Xbike Opublikowano 7 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2006 kanap4 - wysylales mi na PW linki cobym uslyszal i posluchal ten Twoj wydech, ale nie potrafie tego odpalic, mozesz mi to puscic jakos inaczej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karmi Opublikowano 7 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2006 Ja mam 2.5 cala przelot zakonczony Sebringiem dedykowanym i naprawde jest cichutko Masz Turbo-back w swojej żabie ? czy tylko Cat-back ? I czy stroiłes subaryne po zmianie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanap4 Opublikowano 7 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2006 kanap4 - wysylales mi na PW linki cobym uslyszal i posluchal ten Twoj wydech, ale nie potrafie tego odpalic, mozesz mi to puscic jakos inaczej? Wybacz, ale cos mi sie popsulo i teraz nie zawiadamia mnie, ze nadeszla nowa wiadomosc, wiec dopiero przeczytalem wiadomosc od Ciebie.Jak chcesz, to moge wyslac Ci filmik na maila. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xbike Opublikowano 7 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2006 Jak chcesz, to moge wyslac Ci filmik na m poprosze, xbike@xbike.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
G.Kossakowski Opublikowano 7 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2006 Ja mam 2.5 cala przelot zakonczony Sebringiem dedykowanym i naprawde jest cichutko Masz Turbo-back w swojej żabie ? czy tylko Cat-back ? I czy stroiłes subaryne po zmianie ? Ja mam od turbo / ale bez up-pipe... nie było nic strojone.. a jezdzi o wiele lepiej... tylko jak ostatnio zatankowałem verve to nie miał sily jechac;/;/ a jak dobra benzyna to wszystko jest idealnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karmi Opublikowano 7 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2006 aha A wiec jaki jest sens robienia Turbo-back-a. ? Skoro juz po Cat-back auto lepiej jezdzi i nie trzeba stroic ? A moze robiąc Turbo-back tez nie trzeba stroic a zyskuje sie coś wiecej ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
G.Kossakowski Opublikowano 7 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2006 Obstawiam ze KUBA odpowie na to pytanie najlepiej ja jestem zadowolony bo mam wiecej mocy i mam cichutko w samochodzie.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanap4 Opublikowano 7 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2006 aha A wiec jaki jest sens robienia Turbo-back-a. ? Skoro juz po Cat-back auto lepiej jezdzi i nie trzeba stroic ? Turbo-back da wiecej konikow i przypuszczam, ze bedzie glosniej . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karmi Opublikowano 7 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2006 A da rade bez strojenia ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanap4 Opublikowano 7 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2006 Ja tam robie bez strojenia.Trzeba bedzie cos zrobic z ewentualnym przeladowaniem, ale jestem dobrej mysli.Jak bede mial troszke wiecej kasy, to oczywiscie wtedy wystroje wszystko, ale poki co robie tylko wydech. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karmi Opublikowano 8 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2006 Trzeba bedzie cos zrobic z ewentualnym przeladowaniem To znaczy :?: A jak bedzie kasa na strojenie to tez sobie nie odpuszcze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
treboo Opublikowano 8 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2006 aha A wiec jaki jest sens robienia Turbo-back-a. ? Skoro juz po Cat-back auto lepiej jezdzi i nie trzeba stroic ? A moze robiąc Turbo-back tez nie trzeba stroic a zyskuje sie coś wiecej ?? G.Kossakowski napisal: "Ja mam od turbo / ale bez up-pipe... nie było nic strojone.. a jezdzi o wiele lepiej... tylko jak ostatnio zatankowałem verve to nie miał sily jechac;/;/ a jak dobra benzyna to wszystko jest idealnie" z tego wynika ze on ma turbo-bac a nie cat, przy cat-back zostaja orygi nalne katalizatory a turbo zamiast nich ma down pipe czyli wydech zmieniony od samego turbo az do koncowego tlumika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karmi Opublikowano 8 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2006 Turbo-back bez uppipe ? no dobra to czym sie rozni to co ma kanap4, od turbo-back-a "pełnego" :roll: ? ( chodzi mi o tą potrzebe strojenia , czy auto bedzie mocniejsze czy po co sie zmienia uppipe?) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanap4 Opublikowano 8 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2006 Ja zastanawiam sie poki co, czy robic turbo-back bez katalizatora, czy zostawic katalizator.Up-pipe poki co sobie odpuszczam, moze pozniej.Ogolnie z tego co wiem to wszystkie Subaru, po zrobionym wydechu trzeba by bylo sprawdzic, czy nie przeladowuja.Co do Up-pipe, to dzieki niemu turbina bedzie sie wczesniej rozkrecac i moment obrotowy bedzie bardziej plaski. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek12 Opublikowano 8 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2006 kanap4, jak masz wskaznik cisnienia turbo to na biezaco widac jakie jest ladowanie i czy turbina przeladowywuje na kazdym biegu. Czy z przeladowywaniem raczej chodzi o to ze duze cisnienie pojawia sie za wczesnie w stosunku do ubogiej mieszanki p/p. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
G.Kossakowski Opublikowano 8 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2006 kanap4, jak masz wskaznik cisnienia turbo to na biezaco widac jakie jest ladowanie i czy turbina przeladowywuje na kazdym biegu. Czy z przeladowywaniem raczej chodzi o to ze duze cisnienie pojawia sie za wczesnie w stosunku do ubogiej mieszanki p/p. ja nie spotkałem sie z problemem przelodowania... cały czas mam 0.9bara.. i nic nie mam strojone i nie bede miał.. i naprawde polecam takią zamiane jak u mnie jest.. przejechałem juz na przelocie ponad 3000km i nic sie nie dzieje.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
treboo Opublikowano 8 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2006 Turbo-back bez uppipe ? no dobra to czym sie rozni to co ma kanap4, od turbo-back-a "pełnego" :roll: ? ( chodzi mi o tą potrzebe strojenia , czy auto bedzie mocniejsze czy po co sie zmienia uppipe?) -cat-back jest od kolektorow do konca. -turbo-back jest od samego turbo do konca (wyeliminowane sa katalizatoryza pomoca down-pipe) choc sa tez down pipe z high flow katalizatorami (katalizator o wiekszym przeplywie) ktore niewiem czy nazywa sie turbo ??? :? -up pipe jest to czesc wydechu laczaca kolektor wydechowy z turbo ona oryginalnie posiada takze katalizator (katalizatorek ) po jej wymianie wyraznie glosniej slychac turbo i zakres pracy turbiny obniza sie do nizszych obrotow w granicach 200 - 400 rpm i przybywa mocy (podobno) do 8km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanap4 Opublikowano 8 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2006 -cat-back jest od kolektorow do konca. Chyba raczej od katalizatora do konca :wink: . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeQ Opublikowano 8 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2006 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
treboo Opublikowano 8 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2006 -cat-back jest od kolektorow do konca. Chyba raczej od katalizatora do konca :wink: . przepraszam pomylka slowna mialo byc oczywiscie katalizatorow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi