sasiad Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Czy ktos posiada kute nakretki jak z tematu? Sa lakierowane czy barwione w masie? Jak z ich wytrzymaloscia ogolna i na zarysowania? Czy jest sens ich kupna? Z gory dziekuje za odp Pozdr Sasiad Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grizus Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 ja posiadam takie http://motoallegro.pl/vermilion-nakretki-aluminiowe-alu-12x1-5-czarne-i1516363388.html są zrobione z tego samego hartowanego aluminium co d1 spec i pewnie są robione w jednej fabryce tylko inaczej podpisane ale ręki nie dam uciąć moje są "barwione w masie" także nie ma mowy o jakim odpryskiwaniu lakieru jeżeli chodzi o zarysowania to są poprzecierane od klucza pneumatycznego ale to dlatego że nie używam tej nasadki z wkładką plastikowa którą dostałem z nakrętkami, myślę że jak bym używał to by nic z nimi się nie działo czy jest sens kupna hmm ja kupowałem żeby mi pasowały do czarnych felg i pasują zajebiście , no i znacznie obniżają wagę samochodu w porównaniu do normanych nakrętek ogólnie jestem z nich zadowolony nie narzekam 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sasiad Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 grizus, dziekuje za szybka odp. Rowniez kieruje sie podpasowaniem wizualnym do kolek (oz canova black + czolo dolakierowane). Reasumujac D1 Spec czy w/w Twoje? Krotkie spece sa na ebayu za 160 z przesylka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grizus Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 to już musisz sam zdecydować te moje chyba są troszkę dłuższe niż te krótkie d1 spec ale plusem moich przynajmniej dla mnie jest to że nie mają żadnego napisu oprócz tego oznaczenia aluminium a w tych Twoich jest ten napis dosyć widoczny d1 spec hmm czy to jest fajne czy ładne to juz sam ocenisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sasiad Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 No wlasnie zależy mi na krotkich, spece maja 45mm. Jesli nakretki nie beda wystawac >10mm nie zobacze raczej bocznych napisów. Otwory w tych felgach sa ciasne, w dodatku plytkie; w/w beda odstawac 5-8 mm. Sam juz sobie odpowiedzialem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alunetik Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 To wszystko zależy jak często przykręca się/odkręca felgi. Jak często, to zdecydowanie odradzam aluminiowe nakrętki, jeżeli raz w sezonie, to można. Jednak aluminium zawsze będzie miększe niż stal. PZDR BOdek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sasiad Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 alunetik, zmiana kolek kilka razy w roku. Bylem pewien, ze maja conajmniej rowna wytrzymalosc. W zestawie jest nakladka z wypelnieniem z jakiegos plastiku wiec przy mojej ostroznosci chyba nie powinny sie zniszczyc zbyt szybko(?). Niemniej jednak zalezalo mi na barwienie w masie "w razie fakapu". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alunetik Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Wg mnie stalowe są naprawdę ok. Może tylko ten kolor... ale jeżeli chodzi o performance - dużo zniosą. Jeżeli dobrze pamiętam to chyba ARP robi takie kozackie miedziane, ale nie wiem jak z ceną. Tytanowe są fajne, ale 60 pln sztuka trochę odstrasza PZDR BOdek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sasiad Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 alunetik, masz jakis bliższy namiar na miedziane? Rewelacyjne sa teczowe racing nutzy Cena ok 90 za 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alunetik Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Taka duża firma z krainy węgla co ma cyferkę w nazwie ma je w swojej ofercie PZDR Bodek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sasiad Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 grizus, zamówiłem jednak Twoje Vermiliony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Ja pare dni temu kupilem 22 szt. (bo lubie gubic) do Legaca, stalowych przelotowych za niecale 80 PLN. Nie mam przekonania do stopowych srub. Alunetikowi chodzilo raczej o wycieranie/przeciaganie gwintow, a nie o to jak z zewnatrz beda wygladac. Uwazaj na wulkanizatorow szalejacych z kluczem pneumatycznym! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Powiem więcej - 1x pneumat i jest po alunakrętkach, można je dokręcać praktycznie tylko dynamometrem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sasiad Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2011 grzywaczewski, Kruk, dzieki za info, sam zmieniam kolka w obawie o zniszczenie felg. Na podelku jest instrukcji, tylko dynamometrycznym o momencie 95-110 Nm, przed montazem uzyc pasty miedziowej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alunetik Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Grzywaczewski: dokładnie PZDR Bodek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smiechu Opublikowano 4 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2023 Siemka, postanowiłem odkopać ten temat. Czy ktoś z szanownych koleżanek i kolegów używa oryginałów D1 Spec i mógłby napisać jak się sprawują, wady, zalety, wytrzymałość, stopień zużycia itp.? Słowem, czy warto inwestować w D1 Spec czy nie, czy to tylko ładna kolorowa ozdoba? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danko Opublikowano 6 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2023 W dniu 4.12.2023 o 23:36, smiechu napisał(a): Siemka, postanowiłem odkopać ten temat. Czy ktoś z szanownych koleżanek i kolegów używa oryginałów D1 Spec i mógłby napisać jak się sprawują, wady, zalety, wytrzymałość, stopień zużycia itp.? Słowem, czy warto inwestować w D1 Spec czy nie, czy to tylko ładna kolorowa ozdoba? Przejeżdzilem na HEX około 4 sezonów letnich, ze ściąganiem w trakcie. Szpilki się poddały, one nie. Jedyne co, przy wydostawaniu szpilek z nich uszczerbilem 2 albo 3 nakrętki, więc pewnie kupię kolejny komplet, na 90% też d1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smiechu Opublikowano 7 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2023 W dniu 6.12.2023 o 07:54, Danko napisał(a): Przejeżdzilem na HEX około 4 sezonów letnich, ze ściąganiem w trakcie. Szpilki się poddały, one nie. Jedyne co, przy wydostawaniu szpilek z nich uszczerbilem 2 albo 3 nakrętki, więc pewnie kupię kolejny komplet, na 90% też d1 Danko, a gdzie kupiłeś te swoje oryginały D1 Spec? Pytam, bo na rynku jest cała masa podróbek i łatwo się pomylić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smiechu Opublikowano 17 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2023 Danko nie odpowiada, to może ktoś inny z szanownych forumowiczów poleci mi gdzie kupić oryginały D1 Spec, żeby się nie nadziać na podróbki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danko Opublikowano 20 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2023 W dniu 18.12.2023 o 00:14, smiechu napisał(a): Danko nie odpowiada, to może ktoś inny z szanownych forumowiczów poleci mi gdzie kupić oryginały D1 Spec, żeby się nie nadziać na podróbki? Podeślę na priv. Albo mi umknęło albo nie daje powiadomień bez oznaczenia przez @ 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smiechu Opublikowano 19 Lutego Udostępnij Opublikowano 19 Lutego Powiedzcie proszę jak to przykręcić bo w komplecie nie dali żadnej przelotki. Otwór w nakrętce D1Spec ma wycięty od wewnątrz sześciokąt, czyli do przykręcenia nakrętki jest potrzebna odwrotność klucza nasadowego, bo ta nakrętka jest jak klucz nasadowy :-D Chyba, że trzeba te nakrętki normalną śrubą metryczną dokręcać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orear Opublikowano 19 Lutego Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 11 minut temu, smiechu napisał(a): Powiedzcie proszę jak to przykręcić bo w komplecie nie dali żadnej przelotki. Otwór w nakrętce D1Spec ma wycięty od wewnątrz sześciokąt, czyli do przykręcenia nakrętki jest potrzebna odwrotność klucza nasadowego, bo ta nakrętka jest jak klucz nasadowy :-D Chyba, że trzeba te nakrętki normalną śrubą metryczną dokręcać? A nie końcówką imbusową? Sześciokątną? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się