ALEX Opublikowano 24 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2005 Ja mam od 2 dni zrobiony cat-back z kwasówki. Wykonanie naprawdę robi wrażenie!!!Najprawdopodobniej w piątek będę wiedział jaki przyrost daje wymiana cat-back'a w moim WRXie. Według moich subiektywnych odczuć auto jeździ lepiej. Ze wskaźników wynika, że turbina zaczyna pracować wczesniej, a EGT jest niższe o ok.50 stopni!!Ciśnienie max jest w normie. Mam log'a z zapisem przed modem, a w piątek planuję testy i porównam osiągnięte wyniki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 24 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2005 jak glosnosc, barwa bulgociku :?: pozdr ps. o ktorej wyjechales :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 24 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2005 jak glosnosc, barwa bulgociku Głosik całkiem,całkie Może uda mi się jutro zaprezentować na Conrada:) ps. o ktorej wyjechales ok.......23.15 Ale goście robili non stop!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 24 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2005 Turbo-back to wydatek miedzy 2000 a 7000 pln,wybór jest praktycznie nie ograniczony (MRT, H&S, Supersprint, MRT, Greddy, HKS, APS etc.) Czy mozesz podac konkretne przyklady za 2k i za 7k? Za 2k to sobie wyobrazam, ale za 7k to nie za bardzo moge. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 24 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2005 za 7k to nie za bardzo moge. posrebrzany z cekinami zamiast nierdzewki chyba :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 24 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2005 APS 3,5" kosztuje 785 funtów netto, czyli jakieś 5,5 - 6k pln, plus przesyłka, montaż i zrobi około 7k, są też tytanowe HKS'y w podobnej cenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukciosti Opublikowano 22 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2005 Czy ma sens zalozenie tylko i wylacznie tlumika 3" do seryjnego wydechu STI? oczywiscie trzeba to dopasowac, ale czy da to jakis efekt akustyczny czy od razu lepiej robic cos wiecej. zaznaczam ze nie chodzi mi (narazie) o przyrost mocy a o lepszy bulgocik... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 22 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2005 lukciosti, tak... bedzie efekt akustyczny i mocowy delikatny tez... jezeli puszka bedzie wystarczajaco przelotowa... ale BOVa wtedy nie zakladaj... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukciosti Opublikowano 22 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2005 czyli do bov musi byc wolny? inaczej nie da rady? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 22 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2005 lukciosti, da rady - jak masz mozliwosc to sprobuj... nie zawsze zalewa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukciosti Opublikowano 22 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2005 OGS dzieki serdeczne za wszystkie wskazowki. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 22 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2005 lukciosti, ne ma za co :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Albert Opublikowano 23 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2005 Moze warto bylo by zainteresowac sie DC Sports ? cat-back, 3 cale, robota robota , 1900 zl burtto http://sklep.pws.com.pl/product_info.ph ... s_id=21295 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanap4 Opublikowano 23 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2005 Albert, filmiki z tym wydechem nie dzialaja .Czy ten wydech posiada zdejmowany "silencer"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Albert Opublikowano 23 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2005 działają :roll: standardowa odpowiedz administratora http://www.dcsports.pl/media/dcsportsidle.mpeg http://www.dcsports.pl/media/dcsportsrevdrive.mpeg (prawy klawisz myszki i "Zapisz jako ...") Silencer jest do dokupienia dodatkowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subek Opublikowano 24 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2005 Jezeli kogos interesuje ta tulejka: A nie chce placic za nia 30$ to podajcie mi dokladne wymiary i skok gwinta a zobacze co sie da zrobic Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam_Tomaszek Opublikowano 24 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2005 do czego ta tulejka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 24 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2005 do czego ta tulejka? wkreca sie ja w miejsce drugiej sondy lambda, a dopiero w ta tulejke wkrecasz sonde.Przy uwolnieniu wydechu jest to niezbedne inaczej bedzie palil sie check(duzo wiekszy przeplyw spalin) Dotyczy tylko samchodow z OBD II(dwie sondy) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 24 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2005 Jakoś nie kumam co ma przepływ spalin do zawartości O2. Raczej chodzi chyba o to że wtedy sonda jest pzoa głównym strumieniem spalin czy coś... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 24 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2005 Jakoś nie kumam co ma przepływ spalin do zawartości O2. Raczej chodzi chyba o to że wtedy sonda jest pzoa głównym strumieniem spalin czy coś... Ona dokladnie jest poza glownym strumieniem spalin a nie jest "zanurzona" w spalinach przez co jej odczyt jest oszukiwany.Podobnie jest w niektorych(!) GT gdzie trzeba oszukiwac sonde przy uwolnieniu wydechu bo sonda przy pewnych obrotach po prostu staje w miejscu(widac na oscyloskopie i voltomierzu) i wtedy najlepiej zalozyc sonde np. z Audi 200(2,2 turbo) ktora jest przystosowana do pracy bez katalizatora(otworki w sondzie sa tak skonstruowane ze zatrzymuja na dluzej spaliny w samej sondzie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 24 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2005 Fajna tulejka Przepraszam ale jakis glupi humor mnie sie dzisiaj trzyma :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanap4 Opublikowano 28 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2005 Czy 3 calowy downpipe podejdzie pod 2,5 calowa reszte wydechu?Niby rozne srednice, ale w sumie wielkosc flansz taka sama, wiec raczej powinno pasowac (tak mi sie przynajmniej wydaje).Chyba zdecyduje sie na taki zestaw: sekcja srodkowa Devil, tlumik koncowy juz jakis mam i wlasnie szukam downpipe'a.Wczesniej pisalem, ze mam mozliwosc kupienia wydechu w USA i tak wlasnie chcialbym zrobic z downpipem, tyle ze tam wszystko jest 3 calowe, stad moje pytanie.Z gory dzieki za pomoc.Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shodan Opublikowano 30 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2005 Czy 3 calowy downpipe podejdzie pod 2,5 calowa reszte wydechu?Niby rozne srednice, ale w sumie wielkosc flansz taka sama, wiec raczej powinno pasowac (tak mi sie przynajmniej wydaje).Chyba zdecyduje sie na taki zestaw: sekcja srodkowa Devil, tlumik koncowy juz jakis mam i wlasnie szukam downpipe'a.Wczesniej pisalem, ze mam mozliwosc kupienia wydechu w USA i tak wlasnie chcialbym zrobic z downpipem, tyle ze tam wszystko jest 3 calowe, stad moje pytanie.Z gory dzieki za pomoc.Pozdr. Musialbym zobaczyc zdjecia, ale raczej nie bedzie pasowac. Poza tym musisz cos zrobic z cat-pipem, czy chcesz zostawic seryjnego cata? Niezly misz-masz :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanap4 Opublikowano 30 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2005 No troche skomplikowane to co napisalem.Jednak teraz pojawila sie kolejna opcja: Po dlugich negocjacjach najprawdopodobniej bede robil caly wydech w Olsztynie, firmie ktora robila mi juz tlumik koncowy.Facet zna sie na rzeczy , duzo osob mi go polecalo, poza tym ma doswiadczenie w Subaru.Teraz pozostaje mi tylko czekac do 10 stycznia, bo dopiero wtedy moga zaczac robic mi wydech.W kazdym razie dzieki za pomoc i odpowiadanie na moje czasami dziwne pytania.Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 30 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2005 Bedzie pasowac, pod warunkiem ze ma plaska flansze. Ja mam przykrecona 3" downpipe do seryjnego midpipe i dziala OK. Wiekszosc downpipe eliminuje od razu oba katalizatory, chociaz mozna kupic wersje krotka, ktora pozwala na uzycie katalizator hiflow albo jego eliminacje. Napisz o jaki model DP konkretnie chodzi to bedzie mozna cos wiecej napisac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi