Jump to content

Impreza GD a..


zofx
 Share

Recommended Posts

Witajcie forumowiczanie!

 

Chciałbym się dowiedzieć nieco więcej o róznicach między bugiem a teardropem.

Interesuje mnie Wagon

 

1. Problem jest znaleść spręzyny które obniżą nieco takiego buga czy tam tearadropa?

2. Jak swiecą przednie lampy w tych autach?

3. Jak duża jest różnica między komfortem i wykonaniem plastików w bugu a jaka w tearze w porownaniu do gc?

4. Warto kupic 2003 rok czy lepiej zostawić te pare tyś i kupić buga z 2001 roku?

5. Interesuje mnie wolnyssak. Silnik 1.6 odpada raczej? szukam 2.0 bo to chyba najlepsza jednostka łatwo dostępna na rynku.

6. Jakie są bolączki tych aut?

 

Sorki za głupie pytania ale dotychczas miałem styczność tylko z GLami i GTkami

 

Pozdrawiam i leczę na wyrozumiałość forumowych hejterków :-)

Link to comment
Share on other sites

Ad.2 W Bugu lampy są chyba tylko po to żeby inni widzieli że auto znajduje się na jezdni, bo na pewno nie po to żeby oświetlać drogę przed samochodem.

 

-- 20 mar 2011, o 10:59 --

 

Ad.3 W jednym i drugim plastiki i wnętrze jest takie same. Wygląd i jakość jest o lata świetlne do przodu względem GC, ale jednocześnie też lata świetlne za chociażby VW z podobnego rocznika.

Ad.4 Jeżeli rocznik (1-2 lata różnicy) nie jest dla Ciebie problemem to szukaj auta w najlepszym stanie i małym przebiegu, a model niech będzie sprawą wtórną

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

2. Jak swiecą przednie lampy w tych autach?

 

W Bugu na "zwykłych" żarówkach mocno przeciętnie(żeby nie napisac, że w ogóle nie świecą). Zastosowanie zarówek np. Philipx X-tream mocno poprawia sytuację i jazda po ciemku jest całkiem przyzwoita.

 

4. Warto kupic 2003 rok czy lepiej zostawić te pare tyś i kupić buga z 2001 roku?

 

Kwestia gustu. Zależy np. ile to i to ma kosztowac. Mnie osobiście "żabiasty" wygląd Buga się podoba i jeśli już bym zmieniał, to byłby to Hawk.

 

5. Interesuje mnie wolnyssak. Silnik 1.6 odpada raczej? szukam 2.0 bo to chyba najlepsza jednostka łatwo dostępna na rynku.

 

Z modeli Europejskich tak. Ale można np. poszukac wersji USA, która to ma pojemnośc 2,5 i moc 165PS., czy coś w tych granicach.

 

6. Jakie są bolączki tych aut?

 

Hm, ja po roku jazdy(od momentu sprowadzenia z niemiec) wymieniłem tylko łożyska tylnych kół, bo już hałasowały i przednią, boczną szybę co mi hooligani wybili. Pomijam oczywiście materiały eksploatacyjne.

Ogólnie Samochód na wielki +

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

2. Jak swiecą przednie lampy w tych autach?

Miałem autko z 2003 roku i lampy świeciły przyzwoicie.

5. Interesuje mnie wolnyssak. Silnik 1.6 odpada raczej? szukam 2.0 bo to chyba najlepsza jednostka łatwo dostępna na rynku.

Jak wolny ssak to według mnie najlepszym wyborem jest hawkeye z ilnikiem 2.0 160 km

spalanie takie samo jak w poprzednikach a mocy zdecydowanie więcej.

Powodzenia w zakupach. :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

zostanę przy bugu. tylko weź i znajdź w innym kolorze niż srebrny

 

Srebrny, to najlepszy kolor. W tym kolorze Bug najbardziej rzuca się w oko(nawet kombi). Poza tym jest najmniej bruczny, a więc nawet długie omijanie myjni nie jest szczególnie do zauważenia.

Prawdą jest, że jest Bug-ów w tym kolorze najwięcej. Ale na to nie patrz, jeśli auto jest OK, to nawet może byc...rude. :wink:

 

P.S. i dzięki za pomuka. :D

Link to comment
Share on other sites

Bug jest tak obrzydliwy, że aż piękny. Długo musiałem się przyzwyczajać do jego sylwetki jak się tylko pojawił na rynku. Gdybym miał wybierać między bugiem a teardropem, nie zastanawiałbym się wcale, wziałbym buga. Z całej trójki (bugeye, teardrop, hawkeye) bug w wersji Prodrive jest po prostu najfajniejszy i najsurowszy w swym wyglądzie. Dwa kolejne są strasznie ugrzecznione.

Link to comment
Share on other sites

faktycznie lampy w bugu są słabe, testowałem już różne żarówki, aktualnie mam Philips X-treme Vision +100% i w końcu coś widać ;-)

plastiki we wszystkich newage są takie same, a co do bolączek - przecież Subaru się nie psuje :D a na pewno nie N/A :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Czyli rozumiem, że wolnessaki ich nie mają.

 

Czasami się zdarzają wolnessaki z oryginalnie zamontowanymi takimi małymi, podwójnymi lampami, ale czy to jest soczewka, to nie mam pojęcia.

Link to comment
Share on other sites

się doczepię, bo niedługo właśnie będę szukał dokładnie czegoś takiego jak autor tematu ;)

jeśli w bug-eye'u lamby tak kiepawo świecą czy jest możliwość:

- znalezienia jakichś aftermarketowych lamp, które świecą lepiej?

- fabryczny ksenon? (zderzak, skryskiwacze, lampy, etc etc)

Link to comment
Share on other sites

się doczepię, bo niedługo właśnie będę szukał dokładnie czegoś takiego jak autor tematu ;)

jeśli w bug-eye'u lamby tak kiepawo świecą czy jest możliwość:

- znalezienia jakichś aftermarketowych lamp, które świecą lepiej?

- fabryczny ksenon? (zderzak, skryskiwacze, lampy, etc etc)

 

moze by sie koty zaczely witac, a nie jak u siebie w piaskownicy :evil:

odpowiem ci tak jak zadales pytanie. jest mozliwosc fabryczny ksenon, zderzak, skryskiwacze, lampy

Link to comment
Share on other sites

- znalezienia jakichś aftermarketowych lamp, które świecą lepiej?

 

Lamp nie koniecznie, za to dobrych żarówek jak najbardziej. U mnie jak napisałem wyżej Philipsy X-tream załatwiły problem. Świecą już rok odpukac i ok.

Link to comment
Share on other sites

moze by sie koty zaczely witac, a nie jak u siebie w piaskownicy :evil:

może psie byś oglądnął i poczytał temat od przywitań, a potem burzył...

 

a wracając do tematu - czyli albo znajduję rozbitego sti, z którego przerzucam sobie ksenon, albo lepsze żarówki?

Ktoś jeździł philips nightguide double life? miałem je w poprzednim samochodzie i sprawowały się wyśmienicie. Ktoś już w Bugu testował?

Link to comment
Share on other sites

może psie byś oglądnął i poczytał temat od przywitań, a potem burzył...
I My tez Ciebie serdecznie witamy (...) :wink:

 

a wracając do tematu - czyli albo znajduję rozbitego sti, z którego przerzucam sobie ksenon, albo lepsze żarówki?

Ktoś jeździł philips nightguide double life? miałem je w poprzednim samochodzie i sprawowały się wyśmienicie. Ktoś już w Bugu testował?

w bygeye nie było ksenonów, były tylko soczewki (w sti) albo morette ... niestety nie łatwo je trafić używane w dobrej cenie ..

a żarówki - polecam Philips X-treme vision +100%

Link to comment
Share on other sites

mają tyle samo Watów co "normalne" żarówki? widziałem już paręnaście stopionych odbłyśników od mocniejszych żarówek. (pozdrowienia, dla ludzi ładujących 90W żarówki H4 ;))

60/55W

Link to comment
Share on other sites

oki - jestem uspokojony :P

to tak jeszcze z pytaniem odnośnie tej generacji, a dokładniej zawieszenia:

co da radę 3cm obniżyć (gwinta narazie nie będę ładował) są jakieś... "polecane przez forum" fajne zestawy? Chodzi mi o amory + sprężyny.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...