4. generacji silniki 2.0 najpierw mialy 125KM (sohc), w polowie 2006 nastapila zmiana na 166KM (dohc), aby nastepnie spasc do 150KM (ekologiczny dohc ). Ciezko wiec w ciemno polecic 2.0 W temacie o LPG ludzie odradzaja gazowanie H6 ze wzgledu na koniecznosc czestszej regulacji zaworow (astronomiczne koszty). T. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted April 24, 2011 Share Posted April 24, 2011 A co tu kombinować, jedzie się do jako i dostaje się to co trzeba, zamontowane i zestrojone tak jak trzeba, płacenie w tym wypadku za usługę to czysta przyjemność Link to comment Share on other sites More sharing options...
januszdg Posted April 24, 2011 Share Posted April 24, 2011 aflinta, Legacy Spec B,jaki motor tam siedzi 2.5i 167km.? , a jak to mocowo można grzebnąć? jak to jezdzi, przyznam ze nigdy nie jezdziłem legacy! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yaroslav Posted April 24, 2011 Share Posted April 24, 2011 aflinta, Legacy Spec B,jaki motor tam siedzi 2.5i 167km.? , a jak to mocowo można grzebnąć? jak to jezdzi, przyznam ze nigdy nie jezdziłem legacy! Tu zaglądnij: http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=113003&postdays=0&postorder=asc&start=0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
okeyten Posted April 25, 2011 Share Posted April 25, 2011 Wracajac do Legasia - w 4. generacji silniki 2.0 najpierw mialy 125KM (sohc), w polowie 2006 nastapila zmiana na 166KM (dohc), aby nastepnie spasc do 150KM (ekologiczny dohc )T. Legacy IV generacji w wersji SOHC miały 137KM a nie 125KM :!: , DOHC i zmienny układ faz rozrządu jest od MY06 i ma 165 KM. Link to comment Share on other sites More sharing options...
luksp Posted April 25, 2011 Share Posted April 25, 2011 shedy kup Legacy GT kombi zebys pozniej nie pytal co zrobic zeby bylo szybsze Link to comment Share on other sites More sharing options...
shedy Posted April 26, 2011 Author Share Posted April 26, 2011 Legacy GT fajna sprawa tylko cena Dzieki za wiadomosci troche jeszcze poszczeram co do tego gazu, bo zbytnio jeszcze nie wiem jakiego producenta wziasc. A co do motora to zastanawiam sie pomiedzy 2.0 a 2.5 . Moze ktos mi podpowie ktory znosi lepiej gaz???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted April 26, 2011 Share Posted April 26, 2011 shedy, oba znoszą podobnie, ale 2,5 mimo wszystko lepiej nieco idzie od 2,0 przy podobnym spalaniu. A co do gazu, to przykład wielu osób mających problem z instalacją jakie przewijają się przez wątek gazowy pokazuje, że prędzej czy później zagazowane Subaru trafia do jako. U siebie miałem instalację BiGas - działała perfekcyjnie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexik81 Posted May 8, 2011 Share Posted May 8, 2011 Potwierdzam, BRC w 2,5 dobrze śmiga... Link to comment Share on other sites More sharing options...
wika2007-76 Posted May 28, 2011 Share Posted May 28, 2011 Czy legacy 2004 z silnikiem 2.0 137km to przymulony silnik Link to comment Share on other sites More sharing options...
ukaszWRX Posted May 28, 2011 Share Posted May 28, 2011 Czy legacy 2004 z silnikiem 2.0 137km to przymulony silnik Tak troche Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now