RSK Opublikowano 18 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 Witam wszystkich ... od dłuższego czasu zastanawiam się nad przekładka tego modelu,tyle co już wyczytałem to boli mnie już głowa i ręce opadają.... :cry:wszędzie gdzie dzwonie to albo nie robią japończyków lub odradzają ze względu na brak dostępnych części na naszym rynku szukam warsztatu który jest w stanie naprawić mi samochód profesjonalnie [/img][/img][/img] ,warsztatu który zna temat i potrafi to zrobić profesjonalnie pytanie czy jest taki warsztat i czy opłaca się wogóle robienie takiej przekładki.. czekam na odpowiedzi i rozwianie moich wątpliwości.....byłbym wdzieczny za pomoc i kazda opinię.... bo jak mówi babcia nie sztuka jest zabić komara przednią szybą sztuką jest to zrobić bokiem dziekuje za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaszWRX Opublikowano 18 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 To jeest 2.0 TT 8) i jak chcesz to przekladac to moze ci sie to udac ale warunek jeden bedzie z jedna turbina :!: P :wink: pozatym jak poszukasz na forum to bylo juz to omawiane ze raczej. nie warto bo ten silnik to nie jest taka rewelacja jak by sie moglo zdawac :!: Moim zdaniem odpusc, ale zrobisz jak zechcesz :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RSK Opublikowano 18 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 nie wiem o co chodzi z tym modelem TT bo nie znalazłem jak do tej pory takiego oznaczenia ?????przydało by sie wyjaśnienie????jeśli łaska ....dlaczego jedna turbina??????większość osób do których dzwonię twierdzi że mam 2 różne turbiny chodzi o wielkość że jedna jest mała a druga większa a przy przekładce można je zamienić stronami.....nie jestem mechanikiem wiec nie wiem czy taki manewr można zrobić ...kiedy podaję model iż jest to RSK Rally Sport Kompressor moje oznaczenie silnika bedzie łatwiej BE5A48D TYPEJ208DWAKE więc; 3rd Generation 1st digit B=Legacy 2nd digit = Body Style E=Sedan H=Wagon 3rd digit = Engine Size and Drive Type 2= 1800cc 2WD 3= 1800cc AWD 4= 2000cc 2WD 5= 2000cc AWD 7= 2200cc AWD A= 2000cc AIR Susp C - 2.5 E - 3.0 4th digit = Production Years A type = 06/98 - 04/99 (RSK 12/98 - 04/99) B Type = 99/6 - 00/5 C type = 00/6- 01/4 D Type = 01/5 - 03/4 5th digit = Number of doors 4= 4 Doors 5= 5 Doors 6th digit = Model type (JDM models only) 2= EI 3= MI 4=TI 5= VI 6= VZ 7= RS TYPE R 8= RS 9= GT A= RS TYPE RA C= GT-B (Revision A & B ) & GT-B E-tune (Revision B, C & D) 7th digit = Engine and Drive Type A= 2.0 2WD 5 SPD - DOHC D= 2.0 4WD 5 SPD TURBO - DOHC E= 2.0 4AT - DOHC F= 2.0 4WD 5 SPD N/A - DOHC G= 1.8 5 SPD 2WD AND 4WD - SOHC J= 1.8 4WD 5 SPD (TI MODEL ONLY) - SOHC P= 2.0 4AT 4WD TURBO - DOHC R= 1.8 4AT - SOHC T= 2.0 4AT 4WD TURBO - DOHC SS (Sports Shift) - RSK & GT-B E-Tune only więc moje turbiny są identyczne,a nie jak twierdzi wiekszość mech. w pl różne,brak dostepnych części do tego modelu w polsce błąd -wszystko jest dostepne do tego modelu pomimo iz jest to wersja japońska z 7cyf nr.vin części oryginalne subaru.myślę że niewiedza mech.z polski po prostu wynika z niewiedzy tego modelu....gdyż nie był nigdy produkowany na europe z kiera po lewej stronie.....ale sie rozpisałem a nie o to chodzi....chodzi o to aby ktos kto zna temat był w stanie naprawic mi samochód.....ukaszwrx dzieki za odpowiedz a jesli bylbys w stanie odpisac w sprawie tej jednej turbiny dlaczego tak ma byc i modelu tt byc moze cos przeoczyłem byłbym wdzięczny ...pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaszWRX Opublikowano 18 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 RSK to oznaczenie JDM legacy sedan, TT to Twin Turbo i wlasnie ty go posiadasz :wink: Jak uda ci sie znalesc kogos kto bedzie w stanie ogrnac ci przekladke z obydwoma turbinami to bedzie kozak dlaczego :?: :!: a dlatego ze ci ktorzy konsruktowali to autko nie mysleli o tym ze ktos bedzie chcial to przezucac na LHD i tak to wszystko zaprojektowali ze jak bedziesz chcial zatrzymac obie turbiny to nie bedzie miejsca na serwo :roll: a jak wlozysz serwo to nie wlozysz dwuch turbin juz kiedys rozmawiano o tym na tym forum i kazdy kto prubowal to sie poddal tak wiec jest szlak jeszcze do przetarcia 8) ale mozesz przelozyc na LHD i zrezygnowac z tt i wlozyc jedno duze turbo i tez bedzie fajnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RSK Opublikowano 18 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 znalazłem taki ciekawy wpis....:roll: Problem z serwem ktore przeszkadzalo w przekladce wystąpil w Legacy biTurbo 280KM ale to też bylo w 199..Teraz bym to zrobil silownikami hydraulicznymi wtedy zrobilem jedno większe turbo wiec moze byc szansa????? galantem 2.5 bi turbo po przekładce ma dalej 2 turbiny.....co do oznaczeń to nie posiadam tych o których piszesz w moim modelu albo juz ślepnę....3 warsztaty do których zadzwoniłem sa w stanie pozostawić 2 turbiny i dokonac profesjonalnej przekładki koszt do ,,,,,,,,,,pl ale nie o to chodzi trzeba poszukać sprawdzonego warsztatu który nie będzie rzezbił tylko zrobi to profesjonalnie.........i bedzie mial opinie godna polecenia nie warto mówic duzo i dobrze liczy sie robota i efekt końcowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mark L.A. Opublikowano 18 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 Napisz do emotosport-a , on wyjasni Ci na czym polega problem . Ma na placu GTB i przymierzal sie do przekladki . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekkkk Opublikowano 18 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 ukaszWRX, nie "prubował" ;] tylko próbował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaszWRX Opublikowano 18 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 ukaszWRX, nie "prubował" ;] tylko próbował a tam czlowiek sie cale zycie uczy a i tak umiera glupi -- 18 lut 2011, o 21:19 -- RSK, a tak przy okazji to RSK to Legacy sedan, a GTB to Legacy kombi :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mark L.A. Opublikowano 18 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 Czy sedan, czy kombi klopot ten sam . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RSK Opublikowano 18 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 wiec co nic tylko usiąść i płakać to ciekawe co sa w stanie zrobić w warsztacie pewnie totalną rzezbę i przyy predkości 240 samochód poprostu sie rozsypie a ja razem z nim.....ale wazne ze ktoś zainkasuje z ....tyś zapewni ...a skończy sie jak w usterce bo nie trzebabyło biegac po miescie z pistoletem tylko chodzic do szkoły i zostać mechanikiem..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaszWRX Opublikowano 18 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 ja to wiem chcialem koledze RSK, wyjasnic te tajemnicze skroty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RSK Opublikowano 18 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 jak zdecyduje sie na jedna turbine to nie bedzie juz radosci z jazdy to tak jak z piersiami sa 2 jest zabawa jest jeden cycek i radosci nie ma pozostaje nie smak.. ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 18 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 Można zostawić serwo tam gdzie jest a przełożenie zrobić tak jak jest w fordzie KA i peugocie,mieszkasz w angli to zobacz jak to jest rozwiązane w którymś z tych samochodów,pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subar_u Opublikowano 18 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 kiedys na ebayu widzialem taka bude z gratami od 2.5 sti. wiec jak masz duzo dutkow to mozesz tak to rozwiazac:) ale silnik, skrzynia i cala reszta z przekladka to bedzie kosmiczna kwota jak na rocznik auta ale zawsze to jakies rozwiazanie aczkolwiek kosztowne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KPawel Opublikowano 18 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 W innych autach, angielskie wersje mają z tej samej strony serwo co wersje europejskie, również silnik wycieraczek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juras K Opublikowano 18 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 Też kiedyś nad tym myślałem :!: - ale cieszę się że zrezygnowałem z tego pomysłu i kupiłem gotowiznę (siadać i jeżdzić ) - LGT z wszystkim po właściwej stronie :!: parę linków do tematu viewtopic.php?f=15&t=135802&view=unread#unread viewtopic.php?f=23&t=124309&view=unread&sid=96eea95e21b6090a1cd1fc2b5bc6a9f4#unread viewtopic.php?f=23&t=118986&view=unread#unread Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RSK Opublikowano 19 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 napisze tak ogólnie jest masakra,w zyciu nie przeczytałem tylu książek ,co w ostatnich kilku dniach na temat przekładki subaru legacy.... mózg wymaga odpoczynku ....pytanie co dalej co z warsztatami które oferują się do podjęcia przekładki w tym -malowanie komory silnika,rzeczoznawca i przegląd zerowy gwarancja na wykonana usługę....faktycznie to niewiele bo wiem jak jest z przeglądami płacisz i masz bez problemu ..to przecież polska ...a 280km na silikonie nie wystarczy nawet na 10tys km....jutro dzwonię w ostatnie miejsce najbardziej sprawdzone i polecane od tego chyba będzie wszystko zależało czego się jutro dowiem ....modlić się nie ma co bo raczej cudu nie będzie choć korci mnie odstawienie do któregoś z warsztatu mojej subaryny w celu naprawy....w każdym razie pozostanie niesmak i serce będzie ściskać bo wrażenia z jazdy niesamowite....a dzwięk wydobywający się z silnika eh....jadę się przejechać i ostro dać jej w palnik..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 19 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 napisze tak ogólnie jest masakra,w zyciu nie przeczytałem tylu książek ,co w ostatnich kilku dniach na temat przekładki subaru legacy.... mózg wymaga odpoczynku ....pytanie co dalej co z warsztatami które oferują się do podjęcia przekładki w tym -malowanie komory silnika,rzeczoznawca i przegląd zerowy gwarancja na wykonana usługę....faktycznie to niewiele bo wiem jak jest z przeglądami płacisz i masz bez problemu ..to przecież polska ...a 280km na silikonie nie wystarczy nawet na 10tys km....jutro dzwonię w ostatnie miejsce najbardziej sprawdzone i polecane od tego chyba będzie wszystko zależało czego się jutro dowiem ....modlić się nie ma co bo raczej cudu nie będzie choć korci mnie odstawienie do któregoś z warsztatu mojej subaryny w celu naprawy....w każdym razie pozostanie niesmak i serce będzie ściskać bo wrażenia z jazdy niesamowite....a dzwięk wydobywający się z silnika eh....jadę się przejechać i ostro dać jej w palnik..... Pamiętaj, że większość nas tutaj jeździ od początku tylko na jednej turbinie a wrażenia z jazdy są jeszcze bardziej niesamowite nież w tym Legasiu :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorOla Opublikowano 19 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 Temat wielokrotnie rozkmniany na Forum, operacja ze wzgledu na położenie dodatkowej turbiny - technicznie ciężka do wykonania a co za tym idzie, baaardzo droga... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RSK Opublikowano 22 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 za 2 lub 3 tyg jadę na oględziny subaru może być ciężko ale podobno mówią że nie ma rzeczy nie możliwych...........coo do ceny faktycznie :shock: :shock: :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorOla Opublikowano 23 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2011 za 2 lub 3 tyg jadę na oględziny subaru może być ciężko ale podobno mówią że nie ma rzeczy nie możliwych...........coo do ceny faktycznie :shock: :shock: :shock: próbuj, będzie do sprzedania na części na Forum kolejne rozgrzebane nietypowe legacy , jasne, że wszystko jest wykonalne, tylko czy masz na to tyyyyyyyle kasyyyyyyyyy do wywalenia... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mark L.A. Opublikowano 23 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2011 Wzorem BMW, ktore smigaja po torze w Kielcach, serwo mozesz miec tuz przed lewym reflektorem, tylko ktory diagnosta podbije Ci badania? Pozostaje jeszcze problem z kolumna i przekladnia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorOla Opublikowano 23 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2011 Servo hamulca i pompa kolidująca z turbina to nie wszystko, od biedy może zostać po ,,angielskiej" stronie, ale z tego co opowiadał taki jeden , co już próbował, jest problem z wydechem tej dołożonej turbiny, koliduje z układem kierowniczym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubanow Opublikowano 24 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2011 zawsze możesz pójść na skróty i zrobić to tak: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorOla Opublikowano 24 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2011 zawsze możesz pójść na skróty i zrobić to tak: [ http://img509.imageshack.us/img509/2883/2146c8938882ou6.jpg ] stara wersja, teraz robią to na paskach zębatych... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.