rokfor Opublikowano 25 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2012 Zregenerowałem sprężyny w saabie. Facet zobaczył Legaca ktorym byłem i powiedział że dorobi do niego sprzęzyny na wymiar, wysokośc jaka mi sie podoba i na 100% nie będą tak siadać jak te oryginalne. cena za tył z robocizną 350zł. Żeby dorobić sprzęzyny konieczny jest smaochód. Jest to na ul. Borzymowskiej 24 (warszawa) wjazd od strony lidla (691-38-20-01)(22 679-37-00) . jak dorobię, a planuje komplet to powiem jaki tego jest efekt. Obecnie samochód lata po całej drodze i jeździ sie nim beznadziejnie. Oprucz spręzyny wymienię też amortyzatory. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subus Opublikowano 25 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2012 Mnie tez siada, jak dwaj ludzie usiada z tylu. Bardziej mnie wkurzaja dzwieki podczas przejezdzaniu moze i nie dziur lecz np. zfalowanej drogi. Kiedy kogos wioze, to mi kazdy mowi, ze sobie mam naprawic. Chodzi o Legacy IV 2.0 D. W ASO powiedzieli, ze TTTM. A może Ci pękła sprężyna? jaki to dźwięk? Dźwięk raczej tępy, można by porównać do stuknięcia dwóch kul drewnianych albo biliardowych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niXon Opublikowano 16 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2013 Zregenerowałem sprężyny w saabie. Facet zobaczył Legaca ktorym byłem i powiedział że dorobi do niego sprzęzyny na wymiar, wysokośc jaka mi sie podoba i na 100% nie będą tak siadać jak te oryginalne. cena za tył z robocizną 350zł. Żeby dorobić sprzęzyny konieczny jest smaochód. Jest to na ul. Borzymowskiej 24 (warszawa) wjazd od strony lidla (691-38-20-01)(22 679-37-00) . jak dorobię, a planuje komplet to powiem jaki tego jest efekt. Obecnie samochód lata po całej drodze i jeździ sie nim beznadziejnie. Oprucz spręzyny wymienię też amortyzatory. napisz, jaki efekt, też chce coś zrobić żeby tył w Legacy trochę podnieść, a nie mam na ten moment pomysłu jak to zrobić.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lacky3pl Opublikowano 16 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2013 zaloz sprezyny on legacy kombi jest troszke wyzsza i grubsza odrazu samochod inaczej stoi oraz mozna go zaladowac bez problemu .sprawdzone 100% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niXon Opublikowano 17 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2013 ale ja mam właśnie legacy kombi, i tyłek siedzi nisko.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lacky3pl Opublikowano 17 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2013 Moze zaloz od outbacka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niXon Opublikowano 17 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2013 nie chciałbym zrobic znów "poloneza" żeby tyłek sterczał za wysoko do góry w stosunku do przodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid1 Opublikowano 17 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2013 Ostatnio wiozłem 2 kajaki na dachu , plus komplet osób i również tył siedział . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakub Jankowski Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Witam Jako ze mechanikem jest moj dobry znajomy i lubi bawic sie przy naprawach, po wielu probach zamontowal w Legacy IV amortyzatory od Legacy III + sprezyny od Volvo i powiem wam ze efekt jest rewelacyjny auto jest nieco sztywniejsze i rozwiazal sie problemu niskieho tylu nawet przy 4 osobach + pelna butla LPG i 3/4 zbiornika paliwa. POLECAM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojto79 Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2013 @@Jakub Jankowski, a wiesz może od jakiego modelu vovlo podeszły sprężyny do amortyzatorów LegacyIII Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakub Jankowski Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Wlasnie teraz juz nie pamietam modelu bo prob bylo duzo w roznych konfiguracjach ale w poniedzialek bede sie widzial z mechanikiem to mi przypomni co wkoncu zamontowal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzikus7 Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Wlasnie teraz juz nie pamietam modelu bo prob bylo duzo w roznych konfiguracjach ale w poniedzialek bede sie widzial z mechanikiem to mi przypomni co wkoncu zamontowal Witam, i jak udało się uzyskać jakieś konkretne informacje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakub Jankowski Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Niestety nie, wyjechal na wakacje i dopiero bedzie w polowie przyszlego tygodnia. Caly czas pamietam o tym, jak tylko sie pojawi to sie dowiem i napisze. Jedno co wiem to ze warto bylo kombinowac bo roznica jest duza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzikus7 Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Niestety nie, wyjechal na wakacje i dopiero bedzie w polowie przyszlego tygodnia. Caly czas pamietam o tym, jak tylko sie pojawi to sie dowiem i napisze. Jedno co wiem to ze warto bylo kombinowac bo roznica jest duza. Ok z góry dziękuje za informacje i pamieć sam mam problem ze sprężynami w legacy dlatego się dopytuje Wysyłane z mojego Nexus 7 za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niXon Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2013 a czy zakładał ktoś z Was do legacy komplet amorów + sprężyny z outbacka ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzikus7 Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Gdzieś były nawet zdjęcia ktoś tak zrobił i wyszedł outback z nadwoziem legacy. Każdy lubi co innego i o gustach się nie dyskutuje Wysyłane z mojego MT11i za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbigniew Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Nie do końca. Owszem był temat o założeniu z OBK i skończyło się zajechaniem samopoziomowania. To co zostało włożone do tego wysokiego Legacy to sprężyny tunningowe +30 i nie miały nic wspólnego z OBK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niXon Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2013 co to za sprężyny ? gdzie to można kupić ? założone były na amory seryjne legacy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzikus7 Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Nie do końca. Owszem był temat o założeniu z OBK i skończyło się zajechaniem samopoziomowania. To co zostało włożone do tego wysokiego Legacy to sprężyny tunningowe +30 i nie miały nic wspólnego z OBK. Ok w takim razie coś mi się pokręciło. Wysyłane z mojego MT11i za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbigniew Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Tutaj o sprężynach: http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/45659-legacy-iv-zwiekszenie-przeswitu/page__fromsearch__1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakub Jankowski Opublikowano 14 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2013 (edytowane) Wreszcie udalo mi sie dowiedziec od jakiego Volvo zalozone mam sprezyny. Wiec do Legacy IV zalozone mam amortyzatory od Legacy III + sprezyny od Volvo V40 2.0 165km po 2002r. kombi. Po ponad miesiacu tyl troszke opadł, ale nadal trzyma sie lepiej niz standard nawet przy pelnym obciazeniu. Wlasciwosci jezdne wydaje mi sie ze nawet troszke lepsze. Edytowane 15 Września 2013 przez Jakub Jankowski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niXon Opublikowano 15 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2013 zrobiłem opcję "tulejki 3cm" efekt super, może minimalnie twardszy tył, ale to nawet lepiej bo tyłek tak mocno nie siada na hopkach czy progach, seryjny tyłek był za miękki buda podniosła się ok 2,5cm, wydaje się niedużo ale to sporo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzikus7 Opublikowano 16 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 Wreszcie udalo mi sie dowiedziec od jakiego Volvo zalozone mam sprezyny. Wiec do Legacy IV zalozone mam amortyzatory od Legacy III + sprezyny od Volvo V40 2.0 165km po 2002r. kombi. Po ponad miesiacu tyl troszke opadł, ale nadal trzyma sie lepiej niz standard nawet przy pelnym obciazeniu. Wlasciwosci jezdne wydaje mi sie ze nawet troszke lepsze. A czemu amortyzator z legacy III? Czy tył opadł znaczy że jest nisko (niżej niż powinien)? Możesz wrzucić jakieś fotki? Amortyzatory kupowałeś nowe czy z okazji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakub Jankowski Opublikowano 16 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 (edytowane) Tył opadl w stosunku do montazu, to norma ze troche siada po montazu. Teraz jest tak jak byc powinno. Amortyzatory od III zamontowalem z powodu takiego ze mechanik mial nowe i za polowe ceny mi oddal, bo lezaly mu juz dluzszy czas. Co do zdjec to moze uda mi sie wieczorkiem dodac. zrobiłem opcję "tulejki 3cm"- efekt super, może minimalnie twardszy tył, ale to nawet lepiej bo tyłek tak mocno nie siada na hopkach czy progach, seryjny tyłek był za miękki buda podniosła się ok 2,5cm, wydaje się niedużo ale to sporo Co do tujek to w ktorym miejscu sa zamontowane? Na sam amortyzator? Sam dorabiales te tulejki? Edytowane 16 Września 2013 przez Jakub Jankowski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzikus7 Opublikowano 16 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 Ok więc rozumiem że nie ma konieczności zmiany amortyzatorów na te z III te sprężyny mogę wrzucić na swoje amortyzatory. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się