ks Posted November 16, 2005 Share Posted November 16, 2005 http://www.roadandtrack.com/article.asp ... le_id=2908 enjoy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wełniacz Posted November 16, 2005 Share Posted November 16, 2005 Niech tylko Przemeq zobaczy ten filmik to do rana bedzie pucowal monitor :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
RafalW Posted November 16, 2005 Share Posted November 16, 2005 Co ciekawe EVO szybsze w każdym teście. Nawet na zwykłe przyspieszenie po prostej. A ma mniej koni. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ks Posted November 16, 2005 Author Share Posted November 16, 2005 najciekawsze ze w slalomie jedzie zgrabniej Link to comment Share on other sites More sharing options...
RafalW Posted November 16, 2005 Share Posted November 16, 2005 Różne zakręty AWD: A tu przykład typowego rycia WRXa: Link to comment Share on other sites More sharing options...
ALEX Posted November 16, 2005 Share Posted November 16, 2005 Różne zakręty AWD: Obrazek Obrazek A tu przykład typowego rycia WRXa: Obrazek Obrazek Kierowca białej Imprezy coś sobie nie radzi z autem :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
RafalW Posted November 16, 2005 Share Posted November 16, 2005 To też. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karmi Posted November 16, 2005 Share Posted November 16, 2005 A tu przykład typowego rycia WRXa: A da sie jakos to wyelimiowac ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ks Posted November 16, 2005 Author Share Posted November 16, 2005 oczywiscie - tak jak kazdym samochodem czyli 2 dwoma pedałami w nogach i kierownicą Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuba Posted November 16, 2005 Share Posted November 16, 2005 RafalW, znowu Cie nie bylo a sie wypowiadasz :wink: To co pokazales na zdjeciach to nie zakret tylko nawrot wokol pacholka i byly rozne techniki jego pokonywania, niektorzy sobie pomagali recznym, inni moca a jeszcze inni probowali go wziasc na okraglo z ostrego wychamowania. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wielkopolanin Posted November 16, 2005 Share Posted November 16, 2005 Piękne skoki. Super test. Ile już tych testów było? Co wychodzi nowa generacja, to pojawia się mnóstwo porównań Evo-STi i są ciągle ciekawe i elektryzują maniaków. To jest dopiero fenomen ! pozdr Link to comment Share on other sites More sharing options...
ogs Posted November 17, 2005 Share Posted November 17, 2005 Ja kiedys zrobilem z WRXa przedniopedny samochod ... :roll: Prosze bardzo... 1 na swiecie WRX FWD :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted November 17, 2005 Share Posted November 17, 2005 OGS, nic nie widać... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ogs Posted November 17, 2005 Share Posted November 17, 2005 Azrael, jak nie? rozjasnij monitor a jak masz LCD to popatrz z gory... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuba Posted November 17, 2005 Share Posted November 17, 2005 Prosze bardzo... 1 na swiecie WRX FWD :wink: To moj jest w takim razie drugi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted November 17, 2005 Share Posted November 17, 2005 Chodzi o ten dym z opon? To i w moim się da tak. W materiale z TVN Turbo tez dymi wewnętrzny przód... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ogs Posted November 17, 2005 Share Posted November 17, 2005 Azrael, dac sie da... ale mnie sie to w cale nie podoba... wolalbym z tylnich... ale taka to juz uroda zawiasu WRXa, ze mocno wygina do tylu i odciaza przod... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted November 17, 2005 Share Posted November 17, 2005 To raczej uroda braku przedniej szpery ten dymek. Zawias nie jest tutaj aż tak winny. Niestety siadanie dupą to też cecha mojego auta, mozę nowy zawias to trochę wyeliminuje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuba Posted November 17, 2005 Share Posted November 17, 2005 Sam sie zastanawiam nad zawiasem, ale czy nie jest tak ze twardy zawias z tylu pogarsza prowadzenie sie samochodu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted November 17, 2005 Share Posted November 17, 2005 Sam sie zastanawiam nad zawiasem, ale czy nie jest tak ze twardy zawias z tylu pogarsza prowadzenie sie samochodu? Nawet auta wyścigowe mają o wiele miększy tył niż przód. Twardy tył powiększa nadsterowność. Zobaczymy jak to mi wyszło z balansem, niby tylne sprężyny mam znacznie miększe ale pierwsze wrażenia były trochę hardcorowe ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Przemeq Posted November 17, 2005 Share Posted November 17, 2005 Niech tylko Przemeq zobaczy ten filmik to do rana bedzie pucowal monitor :wink: Uooooooooo :shock: Tak też się właśnie stało Link to comment Share on other sites More sharing options...
RafalW Posted November 17, 2005 Share Posted November 17, 2005 Sam sie zastanawiam nad zawiasem, ale czy nie jest tak ze twardy zawias z tylu pogarsza prowadzenie sie samochodu? Jakbyś Kuba miał ochotę to mój zawias będzie lada moment do wzięcia. Chłopcy z P&L pewnie w czwartek mi wszystko wymontują i będzie u nich na sprzedaż. Acha, i mówię o komplecie czyli coilovers ze stabilizatorami, utwardzone mocowania, przednie camber plates, tylne lateral links..... Zresztą jak coś potrzebujesz to daj znać, może akurat mam i da się wyciągnąć bo auto idzie wkrótce do żyda. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niuniek Posted November 17, 2005 Share Posted November 17, 2005 Acha, i mówię o komplecie czyli coilovers ze stabilizatorami, utwardzone mocowania, przednie camber plates, tylne lateral links..... A wyślesz do grodu Kraka :?: :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
RafalW Posted November 17, 2005 Share Posted November 17, 2005 Wysłać pewnie bym mógł, to tylko kwestia ceny. Ale ciężki ten złom jest i raczej cła nie unikniesz także kwestia czy warto. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Korton Posted November 17, 2005 Share Posted November 17, 2005 Różne zakręty AWD: Obrazek Obrazek A tu przykład typowego rycia WRXa: Obrazek Obrazek A czy kierowca bialej imprezy na tym zakrecie przypadkiem nie hamuje...i z tad go przodem wynioslo? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now