Skocz do zawartości

aramir

Nowy
  • Postów

    29
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    kobieta
  • Skąd
    Katowice
  • Auto
    Legacy 07

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia aramir

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. ok, dzieki wielkie no pewnosci faktycznie nie mam ale tak sie swietnie sklada ze i tak musz wyciagnac zegary zeby wymienic jedna zarowke to w sumie bedzie jedna robota EDIT: maly update. Faktycznie czytnik byl pod daszkiem (okazalo sie ze nie bylo tam wogole karty i pewnie dlatego nie moglem skorzystac z kabla ktory mam wyprowadzony). Wgralem mapy UMP i wszytsko bardzo ladnie dziala. Dzieki wszystkim za pomoc
  2. Podobno nie ma glupich pytan ale musze je zadac. Jak sie dostac do tego czytnika pod daszkiem? Czy ten daszek jest na zatrzaskach i trzeba uzyc sily (wzglednej) czy jest on przykrecany i trzeba odkrecac deske?
  3. Odswieze troche temat. Czy to jest normalne (sekunda-dwie)? Na cieplym silniku to nie wystepuje
  4. aramir

    Zaciski WRX pytanie

    odswieze troche temat. Czy trzeba wymieniac pompe hamulcowa przy zamianie zacisków na WRX?
  5. A takie techniczne pytanie: Jakie parametry powinna mieć miedziana rurka? Chodzi mi o grubość scianek, średnice wewnetrzną itp Dzieki
  6. W forku XT MY06 podobny problem. Dodatkowo jeszcze nawet jak wskazowka schodzi do ostatniej kreski nie swieci sie rezerwa a przy tankowniu wchodzi tylko okolo 40 litrow a caly zbiornik o ile dobrze pamietam ma kolo 60.
  7. aramir

    Klekot

    No wlasnie caly czas Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
  8. aramir

    Klekot

    Pytanie bardzo na szybko. Jestem w fazie zakupu forestera 2.5 turbo. I na wolnych obrotach i jest taki delikatny klekot jak w dieslu. Czy to norma? Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
  9. aramir

    SWAP silnika Legacy IV

    Heh noo fajne a co do wyprucia wiem ze sama buda zostanie ale nie pospawana i malowana 10 razy Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
  10. aramir

    SWAP silnika Legacy IV

    Dziekuje za rady kolego BW. tak jak mowie. Wiem ze dla wielu bedzie to bez sensu bo przeciez jest np Legacy Spec B. albo nawet jeszcze prosciej bo mozna kupic Impreze ale powtarzam, ciezko byloby mi w tym momencie oddac obecne auto komus, bo wiem co mam a i jestem do niego przywiazany. Co do kasy budzet jest ograniczony i pare wyzeczen bedzie trzeba zrobic ale coz, fajnie by bylo miec cos innego. Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
  11. aramir

    SWAP silnika Legacy IV

    Raczej nie Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
  12. aramir

    SWAP silnika Legacy IV

    czesc, po paru latach bezproblemowej jazdy (za wyjatkiem dwumasy ktora sie wywalilo i jest jednomas) przyszedl moment w ktorym 165 koni okazauje sie za malo. Wpadl mi do glowy pomysl wyrzucenia oebcnego silnik i wrzucenie np silnika z WRX (jest juz turbo wiec pozniejsze podniesienie mocy jest znacznie prostsze) razem z innymi gratami np hamulce, skrzynia. Mam pare pytań w zwiazku z tym: 1. jak to jest ze wiazka elektryczna? Czy jest duza roznica pomiedzy Impreza a Legacy? (mowa jest o Legacy z 2007 roku) z jakiego roku bylby najlepszy potencjalny dawca? chodzi mi np czy po przelozeniu bedzie dzialac klima 2. skrzynia biegow. Wytrzyma obecna? i czy ewentualna zamiana na taka z 6 przelozniami jest problematyczna? 3. hamulce. doczytalem juz ze zaciski z STI wchodza na zasadzie P&P (przod). czy mozna wymienic tylko te na przod czy jednak sie troche potrudzic i dac tez na tyl? 4. zawieszenie. slyszalem ze potrzebne sa inne sanki. (miejsce na przewody do turbo). czy te z wersji Diesla podejda? 5. inne. jakie jeszcze niespodzianki i trudnosci moga mnie dopasc. 6. a moze prosciej bedzie dolozyc turbo do obecnego silnika? jakie sa za i przeciw. projekt bylby rozlozony tak na dwa lata i nie musialbym robic tego od razu bo mam czym jezdzic. za wszelkie odpowiedzi dziekuje P.S. wiem ze czesc odpowiedzi bedzie na zasadzie: lepiej kupic juz oryginalna. Wiem, ale obecne auto ma troche wartosc sentymentalna ale przedwszytskim wiem co mam i wiem ze nie jest poskladane z przystanku i dwoch innych samochodow. Dzieki i pozdrawiam Kuba
  13. Watek spory ale postaram sie przez niego przejsc dzieki
  14. Mam podobny problem. Od 2,5 do ok. 3-3,5 tys obrotow silnik przerywa. Byl w nie-ASO, serwisie ASO gdize wgrali nowe oprogramowanie i przez jakis miesiac byl spokoj i znowu powtorka z rozrywki auto ma instalacje LPG. Juz mi powoli zaczyna brakowac cierpliwosci bo mecze sie z tym od prawie roku. Po odlaczeniu aku czasami komp jakby sie resetowal i przez jakis czas jest spokoj a potem znowu. Pdobno sonda lamby jest ok, przeplywomierz sprawdzony. Czy mozliwe jest zeby w ASO nie sprawdzili czujnika spalania stukowego? czy ktos jeszcze moze ma jakis pomysl albo moze polecic w okolicach katowic kogos kto moglby na to rzucic okiem i naprawic? z gory dzieki za odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...