toks Opublikowano 1 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 Czy ktoś ma jakieś miarodajne informacje czy te plastikowe płetwy przed tylnym kołem w OBK (MY08) są faktycznie do czegoś potrzebne. Szewskiej pasji z nimi dostaję - poprzedniej zimy wraz z lodem odpadały i musiałem kupować zatrzaski i je mocować. Teraz widzę że ta mniejsza wewnętrzna jest już pęknięta. Mocować nową czy w cholerę wyrzucić ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 1 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 to chyba służy do regulacji opływu powietrza... jak pękło to może po prostu zostawić w spokoju, póki się trzyma? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcbeth Opublikowano 2 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2011 Strzałką pokazałeś tą plastikową a przed kołem jest jeszcze taka gumowa (taka półeliptyczna). Trochę ja widać na tym zdjęciu. Po co to ? Pług ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toks Opublikowano 2 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2011 U mnie obie są plastikowe - montowane chyba tylko po to żeby było co urwać :x Może napiszcie w jakim stanie te plastiki są u was - jakikolwiek głębszy śnieg lub tak jak u mnie nagromadzenie lodu po dłuższej trasie i amen. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crazy_Ivan Opublikowano 3 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 Wbrew pozorom mają swój cel :wink: Jak ktoś jest dociekliwy, niech spojrzy na te linki: http://subaruxt.com/forum/download/file.php?id=2888 http://subaruxt.com/forum/download/file.php?id=2889 Jakby nie patrzył współczynnik oporu powietrza ma wpływ na osiągi, hałas, spalanie, etc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 3 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 U mnie obie są plastikowe - montowane chyba tylko po to żeby było co urwać :x W swoim STI pourywałem podobne cholerstwo w ciągu pierwszego miesiąca od zakupu. Nawet nie próbowałem uzupełniać . Może to i ma jakieś znaczenie aerodynamiczne, ale przy jeździe po polskich miastach nie ma szansy na długie życie. Ja proponuję się tym nie przejmować - dać się pourywać wszystkim i mieć problem z głowy 8). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toks Opublikowano 3 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 Ja proponuję się tym nie przejmować - dać się pourywać wszystkim i mieć problem z głowy Chyba nie ma innego wyjścia. Widzę że z subaru jest podobnie jak z samochodami francuskimi. Swego czasu Jeremy z TG powiedział złotą myśl - samochody francuskie może i są ładne, ale wszystkie ozdóbki i tak w ciągu paru tygodni poodpadają więc nie warto ich kupować. Nie wiem jaki sens jest montować w co jak co uterenowionym kombi jakieś kruche plastikowe coś, co nawet przy zwykłej jeździe po błocie pośniegowym w naszych uroczych miastach odpada. Przyjrzałem się paru samochodom pod tym kątem i jest to choroba masowa. Np grand vitara przed przednim kołem 5 cm płetwa plastiku. Samochód do lekkiego terenu i taka wtopa. Na którejś autonomii w polsacie jeździli freelanderem po torze stestowym landrovera i po przytarciu progiem o piach odpadła cała 1,5m nakładka na próg. W innych samochodach może wszystko odpadać ale nie w subaru - szczególnie moim. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 3 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 W innych samochodach może wszystko odpadać ale nie w subaru - szczególnie moim. Rozumiem żal, bo wóz prawie nowy, ale naprawdę chyba nie ma się czym przejmować (choć pamiętam, jak cierpiałem, gdy odpadł pierwszy z tych plastików). I faktycznie mocowanie tych elementów przez fabrykę jest bez sensu :roll:. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorOla Opublikowano 16 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 jak wiele innych plastikowych elementów w aucie, jak są - dobrze, jak ich zabraknie - też dobrze, i na pewno ich brak nie jest powodem do popełnienia samobójstwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 16 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 Czy ktoś ma jakieś miarodajne informacje czy te plastikowe płetwy przed tylnym kołem w OBK (MY08) są faktycznie do czegoś potrzebne. Szewskiej pasji z nimi dostaję - poprzedniej zimy wraz z lodem odpadały i musiałem kupować zatrzaski i je mocować. Teraz widzę że ta mniejsza wewnętrzna jest już pęknięta. Mocować nową czy w cholerę wyrzucić ??[ http://img189.imageshack.us/img189/1121/outback20dfronthi.jpg ] na tym zdjęciu widać, że ałtbek to on i że cieszy się z nadejścia wiosny. normalne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xt6 Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 Te wasze płetwy maja inne zastosowanie :!: to są osłony :!: nie pamietam czy w justynce też je miałem (chyba tez tylko nie dotrwały do końca) ale w reszcie subarątek byly czasem sa 4 szt czasem 2 zalezy od modelu one nie mają nic wspolnego z aerdynamiką Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcbeth Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 Tylko co mają osłaniać te płetwy przed oponą ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xt6 Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 Tylko co mają osłaniać te płetwy przed oponą ? Dokładniej to to są rozganiacze syfu Syfu który leci,a leci on na tylny napęd w różnych modelach sa one w różnych miejscach ale w większości na "szerokości geograficznej" manszet(osłon przegubów) w warunkach miejskich nie maja one sensu ale jeśli jedziesz w trase powiedzmy 1000km po szutrach(nie polecam nikomu)albo na jakieś "taplanko" to już zmienia punkt widzenia.Lepiej mieć niż nie mieć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcbeth Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 Tym przed kołem to bym raczej przypisywał działanie aerodynamiczne albo jako pług w głębokim śniegu niż ochronę przed brudem. Jak? Opona ma się nie brudzić :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toks Opublikowano 30 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 Wszystko rozumiem, tylko jeżeli faktycznie są one potrzebne to niech je robią z twardej gumy czy elastycznego tworzywa, bo to co jest teraz to po prostu szajs... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dorjan Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 ... jeżeli faktycznie są one potrzebne to niech je robią z twardej gumy czy elastycznego tworzywa, bo to co jest teraz to po prostu szajs... Widocznie nie we wszystkich modelach OBK te osłony są z kruchego tworzywa. Zajrzałem z ciekawości jak wygląda to w MY06 i cały komplet osłon jest z twardej elastycznej gumy. Po 125k km nic im nie dolega i nie sądzę by mogły się ułamać lub urwać przez następne 5 lat. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcbeth Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 U mnie w '07 MY08 takze to jest elastyczna guma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JNS Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 W legacy MY10 też ten element przed kolem jest "gumowaty" ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się