ks Opublikowano 16 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2005 http://www.roadandtrack.com/article.asp ... le_id=2908 enjoy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wełniacz Opublikowano 16 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2005 Niech tylko Przemeq zobaczy ten filmik to do rana bedzie pucowal monitor :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafalW Opublikowano 16 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2005 Co ciekawe EVO szybsze w każdym teście. Nawet na zwykłe przyspieszenie po prostej. A ma mniej koni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks Opublikowano 16 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2005 najciekawsze ze w slalomie jedzie zgrabniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafalW Opublikowano 16 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2005 Różne zakręty AWD: A tu przykład typowego rycia WRXa: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 16 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2005 Różne zakręty AWD: Obrazek Obrazek A tu przykład typowego rycia WRXa: Obrazek Obrazek Kierowca białej Imprezy coś sobie nie radzi z autem :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafalW Opublikowano 16 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2005 To też. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karmi Opublikowano 16 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2005 A tu przykład typowego rycia WRXa: A da sie jakos to wyelimiowac ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks Opublikowano 16 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2005 oczywiscie - tak jak kazdym samochodem czyli 2 dwoma pedałami w nogach i kierownicą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 16 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2005 RafalW, znowu Cie nie bylo a sie wypowiadasz :wink: To co pokazales na zdjeciach to nie zakret tylko nawrot wokol pacholka i byly rozne techniki jego pokonywania, niektorzy sobie pomagali recznym, inni moca a jeszcze inni probowali go wziasc na okraglo z ostrego wychamowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wielkopolanin Opublikowano 16 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2005 Piękne skoki. Super test. Ile już tych testów było? Co wychodzi nowa generacja, to pojawia się mnóstwo porównań Evo-STi i są ciągle ciekawe i elektryzują maniaków. To jest dopiero fenomen ! pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 17 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2005 Ja kiedys zrobilem z WRXa przedniopedny samochod ... :roll: Prosze bardzo... 1 na swiecie WRX FWD :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 17 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2005 OGS, nic nie widać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 17 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2005 Azrael, jak nie? rozjasnij monitor a jak masz LCD to popatrz z gory... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 17 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2005 Prosze bardzo... 1 na swiecie WRX FWD :wink: To moj jest w takim razie drugi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 17 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2005 Chodzi o ten dym z opon? To i w moim się da tak. W materiale z TVN Turbo tez dymi wewnętrzny przód... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 17 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2005 Azrael, dac sie da... ale mnie sie to w cale nie podoba... wolalbym z tylnich... ale taka to juz uroda zawiasu WRXa, ze mocno wygina do tylu i odciaza przod... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 17 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2005 To raczej uroda braku przedniej szpery ten dymek. Zawias nie jest tutaj aż tak winny. Niestety siadanie dupą to też cecha mojego auta, mozę nowy zawias to trochę wyeliminuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 17 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2005 Sam sie zastanawiam nad zawiasem, ale czy nie jest tak ze twardy zawias z tylu pogarsza prowadzenie sie samochodu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 17 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2005 Sam sie zastanawiam nad zawiasem, ale czy nie jest tak ze twardy zawias z tylu pogarsza prowadzenie sie samochodu? Nawet auta wyścigowe mają o wiele miększy tył niż przód. Twardy tył powiększa nadsterowność. Zobaczymy jak to mi wyszło z balansem, niby tylne sprężyny mam znacznie miększe ale pierwsze wrażenia były trochę hardcorowe ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 17 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2005 Niech tylko Przemeq zobaczy ten filmik to do rana bedzie pucowal monitor :wink: Uooooooooo :shock: Tak też się właśnie stało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafalW Opublikowano 17 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2005 Sam sie zastanawiam nad zawiasem, ale czy nie jest tak ze twardy zawias z tylu pogarsza prowadzenie sie samochodu? Jakbyś Kuba miał ochotę to mój zawias będzie lada moment do wzięcia. Chłopcy z P&L pewnie w czwartek mi wszystko wymontują i będzie u nich na sprzedaż. Acha, i mówię o komplecie czyli coilovers ze stabilizatorami, utwardzone mocowania, przednie camber plates, tylne lateral links..... Zresztą jak coś potrzebujesz to daj znać, może akurat mam i da się wyciągnąć bo auto idzie wkrótce do żyda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niuniek Opublikowano 17 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2005 Acha, i mówię o komplecie czyli coilovers ze stabilizatorami, utwardzone mocowania, przednie camber plates, tylne lateral links..... A wyślesz do grodu Kraka :?: :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafalW Opublikowano 17 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2005 Wysłać pewnie bym mógł, to tylko kwestia ceny. Ale ciężki ten złom jest i raczej cła nie unikniesz także kwestia czy warto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 17 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2005 Różne zakręty AWD: Obrazek Obrazek A tu przykład typowego rycia WRXa: Obrazek Obrazek A czy kierowca bialej imprezy na tym zakrecie przypadkiem nie hamuje...i z tad go przodem wynioslo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się