Kario Opublikowano 3 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 No wiec pożyczyłem na dzień sobie sedana spec-b od brata i teraz chce, żeby moje kombi 3.0 tez tak jeździło. Spec-b bez porównania lepiej zachowuje się w zakręcie, nie wychyla się tak. W kombi 3.0 najbardziej mi przeszkadza to, ze jak jadę zakręt dość ostrym lukiem i chce nagle wyprostować samochód, to tył robi jakieś dziwne figury. Od czego mam zacząć ? Stabilizator tył czy amortyzatory ? Czym się rożni kombi od sedana nie spec-b jeżeli chodzi o zawieszenie ? Z tego co pamiętam sedan nie spec-b był znacznie bliżej spec-b niż kombi sedana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okeyten Opublikowano 3 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 Spec B ma inny zawias, amorki BILSTEIN i to jest zapewne główny powód lepszego prowadzenia. Zwykłe kombi ma tył zestrojony dość "kanapowo". Edit: Sztywność znacznie mogą poprawić rozpórki, które poprawiają sztywność karoserii głównie w zakrętach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kario Opublikowano 3 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 Tak, wiem, ze ma BILSTEIN, aluminiowy zawias przedni, kola 18 i przednie amortyzatory upside down. Ciekawe co ze stabilizatorami ? Pytanie co mam ja zmodyfikować ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krazek1221 Opublikowano 3 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 spec- b to jakaś odmiana legaca? Pytanie może nie zbyt profesjonalne, ale jak się nie zapytam to się nie dowiem :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okeyten Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 spec- b to jakaś odmiana legaca? Pytanie może nie zbyt profesjonalne, ale jak się nie zapytam to się nie dowiem :wink:...ano inna... , poczytaj proszę TUTAJ oraz także opis i wrażenia Than_Junior :arrow: Legacy Spec.B (A/T) MY07 Tak, wiem, ze ma BILSTEIN, aluminiowy zawias przedni, kola 18 i przednie amortyzatory upside down. Ciekawe co ze stabilizatorami ?Pytanie co mam ja zmodyfikować ? Kupić SPEC B Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kario Opublikowano 4 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 To juz szybciej taniej i prosciej bedzie przelozyc caly zawias tylni ze spec b. Ale pewnie da sie zrobic lepiej niz w spec b. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okeyten Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 ciekawe czy ktoś praktykował już w tym temacie :? :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kario Opublikowano 5 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 Moze ktos wie, czy sprezyny sa inne w spec-b w kombi niz w normalnym kombi ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bol Opublikowano 5 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 są inne,najlepiej przełożyć komplet amory i sprężyny z spec b.Tak mam zrobione i prowadzi się rewelacyjnie ,ale jest mniejszy komfort. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kario Opublikowano 5 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 Mam gdzies kompfort ... Napisz ile dales za komplet amorki + sprezyny i gdzie kupiles ? Zmortyzatory ze spec b pasuja bez przerobek do normalnego legacy ? sa upside down z przodu z tego co wiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 6 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2011 Nie wiem jak jest ze stabami, ale jeśli są inne - zwłaszcza z tyłu - to warto od tego zacząć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kario Opublikowano 6 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2011 Stablizator mysle, z tylu to 20mm. Taki mam plan. Zmienic to na poczatek na 20mm z whiteline'a. Ale mysle, ze zdecydowanie to mi nie starczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 6 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2011 Kario, stab to podstawowa rzecz mająca wpływ na przechyły nadwozia i myszkowanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kario Opublikowano 6 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2011 Wiem, jednak zawias ze spec-b dziala inaczej. Calkiem fakjnie wybiera male nierownosc, moze lepiej niz moj, Na srednich tez spisuje sie ok. Ale na duzych nie wpada tak gleboko w skok. Wyglada tak, jakby tlumienie niskich predkosci bylo zdecydowanie mocniejsze. No ale nie jezdzilem znowu az tak duzo. Generalnie przy przejezdzaniu przez nierownosc zawieszenie dziala w znacznie bardziej kontrolowany sposob. Pytanie czy ktos wie czy sprezyny / amortyzatory przypasauja czy maja inne mocownia ? A moze ktos ma pomysl na cos jeszcze lepszego ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychukk Opublikowano 7 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 Wiem, jednak zawias ze spec-b dziala inaczej. Calkiem fakjnie wybiera male nierownosc, moze lepiej niz moj, Na srednich tez spisuje sie ok. Ale na duzych nie wpada tak gleboko w skok. Wyglada tak, jakby tlumienie niskich predkosci bylo zdecydowanie mocniejsze. No ale nie jezdzilem znowu az tak duzo.Generalnie przy przejezdzaniu przez nierownosc zawieszenie dziala w znacznie bardziej kontrolowany sposob. Pytanie czy ktos wie czy sprezyny / amortyzatory przypasauja czy maja inne mocownia ? A moze ktos ma pomysl na cos jeszcze lepszego ? amortyzatory ze sprężynami będą pasować, ja mialem przez chwile w turbognojówie zalaożony zawias od Legacy Sti i podszedł plug&play Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kario Opublikowano 7 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 jakie wrazenia z zawiasu STI vs 2.0D ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychukk Opublikowano 7 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 jakie wrazenia z zawiasu STI vs 2.0D ? prowadzenie rewelacyjne, ale po około 2kkm zdemontowałem i wróciłem do serii z uwagi na pojawienie się w domu małego człowieczka, ale teraz rozważam powrót do opcji Sti bo córka torchę podrosła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kario Opublikowano 14 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 No i mam wrzucony stabilizator whiteline'a do tylu. Akurat sie zrobilo cieplo a jestem na zimowkach ciagle wiec chwile sie wstrzymam z ocena jeszcze Generlanie po przeanalizowaniu amortyzatorów ze spec-b wyszło mi tak: cena b. duza w ASO. Poza ASO nie widzialem. Do tego podobno wyrazniej bardziej awaryjne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 14 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 Bo to amorki na dobre drogi są, nie do rajdów po naszych dziurach Na nasze to szukaj czegoś z N-grupy albo WRC, i koniecznie koła 15" z szutrowym kapciem - na syf jaki jest po zimie będzie idealne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się