marcinJ Opublikowano 16 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2005 zupełnie wolny wydech to raczej Ci odradzam Alexiu i to nie ze względów technicznych a ze względów decybelowych i wibracyjnych - chyba ze nie spędzasz w aucie więcej niż 20min, ja przynajmniej niewytrzymałem i zaraz dokładałem tłumik środkowy (kompensator nie wystarczył) w moim przypadku rozdrażnienie i bul głowy wzięły górę... pozdr Wiem ze to sa indywidualne odczucia, ale ja mam przelotowy 2,5 i to Devil'a ktory do najcichszych nie nalezy i jakos mi to nie przeszkadza. Jedyne co mi nie pasuje, to halas na zewnatrz wzbudzajacy niepotrzebne zainteresowanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinJ Opublikowano 16 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2005 U mnie dzialal, dostalem go nawet za darmo z wydechem. Jezdzilem z tym kilka miesiecy i CEL sie nie pokazal. Teraz mam flash, ktory pozbywa sie tego bledu juz w samym ECU. Myślisz, że Ecutek jest w stanie załatwić sprawę? Oczywiscie, jeszcze nigdy podczas jazdy taka kontrolka mi sie nie zapalila. ps. Abt napisal wszystko co najwazniejsze na ten temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bryś Opublikowano 20 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2005 Witam ja mam trochę innej natury problem: A mianowicie mam układy wydechowe przywiezione z włoch z pfeiferracing i nie mam zabardzo gdzie to sprawdzić , dodam że osobiście zajmuje się trochę inną stoną samochodów,(części carbonowo epoksydowe ) ale mam producenta co robi dla mnie i dla nich wydechy do innych marek samochodów. Niestety subaru nie posiadam jak na razie a wydechy muszę skopiować bo są porzyczone sa naprawdę dobre mają wszystkie mocowania jak orginał miejsca na seryjne sondy i czujniki sprawdzone chodzą dobrze ? cena na zachodzie to 1000 euro colektor i 1000 euro kompletny wydech 2,5 cala lub 3 cale ,wiadomo w polsce też sa dobrzy specjaliści z giętarką trzpieniow-kulową i robią różne cuda konstrukcja tych wydechów jest naprawdę dobra . I tu prośba :czy jest chętny do przetestowania wydechów u niego a zwłaszcza ich polskiej wersji ? Z swojejej strony moge zapewnić gwarancję i promocyjny pakiet testowy po kosztach jak mu będzie pasowało ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 20 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2005 Nie wiem na czym miałby polegać ten test, ale jak już Ci mówiłem przez tel jestem zainteresowny downpipe'm do WRX. Napisz o szczegółach na PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 20 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2005 Napisz jaka bylaby cena za DP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 21 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2005 Jutro rano jadę do Wawy robić wydech. Wyrzucam wszystko od turbiny w tył (zostawiam oczywicie końcowego Super Sprinta). W najblliższej przyszłości szykuję sie na Ecutek, ale dopóki nie zrobię strojenia boję się o zapalający Check Engine po wywaleniu katalizatora. Na forum znalazałem 3 rozwiązania: 1.Emulator (rozmawiałem z Jako, może coś wymyśli takiego) 2.Wydech jak na zdjęciu (materiał nadesłany przez Kuba) 3.Tuleja "oszukująca"(materiał nadesłany przez ....Kuba ) Proszę o szybkie rady...zaraz idę spać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 21 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2005 Nie śpię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shodan Opublikowano 21 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2005 Ciekawe jak bedzie sie sprawdzac w boju magiczna tuleja, koniecznie napisz na forum. Jak dziala w subaru, bedzie tez dzialac w misku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinJ Opublikowano 21 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2005 Ale jak to jest tymczasowo, to niech sie pali. Od swiecacej "check engine" raczej samochod sie nie popsuje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shodan Opublikowano 21 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2005 Ale jak to jest tymczasowo, to niech sie pali. Od swiecacej "check engine" raczej samochod sie nie popsuje... Generalnie mozna jezdzic z "change engine" Problem pojawia sie jedynie, gdy ecu chce zameldowac o innym bledzie i nie ma takiej szansy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekEl Opublikowano 22 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2005 Jutro rano jadę do Wawy robić wydech. Wyrzucam wszystko od turbiny w tył (zostawiam oczywicie końcowego Super Sprinta). W najblliższej przyszłości szykuję sie na Ecutek, ale dopóki nie zrobię strojenia boję się o zapalający Check Engine po wywaleniu katalizatora. Na forum znalazałem 3 rozwiązania: 1.Emulator (rozmawiałem z Jako, może coś wymyśli takiego) 2.Wydech jak na zdjęciu (materiał nadesłany przez Kuba) 3.Tuleja "oszukująca"(materiał nadesłany przez ....Kuba ) Proszę o szybkie rady...zaraz idę spać Gdzie bedziesz wymienial wydech? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanap4 Opublikowano 22 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2005 Mam pytanie w temacie:Chce za jakis czas zalozyc sobie wydech od katalizatora i w zwiazku z tym zastanawiam sie czy zalozyc wydech 2,5" czy 3"?Nie wiem, czy 3 cale nie beda za glosne, z drugiej strony wiele interesujacych mnie wydechow ma wlasnie srednice 3 cali.Co proponujecie?Czy 3 cale beda bardzo glosne?Zdaje sobie sprawe, ze 2,5 cala wystarczy, ale 3 cale chyba nie zaszkodza?Z gory dzieki za odpowiedzi.Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 22 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2005 kanap4, trudno określić co będize dla Ciebie za głośne. Coś co dla jednego ryczy dla innego miło mruczy.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinJ Opublikowano 22 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2005 kanap4, jesli nie chcesz osiagac jakis wielkich mocy, to 2,5 Ci starczy w zupelnosci. Co do glosnosci, to np. APS 3 cale jest stosunkowo cichy, bo ma wbudowany rezonator. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shodan Opublikowano 22 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2005 kanap4, 3'' bedzie bardzo glosny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 22 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2005 shodan, to ma być cat-back. Jak cat-back może być bardzo głosny jak ma w ogóle jakiś tłumik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shodan Opublikowano 22 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2005 shodan, to ma być cat-back. Jak cat-back może być bardzo głosny jak ma w ogóle jakiś tłumik? Poziom halasu zalezy glownie od konstrukcji puszki koncowej. Przy wydechac 3'' puszka nie jest restrykcyjna - dlatego bedzie glosno. Chyba, ze dobierze sie inne rury i inny backbox. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanap4 Opublikowano 24 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2005 Wiec w takim razie lepszy bedzie 2,5 cala.Bede musial poszukac, bo tak jak pisalem wczesniej wiekszosc interesujacych mnie wydechow ma 3 cale .A jak wyglada sprawa z moca?Wiem, ze nie mam co sie spodziewac jakis mega przyrostow, ale moze ktos z Was wie, czy przybeda jakies koniki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 24 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2005 Przy założeniu tylko cat-back'a, raczej dużego wzrostu mocy nie będzie. Lepiej zrób cały turbo-back + remap Ecutek, i będziesz miał przyrost rzędu 30 - 40 koni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karmi Opublikowano 24 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2005 Sory ze sie wtrące Jaka cena jest za "cały turbo-back" i lepiej kupic czy ktos moze zrobic? I jaka jest cena ecuteka ? :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 24 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2005 Turbo-back to wydatek miedzy 2000 a 7000 pln,wybór jest praktycznie nie ograniczony (MRT, H&S, Supersprint, MRT, Greddy, HKS, APS etc.) Ewentualnie jakiś custom. Mapping Ecutek WRX: 3500 pln, Modyfikowanie Imprezy nie jest tanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karmi Opublikowano 24 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2005 A czemu jest taka roznica w cenie na Turbo-back ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shodan Opublikowano 24 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2005 Wiec w takim razie lepszy bedzie 2,5 cala.Bede musial poszukac, bo tak jak pisalem wczesniej wiekszosc interesujacych mnie wydechow ma 3 cale .A jak wyglada sprawa z moca?Wiem, ze nie mam co sie spodziewac jakis mega przyrostow, ale moze ktos z Was wie, czy przybeda jakies koniki? 2.5 jest jak najbardziej ok i spokojnie wystarcza do 350-360 KM. Jesli chcesz mocniej modyfikowac auto, powinienes miec 3 cale - chociaz rozne zrodla podaja sprzeczne opinie na ten temat. Mega przyrostow sie nie spodziewaj, ale na pewno poprawi sie dol, przy dobrze wykonanym wydechu turbina zacznie sie rozkrecac o jakies 800 rpm nizej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanap4 Opublikowano 24 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2005 Heh, az takie moce to mnie nie interesuja .Chcialbym po prostu zblizyc sie troszke osiagami do STI.Chyba Greddy Cat-back jest 2,5 calowy, wiec pewnie na to sie zdecyduje, ale jeszcze caly czas szukam czegos.Tak czy siak wydech zamawiam pewnie dopiero na wiosne, takze jeszcze duzo czasu na przemyslenia.A poprawa dolu przydalaby sie w sumie, takze mysle, ze nie wyrzuce pieniedzy w bloto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shodan Opublikowano 24 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2005 Heh, az takie moce to mnie nie interesuja .Chcialbym po prostu zblizyc sie troszke osiagami do STI.Chyba Greddy Cat-back jest 2,5 calowy, wiec pewnie na to sie zdecyduje, ale jeszcze caly czas szukam czegos.Tak czy siak wydech zamawiam pewnie dopiero na wiosne, takze jeszcze duzo czasu na przemyslenia.A poprawa dolu przydalaby sie w sumie, takze mysle, ze nie wyrzuce pieniedzy w bloto. Jesli chcialbys jednak kupic wydech w Polsce, wyslij maila na adres: kontakt@sunhouse.pl, dostaniesz dobra oferte na Hayward & Scott :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi