ssubarowiec Opublikowano 20 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2011 Witam, mam problem ze swoim GT a mianowicie taki iż pluje mi cały czas płynem chłodzącym z odpowietrzenia. Nie wiem co może być przyczyną tego? Jest możliwość aby to była wina korka przy zbiorniczku metalowym??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoowty Opublikowano 20 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2011 moze uszczelki pod glowica? nie chce cie straszyc poczytaj tu moze cos sobie znajdziesz viewtopic.php?f=26&t=139110&view=unread#unread Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ssubarowiec Opublikowano 20 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2011 ale nie ma grama oleju w płynie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 20 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2011 Ale bo nie bardzo zrozumiałem,chodzi o odpowietrzenie skrzyni korbowej czy głowic i jak wiele tej wody? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieski708 Opublikowano 21 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 Albo za dużo płynu w układzie, albo uszczelka pod głowicą. Chyba ze jeszcze uszczelka w korku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ssubarowiec Opublikowano 21 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 lucza, pluje płynem z wężyka ze zbiorniczka który jest obok akumulatora a dolewać muszę do tego metalowego -- Pn lut 21, 2011 6:27 pm -- niebieski708, po czym poznać, że może to być uszczelka w korku??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 21 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 Mi to wygląda że to uszczelka jeśli musisz dolewać do metalowego. Oleju nie musi być w płynie. Możesz zrobić test na obecność CO2 w płynie ale przy tym co się u ciebie dzieje to wystarczy podjechać do jakiegoś mechanika, proponuje ASO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 21 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 Aaaaa,sory myślałem że chodzi o odpowietrzenie skrzyni lub głowic i myślę sobie skąd tam qrfa woda :shock: ,teraz wszystko jasne,a czuć pod maską zapach glikolu (płynu chłodniczego)?może uszczelka a może jakaś inna nieszczelność,mam tu właśnie wyciągniętą przepustnicę w której przegniła rurka przez którą idzie płyn chłodniczy i efekt był taki sam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yellow Opublikowano 21 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 Ja tez nie chce cie martwic, ale ja mialem tak samo w moim pol roku temu i niestety, ale jedna z uszczelek pod glowica przepuszczala. Podjedz do mechanika i niech to ogladnie bo bedzie coraz gorzej i coraz wiecej plynu ci bedzie wyciekac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieski708 Opublikowano 21 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 A jak nie dolejesz płynu to widac po jakimś czasie dno ? jeśli tak, to na 90% uszczelka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ssubarowiec Opublikowano 21 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 nie wiem bo nie chce do takiego stanu dopuścić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 21 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 ssubarowiec, to pozostaje ci chyba tylko kubica na klasztornej albo młody pinior Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ssubarowiec Opublikowano 22 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 Co jeszcze zauważyłem to to, że mam górną część chodnicy ciepłą a dolną zimną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoowty Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 Co jeszcze zauważyłem to to, że mam górną część chodnicy ciepłą a dolną zimną bo chyba tak powinno byc po to jest chlodnica gora idzie cieply plyn z silnika a dolem zimny do silnika to taka moja teoria Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ssubarowiec Opublikowano 22 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 w sumie racja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoowty Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 ssubarowiec, jajlepiej podjec gdzies do mechaniora daj mu 50 i niech sprwwdzi wiem ze masz 1000 teori i jest trudno czasmi poznac prawde ale kamien spadnie ci z serca jak sie dowiesz co masz a potem ..... plac i placz zycze ci oby to nie uszczelka pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mark L.A. Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 W dziadku mialem podobny problem a wymiana korka chlodnicy pomogla, nie straszcie chlopaka uszczelka . Profilaktycznie wymien korek, uzupelnij plyn i odpowietrz uklad . Jezeli nie pomoze, to koszty beda wieksze ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 23 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2011 ssubarowiec, no wygląda na uszczelkę.Ale niektóre warsztaty miały ciśnieniomierze do układu chłodzenia,choć moze być problem z odpowiednim korkiem do zbiorniczka.Popytaj o to.Jeśli ktoś by to dał radę zmierzyć i ciśnienie skacze wyżej od nominału w chłodzeniu(chyba ok 1 bar) to raczej uszczelka. pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieski708 Opublikowano 23 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2011 korek w GT99/00 trzyma 0,9, Korek to koszt około 20zł wiec można wymienic, może to tylko to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
petewro Opublikowano 24 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2011 ZOOWTY, wydaje mi się że płyn płynie od dołu tj od termostatu do bloku na górze przez chłodnice a nie odwrotnie przynajmniej w wrx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuzi69 Opublikowano 25 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2011 moze termostat? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek790 Opublikowano 25 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2011 ssubarowiec, zrób test CO2. masz imprezę zagazowaną? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ssubarowiec Opublikowano 25 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2011 Zastanawia mnie fakt iż mam górny przewód z chłodnicy gorący a dolny zimny. Sprawdzałem w trzech innych samochodach i każdy miał obydwa gorące. A drugie pytanie mam takie: ile wentylatorów ma chłodzić wode, jeden czy dwa??? (w gietku mam klime) -- Pt lut 25, 2011 8:54 pm -- marek790, bez gazu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek790 Opublikowano 25 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2011 ssubarowiec, zatem poczytaj jeszcze o teście CO2 i ew. zrób go by na 50% wyeleminowac uszczelkę głowicy. koszt ok.70PLN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 25 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2011 Jeśli góra gorąca a dół zimny to na pewno termostat,gorąca woda w przyrodzie,jak również w silnikach,idzie do góry. Czyli jeśli woda się nagrzewa w silniku to górnym przewodem wędruje do chłodnicy,tam jest ochładzana i opada do dolnego przewodu chłodnicy gdzie poprzez termostat jest wpuszczana z powrotem do silnika,podgrzewana itd.Termostat otwiera się poprzez ingerencje ciepłej wody a pod wpływem zimnej zamyka się.Aby sprawdzić czy termostat działa należy wykonać następujące czynności: 1.spuścić płyn do czystego naczynia, 2.na dole chłodnicy odkręcić przewód gumowy od obudowy termostatu, 3.odkręcić dwie śrubki obudowy termostatu, 4.wyciągnąć termostat, 5.wypić piwo, 6.zabrać termostat do domu, 7.zagrzać wodę w czajniku do wrzenia, 8.wsadzić tam termostat i odczekać ok 5sek. 9.następnie wsadzić termostat pod zimna wodę i obserwować czy termostat reaguje na różnicę temperatur Gdy termostat działa prawidłowo zainstaluj go z powrotem,zalej płynem i zobacz czy ta operacja coś zmieniła lub szukaj dalej usterki,pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się