Skocz do zawartości

kombi 3.0 vs spec-b


Kario

Rekomendowane odpowiedzi

No wiec pożyczyłem na dzień sobie sedana spec-b od brata i teraz chce, żeby moje kombi 3.0 tez tak jeździło.

Spec-b bez porównania lepiej zachowuje się w zakręcie, nie wychyla się tak.

W kombi 3.0 najbardziej mi przeszkadza to, ze jak jadę zakręt dość ostrym lukiem i chce nagle wyprostować samochód, to tył robi jakieś dziwne figury.

Od czego mam zacząć ? Stabilizator tył czy amortyzatory ?

Czym się rożni kombi od sedana nie spec-b jeżeli chodzi o zawieszenie ? Z tego co pamiętam sedan nie spec-b był znacznie bliżej spec-b niż kombi sedana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spec B ma inny zawias, amorki BILSTEIN i to jest zapewne główny powód lepszego prowadzenia.

Zwykłe kombi ma tył zestrojony dość "kanapowo".

Edit:

Sztywność znacznie mogą poprawić rozpórki, które poprawiają sztywność karoserii głównie w zakrętach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spec- b to jakaś odmiana legaca? Pytanie może nie zbyt profesjonalne, ale jak się nie zapytam to się nie dowiem :wink:
...ano inna... , poczytaj proszę TUTAJ oraz także opis i wrażenia Than_Junior :arrow: Legacy Spec.B (A/T) MY07

 

Tak, wiem, ze ma BILSTEIN, aluminiowy zawias przedni, kola 18 i przednie amortyzatory upside down. Ciekawe co ze stabilizatorami ?

Pytanie co mam ja zmodyfikować ;) ?

Kupić SPEC B :P:lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, jednak zawias ze spec-b dziala inaczej. Calkiem fakjnie wybiera male nierownosc, moze lepiej niz moj, Na srednich tez spisuje sie ok. Ale na duzych nie wpada tak gleboko w skok. Wyglada tak, jakby tlumienie niskich predkosci bylo zdecydowanie mocniejsze. No ale nie jezdzilem znowu az tak duzo.

Generalnie przy przejezdzaniu przez nierownosc zawieszenie dziala w znacznie bardziej kontrolowany sposob.

Pytanie czy ktos wie czy sprezyny / amortyzatory przypasauja czy maja inne mocownia ? A moze ktos ma pomysl na cos jeszcze lepszego ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, jednak zawias ze spec-b dziala inaczej. Calkiem fakjnie wybiera male nierownosc, moze lepiej niz moj, Na srednich tez spisuje sie ok. Ale na duzych nie wpada tak gleboko w skok. Wyglada tak, jakby tlumienie niskich predkosci bylo zdecydowanie mocniejsze. No ale nie jezdzilem znowu az tak duzo.

Generalnie przy przejezdzaniu przez nierownosc zawieszenie dziala w znacznie bardziej kontrolowany sposob.

Pytanie czy ktos wie czy sprezyny / amortyzatory przypasauja czy maja inne mocownia ? A moze ktos ma pomysl na cos jeszcze lepszego ?

 

 

amortyzatory ze sprężynami będą pasować, ja mialem przez chwile w turbognojówie zalaożony zawias od Legacy Sti i podszedł plug&play

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakie wrazenia z zawiasu STI vs 2.0D :) ?

 

 

prowadzenie rewelacyjne, ale po około 2kkm zdemontowałem i wróciłem do serii z uwagi na pojawienie się w domu małego człowieczka, ale teraz rozważam powrót do opcji Sti bo córka torchę podrosła :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i mam wrzucony stabilizator whiteline'a do tylu. Akurat sie zrobilo cieplo a jestem na zimowkach ciagle wiec chwile sie wstrzymam z ocena jeszcze ;)

Generlanie po przeanalizowaniu amortyzatorów ze spec-b wyszło mi tak: cena b. duza w ASO. Poza ASO nie widzialem. Do tego podobno wyrazniej bardziej awaryjne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...