Jump to content

ks

Użytkownik
  • Content Count

    115
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralny

About ks

  • Rank
    ..:: Bywalec :..
  1. nie mam fotek tego mojego Evo9...ale mam to: http://www.mitsubishi-motors.tv/evo.html
  2. Ponieważ napadało, a w Evo mam letnie opony to skorzystałem z usług STi tym razem. Wnioski: 1. oj siedzi się jednak w Sti niżej... 2. oj ciasto ma Sti w środkowym położeniu kierownicy - i to takie dobre...wyrośnięte 3. oj fajnie jak jest w samochodzie radio na wyposażeniu - szczególnie jak się stoi w korku 4. oj fajnie brzmi Sti na wydechu APS 5. i .... oj fajnie jeżdzi Evo po asfalcie :wink:
  3. 1. wysokość foteli - też mam takie wrażenie 2. trzymanie - siedziałem w VII i tam trzymały zdecydowanie lepiej... więc chyba jednak wsadzili jakiegoś flaka 3. frajda - no comments bo bedzie banicja :wink:
  4. Nie będę twierdził ze tak sie nie stało - możliwe... ale twierdzę, że to albo wina stylu jazdy (sic!!!) kierowcy albo wina nieumiejetnych przeróbek - np. braku mappowania po wsadzeniu innego doloty, zmianie wydechu itd... nie wierzę, że "silnik sie skonczył" po 20,000 sam z siebie... to nie motorynka
  5. Nie wiem jak jezdzisz. Ale 20000 to chyba wziałeś z sufitu. Ja mam w STi >70000 i dalej na seryjnym sprzegle, w miedzyczasie kilkanascie track-days, rajd żubrów (i to nie na ostatnim miejscu), ze 4 komplety opon... a samochód ma 330hp/420Nm. Jestem pewien, że w Evo jest podobnie a takie historie typu 20,000 i do kosza to bajki... a Mivec nie ma tutaj nic do rzeczy. So if you are for real... dont worry mate.
  6. zdjęć nie będzie bo aparatu tez nie ma na wyposazeniu :wink: ... ale w sieci jest pewnie pełno zdjęć jak z gwarancją? hmmm.... szczerze mowiąc nie zwrocilem na to uwagi :roll: pewnie jakis standard... 2-3 lata - ale sprawdze. taaa... chyba po prostu zrezygnuje z termometru... owszem - sa 3 nastawy, tak jak opisałeś.
  7. no i jeszcze: 1. to, ze nie ma w standarcie radia to "no comments" 2. ale nie ma nawet termometru zewnetrznego! w kazdym razie, to sa bzdury... wrazenia powyzej 4000rpm i w zakretach postaram sie opisac za kilkaset km. szacuje, że ze wzgledu na to, że Evo jest bardziej "direct", co po prostu powoduje pewniejsza jazde, to na kilometrze mozna chyba urwac do STi jakies 0.5-1.0sekundy (seria do serii). Natomiast zastrzezenie: ponieważ EVo jest chyba jednak mniej neutralny niz STi, to nie wiem czy nie bedzie go bardziej majtało w szybkich zakretach w porownaniu do STi, i - co za tym i
  8. (po porannym wyskoku po mleko) Zdecydowanie zaskakuje skrzynia i turbo. Poniewaz ciagnie na prawde z samego dołu (jak na silnik doladowany) to faktycznie 5 bieg jest jak najbardziej biegiem miejskim. I jadac na 5 w przedziale 2000-3000 w miescie absolutnie nie ma sie wrazenia ze silnik sie meczy. kilka dodatkowych spostrzezen: 1. uklad kierowniczy ma mniejszy kick-back niz STi 2. w ogole nie ma wyczuwalnego turbo-laga - nie ma tego kopniecia w plecy przy ~3600 jak w STi 3. STi jedzie sie latwiej w miescie - i) z powodu lagodniejszego przelozenia kierownicy, ii) z powodu tego, z
  9. (porownanie z pozycji Evo, w odniesieniu do STi - wyprzedzając ewentualne watpliwości: STi znam dobrze, bo jeżdzę nim od 2 lat) 1. PIERWSZE WRAZENIA twardsze zawieszenie, bardziej zwarty z w sobie, więcej miejsca z tyłu, kiepska jakość lakieru, krótkie siedziska (generalnie kiepskie siedzisko a dobre oparcie), lepsza jakość wnętrza niż sie spodziewałem (carbon-look dash nie wygląda wcale źle). W ogole Evo wydaje się trochę wieksze (i chyba jest) 2. SKRZYNIA Lewarek w Evo to jakby "reką w piachu"; STi bardziej po szynach... tak więc w Evo ciaśniej ale niekoniecznie bardziej precyz
  10. ks

    saneczki

    teriffic http://video.google.com/videoplay?d...760829459&q=Evo
  11. oczywiscie - tak jak kazdym samochodem czyli 2 dwoma pedałami w nogach i kierownicą
  12. najciekawsze ze w slalomie jedzie zgrabniej
  13. http://www.roadandtrack.com/article.asp ... le_id=2908 enjoy
  14. ks

    Spalanie STi

    naprawde - sam sie zdziwilem... bo bywalo juz i tak ze na jednym baku przejechalem 150km
  15. ks

    Spalanie STi

    informacja byla przeze mnie podana jako ciekawostka - troche mnie nurtowalo ile mozna nim przejechac bez ognia. i sam sie zaskoczylem - fakt... jazda pewnie w 90% byla ponizej progu pracy turbo, w zwiazku z tym to ile ma HP lub Nm jest sprawa drugorzedna. i co z tego wynika? ...nic nie wynika poza tym, ze okazuje sie, ze jezdzac +/- zgodnie z przepisami spalanie jest akceptowalne.
×
×
  • Create New...