Jump to content

Nakretki D1 Spec


sasiad
 Share

Recommended Posts

Czy ktos posiada kute nakretki jak z tematu?

Sa lakierowane czy barwione w masie?

Jak z ich wytrzymaloscia ogolna i na zarysowania?

Czy jest sens ich kupna?

 

Z gory dziekuje za odp

 

Pozdr

Sasiad

Link to comment
Share on other sites

ja posiadam takie http://motoallegro.pl/vermilion-nakretki-aluminiowe-alu-12x1-5-czarne-i1516363388.html

 

są zrobione z tego samego hartowanego aluminium co d1 spec i pewnie są robione w jednej fabryce tylko inaczej podpisane :D ale ręki nie dam uciąć :twisted:

 

moje są "barwione w masie" także nie ma mowy o jakim odpryskiwaniu lakieru

 

jeżeli chodzi o zarysowania to są poprzecierane od klucza pneumatycznego ale to dlatego że nie używam tej nasadki z wkładką plastikowa którą dostałem z nakrętkami, myślę że jak bym używał to by nic z nimi się nie działo

 

czy jest sens kupna hmm ja kupowałem żeby mi pasowały do czarnych felg i pasują zajebiście , no i znacznie obniżają wagę samochodu :P w porównaniu do normanych nakrętek

 

ogólnie jestem z nich zadowolony nie narzekam :D

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

grizus, dziekuje za szybka odp.

 

Rowniez kieruje sie podpasowaniem wizualnym do kolek (oz canova black + czolo dolakierowane).

 

Reasumujac D1 Spec czy w/w Twoje?

 

Krotkie spece sa na ebayu za 160 z przesylka ;)

Link to comment
Share on other sites

to już musisz sam zdecydować te moje chyba są troszkę dłuższe niż te krótkie d1 spec ale plusem moich przynajmniej dla mnie jest to że nie mają żadnego napisu oprócz tego oznaczenia aluminium a w tych Twoich jest ten napis dosyć widoczny d1 spec hmm czy to jest fajne czy ładne to juz sam ocenisz :D

Link to comment
Share on other sites

No wlasnie zależy mi na krotkich, spece maja 45mm. Jesli nakretki nie beda wystawac >10mm nie zobacze raczej bocznych napisów. Otwory w tych felgach sa ciasne, w dodatku plytkie; w/w beda odstawac 5-8 mm.

 

Sam juz sobie odpowiedzialem ;)

Link to comment
Share on other sites

To wszystko zależy jak często przykręca się/odkręca felgi. Jak często, to zdecydowanie odradzam aluminiowe nakrętki, jeżeli raz w sezonie, to można. Jednak aluminium zawsze będzie miększe niż stal.

 

PZDR

 

BOdek

Link to comment
Share on other sites

alunetik, zmiana kolek kilka razy w roku. Bylem pewien, ze maja conajmniej rowna wytrzymalosc. W zestawie jest nakladka z wypelnieniem z jakiegos plastiku wiec przy mojej ostroznosci chyba nie powinny sie zniszczyc zbyt szybko(?). Niemniej jednak zalezalo mi na barwienie w masie "w razie fakapu".

Link to comment
Share on other sites

Wg mnie stalowe są naprawdę ok. Może tylko ten kolor... ale jeżeli chodzi o performance - dużo zniosą. Jeżeli dobrze pamiętam to chyba ARP robi takie kozackie miedziane, ale nie wiem jak z ceną. Tytanowe są fajne, ale 60 pln sztuka trochę odstrasza :)

 

PZDR

 

BOdek

Link to comment
Share on other sites

Ja pare dni temu kupilem 22 szt. (bo lubie gubic) do Legaca, stalowych przelotowych za niecale 80 PLN. Nie mam przekonania do stopowych srub.

Alunetikowi chodzilo raczej o wycieranie/przeciaganie gwintow, a nie o to jak z zewnatrz beda wygladac. Uwazaj na wulkanizatorow szalejacych z kluczem pneumatycznym!

Link to comment
Share on other sites

Powiem więcej - 1x pneumat i jest po alunakrętkach, można je dokręcać praktycznie tylko dynamometrem.

Link to comment
Share on other sites

grzywaczewski, Kruk, dzieki za info, sam zmieniam kolka w obawie o zniszczenie felg. Na podelku jest instrukcji, tylko dynamometrycznym o momencie 95-110 Nm, przed montazem uzyc pasty miedziowej.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...