Skocz do zawartości

SPRĘŻYNY LEGACY IV - SIEDZI TYŁ


Azmadan

Rekomendowane odpowiedzi

Zregenerowałem sprężyny w saabie. Facet zobaczył Legaca ktorym byłem i powiedział że dorobi do niego sprzęzyny na wymiar, wysokośc jaka mi sie podoba i na 100% nie będą tak siadać jak te oryginalne. cena za tył z robocizną 350zł.

Żeby dorobić sprzęzyny konieczny jest smaochód.

Jest to na ul. Borzymowskiej 24 (warszawa) wjazd od strony lidla (691-38-20-01)(22 679-37-00) . jak dorobię, a planuje komplet to powiem jaki tego jest efekt. Obecnie samochód lata po całej drodze i jeździ sie nim beznadziejnie. Oprucz spręzyny wymienię też amortyzatory.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie tez siada, jak dwaj ludzie usiada z tylu. Bardziej mnie wkurzaja dzwieki podczas przejezdzaniu moze i nie dziur lecz np. zfalowanej drogi. Kiedy kogos wioze, to mi kazdy mowi, ze sobie mam naprawic. Chodzi o Legacy IV 2.0 D. W ASO powiedzieli, ze TTTM. :D

 

A może Ci pękła sprężyna? jaki to dźwięk?

 

Dźwięk raczej tępy, można by porównać do stuknięcia dwóch kul drewnianych albo biliardowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Zregenerowałem sprężyny w saabie. Facet zobaczył Legaca ktorym byłem i powiedział że dorobi do niego sprzęzyny na wymiar, wysokośc jaka mi sie podoba i na 100% nie będą tak siadać jak te oryginalne. cena za tył z robocizną 350zł.

Żeby dorobić sprzęzyny konieczny jest smaochód.

Jest to na ul. Borzymowskiej 24 (warszawa) wjazd od strony lidla (691-38-20-01)(22 679-37-00) . jak dorobię, a planuje komplet to powiem jaki tego jest efekt. Obecnie samochód lata po całej drodze i jeździ sie nim beznadziejnie. Oprucz spręzyny wymienię też amortyzatory.

napisz, jaki efekt, też chce coś zrobić żeby tył w Legacy trochę podnieść,

a nie mam na ten moment pomysłu jak to zrobić..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam

Jako ze mechanikem jest moj dobry znajomy i lubi bawic sie przy naprawach, po wielu probach zamontowal w Legacy IV amortyzatory od Legacy III + sprezyny od Volvo i powiem wam ze efekt jest rewelacyjny auto jest nieco sztywniejsze i rozwiazal sie problemu niskieho tylu nawet przy 4 osobach + pelna butla LPG i 3/4 zbiornika paliwa. POLECAM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie, wyjechal na wakacje i dopiero bedzie w polowie przyszlego tygodnia. Caly czas pamietam o tym, jak tylko sie pojawi to sie dowiem i napisze. Jedno co wiem to ze warto bylo kombinowac bo roznica jest duza.

 

Ok z góry dziękuje za informacje i pamieć sam mam problem ze sprężynami w legacy dlatego się dopytuje

 

Wysyłane z mojego Nexus 7 za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie do końca. Owszem był temat o założeniu z OBK i skończyło się zajechaniem samopoziomowania. To co zostało włożone do tego wysokiego Legacy to sprężyny tunningowe +30 i nie miały nic wspólnego z OBK.

 

Ok w takim razie coś mi się pokręciło.

 

Wysyłane z mojego MT11i za pomocą Tapatalk 2

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Wreszcie udalo mi sie dowiedziec od jakiego Volvo zalozone mam sprezyny. Wiec do Legacy IV zalozone mam amortyzatory od Legacy III + sprezyny od Volvo V40 2.0 165km po 2002r. kombi. Po ponad miesiacu tyl troszke opadł, ale nadal trzyma sie lepiej niz standard nawet przy pelnym obciazeniu. Wlasciwosci jezdne wydaje mi sie ze nawet troszke lepsze.

Edytowane przez Jakub Jankowski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrobiłem opcję "tulejki 3cm"

efekt super, może minimalnie twardszy tył, ale to nawet lepiej bo tyłek tak mocno nie siada na hopkach czy progach,

seryjny tyłek był za miękki

buda podniosła się ok 2,5cm, wydaje się niedużo ale to sporo

 

CAM00095.resized.jpg

 

CAM00097.resized.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wreszcie udalo mi sie dowiedziec od jakiego Volvo zalozone mam sprezyny. Wiec do Legacy IV zalozone mam amortyzatory od Legacy III + sprezyny od Volvo V40 2.0 165km po 2002r. kombi. Po ponad miesiacu tyl troszke opadł, ale nadal trzyma sie lepiej niz standard nawet przy pelnym obciazeniu. Wlasciwosci jezdne wydaje mi sie ze nawet troszke lepsze.

A czemu amortyzator z legacy III? Czy tył opadł znaczy że jest nisko (niżej niż powinien)?

Możesz wrzucić jakieś fotki? Amortyzatory kupowałeś nowe czy z okazji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tył opadl w stosunku do montazu, to norma ze troche siada po montazu. Teraz jest tak jak byc powinno. Amortyzatory od III zamontowalem z powodu takiego ze mechanik mial nowe i za polowe ceny mi oddal, bo lezaly mu juz dluzszy czas. Co do zdjec to moze uda mi sie wieczorkiem dodac.

 

zrobiłem opcję "tulejki 3cm"-

efekt super, może minimalnie twardszy tył, ale to nawet lepiej bo tyłek tak mocno nie siada na hopkach czy progach,

seryjny tyłek był za miękki

buda podniosła się ok 2,5cm, wydaje się niedużo ale to sporo

 

CAM00095.resized.jpg

 

CAM00097.resized.jpg

Co do tujek to w ktorym miejscu sa zamontowane? Na sam amortyzator? Sam dorabiales te tulejki?

Edytowane przez Jakub Jankowski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...