Skocz do zawartości

Wolny wydech w WRX MY02


ALEX

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 119
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

kanap4 - wysylales mi na PW linki cobym uslyszal i posluchal ten Twoj wydech, ale nie potrafie tego odpalic, mozesz mi to puscic jakos inaczej?

 

Wybacz, ale cos mi sie popsulo i teraz nie zawiadamia mnie, ze nadeszla nowa wiadomosc, wiec dopiero przeczytalem wiadomosc od Ciebie.Jak chcesz, to moge wyslac Ci filmik na maila.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam 2.5 cala przelot zakonczony Sebringiem dedykowanym i naprawde jest cichutko

Masz Turbo-back w swojej żabie :D ? czy tylko Cat-back ? I czy stroiłes subaryne po zmianie ?

 

 

Ja mam od turbo / ale bez up-pipe... nie było nic strojone.. a jezdzi o wiele lepiej... tylko jak ostatnio zatankowałem verve to nie miał sily jechac;/;/ a jak dobra benzyna to wszystko jest idealnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aha :D

 

A wiec jaki jest sens robienia Turbo-back-a. ? Skoro juz po Cat-back auto lepiej jezdzi i nie trzeba stroic ?

A moze robiąc Turbo-back tez nie trzeba stroic a zyskuje sie coś wiecej ??

 

 

 

G.Kossakowski napisal:

"Ja mam od turbo / ale bez up-pipe... nie było nic strojone.. a jezdzi o wiele lepiej... tylko jak ostatnio zatankowałem verve to nie miał sily jechac;/;/ a jak dobra benzyna to wszystko jest idealnie"

 

z tego wynika ze on ma turbo-bac a nie cat, przy cat-back zostaja orygi

nalne katalizatory a turbo zamiast nich ma down pipe czyli wydech zmieniony od samego turbo az do koncowego tlumika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zastanawiam sie poki co, czy robic turbo-back bez katalizatora, czy zostawic katalizator.Up-pipe poki co sobie odpuszczam, moze pozniej.Ogolnie z tego co wiem to wszystkie Subaru, po zrobionym wydechu trzeba by bylo sprawdzic, czy nie przeladowuja.Co do Up-pipe, to dzieki niemu turbina bedzie sie wczesniej rozkrecac i moment obrotowy bedzie bardziej plaski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kanap4, jak masz wskaznik cisnienia turbo to na biezaco widac jakie jest ladowanie i czy turbina przeladowywuje na kazdym biegu. Czy z przeladowywaniem raczej chodzi o to ze duze cisnienie pojawia sie za wczesnie w stosunku do ubogiej mieszanki p/p.

 

 

ja nie spotkałem sie z problemem przelodowania... cały czas mam 0.9bara.. i nic nie mam strojone i nie bede miał.. i naprawde polecam takią zamiane jak u mnie jest.. przejechałem juz na przelocie ponad 3000km i nic sie nie dzieje..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo-back bez uppipe ? no dobra to czym sie rozni to co ma kanap4, od turbo-back-a "pełnego" :roll: ? ( chodzi mi o tą potrzebe strojenia , czy auto bedzie mocniejsze czy po co sie zmienia uppipe?)

 

-cat-back jest od kolektorow do konca.

 

-turbo-back jest od samego turbo do konca (wyeliminowane sa katalizatoryza pomoca down-pipe) choc sa tez down pipe z high flow katalizatorami (katalizator o wiekszym przeplywie) ktore niewiem czy nazywa sie turbo ??? :?

 

-up pipe jest to czesc wydechu laczaca kolektor wydechowy z turbo ona oryginalnie posiada takze katalizator (katalizatorek ;) ) po jej wymianie wyraznie glosniej slychac turbo i zakres pracy turbiny obniza sie do nizszych obrotow w granicach 200 - 400 rpm i przybywa mocy (podobno) do 8km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...