Skocz do zawartości

RSK

Nowy
  • Postów

    37
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    nie powiem :-P

Osiągnięcia RSK

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. bo są tacy do których trzeba pisac wielkimi literami aby zrozumieli o co chodzi....nigdy nie miałem i nie będę miał mani wielkości ....bo liczy się pasja i ludzie i tym którzy pomogli mi od samego początku aż do teraz serdecznie dziękuje za pomoc bo wiem że są ludzie i to w dodatku obcy którzy służą szczerze pomocą i dobrą radą i chwała im za to kończę to co zacząłem bo weryfikacja tego wszystkiego jest okrutna samochód pozostanie zepsuty a ja poszukuję samochodu lhd więc chyba można to zamknąc na amen jeszcze raz pozdrawiam i dziękuje za pomoc szczególnie subaru warszawa które przekazało mi najwięcej inf na temat przekładki i rozwiązań mojego modelu legacy
  2. CARLOS DZIĘKI ZA WSPARCIE WIĘC SĄ JESZCZE OSOBY KTÓRE POTRAFIĄ CZYTAC......KOŃCZĘ TO BO TO NIE JEST ŻADNA ŚWIĘTA WOJNA Z DZIERŻONIOWEM I X WARSZTATEM OPISAŁEM CO CZUJĘ PO WIZYCIE KAŻDY MA PRAWO DO WYPOWIEDZI PO TYM O CZYM SIĘ PRZEKONAŁ NA WŁASNEJ SKÓRZE A NIE USŁYSZELI OD INDIAN ŻE ŚWISTAK ZAWIJA TOWAR W SREBERKA........ZMĘCZYŁO MNIE TŁUMACZENIE BO WIEM ZE SĄ WARSZTATY I WARSZTATY I LUDZIE I LUDZIE TAK SAMO JEST NIE STETY POZA GRANICAMI POLSKI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  3. Santa Luczija de compostila... :shock: o'co kaman - jest na sali tłumacz... nic nie kumam.... że łat Dżip machen się stało z olejem i do subaru zaszkodziło? :shock: temat zboczył z kursu chodziło o przekładkę a wyszło na to że nie umię jezdzic i zarżnąłem swój silnik !!!!!!!!!obrażam serwisy subaru !!!!!!!!!!wyraziłem tylko swoją opinie i to co czuję po wizycie w 2 x serwisach nikogo nie obraziłem i nie mam zamiaru!!!!!
  4. Istotnie... do diesla ten olej jest całkiem OK. Lejesz go do Subaru? I to tylko do mazdy i forda.. :arrow: C1 nie do subaru silnik szybciej łapał temperaturę tylko że wytrzymał trasę ponad 2 tyś km z postojami na cpn a potem zaczęło pieknie dzwonic stukac i na koncu walic ale to nie o to chodzi temat dotyczy przekładki a to że jestem zawiedziony z powodu odwiedzenia X warsztatów subaru gdzie w jednym mam mieszane uczucia a w drugim zalali mi full syntetyk pora resztą serwisu gdzie byłem zadowolony że sprowadzili części do mojego japończyka wszystko gra dla mnie temat jest zamknięty stało sie i tyle po prostu bede omijac pewien warsztat szerokim łukiem i choc planowałem kapitalny remont silnika to nie w taki sposób od czasu remontu silnika zalewam semi syntetic 10 w 40 olej castrol magnatec *mogłem zle napisac silnik nie pobiera oleju tak jak jest zalewany tak od wymiany do wymiany i teraz po kapitalnym remoncie jestem w pełni zadowolony i chyba o to tu chodzi -- Cz lis 10, 2011 7:56 pm -- liczą się też: objektywność i trzeźwość oceny sytuacji.... to, że padł Ci motor, kondolencje, zdarza się często, i mogło być skutkiem wielu czynników, nie znam konkretnej sytuacji, nie chcę zabierać autorytatywnie zdania, opowiadać się po czyjejś stronie, może warsztat jest winny, a może i nie, ale w Polsce obowiązuje zasada domniemywania niewinności, jeżeli coś komuś się zarzuca, trzeba to udowodnić, bo inaczej jest to pomówienie... powtarzam, nie znam tego konkretnego przypadku, ale znam życie, i wiem, że jak ktoś zajeździ swoje auto, bo albo oszczędził na naprawie, albo go niemiłosiernie i bez głowy pałował, to zawsze jest ktoś inny winien - a to podrabiany castrol, a to zły warsztat, bo wziął pieniądze za naprawę, ale po naprawie auto nie stało się dożywotnio bezawaryjne.... , sorki, ale obsrać kogoś bez dowodów....nawet nie poinformowałeś warsztatu, co się stało.... bo wiedziałeś, że gówno byś ugrał, bo warsztat dobrze zrobił swoją robotę i nie miałeś żadnych szans na jakąkolwiek reklamację... jesteś jedynym, który obrzygał jeden z najlepszych warsztatów Subaru w PL, który to jest właśnie znany z pasji i najlepszych ludzi... , a na koniec - naucz się jeździć Subaru, i najlepiej przeproś, kogo niesłusznie obraziłeś... czy sinik z przebiegiem 180tyś km zalewa sie do cholery pełnym syntetykiem??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? wiec sugerujesz że full syntetic zalany do samochodu o przebiegu 180tyś km to poprawne rozwiazanie??????po dniu jazdy wystąpiły pierwsze objawy stuków w silniku czy zdajesz sobie sprawę że powiedzieli mi że to jest UWAGA KOŁO DWUMASOWE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!I TERAZ SPRAWDZ SPECYFIKACJE SILNIKA W MOIM SUBARU I JESZCZE JEDNO OSZCZĘDZAŁBYŚ NA CZĘSCIACH ZARABIAJĄC 3 TYŚ EURO MIESIĘCZNIE????????JEZDZIŁBYŚ SAMOCHODEM KTÓRY NA PEŁNYM ZBIORNIKU ROBI 260 KM JEŚLI JEST WIR W BAKU,OPŁACAJĄC ROAD TAX 617E :+ INSURANCE 720E GDZIE ROAD TAX NA MOTOR 1L WYNOSI NIE WIĘCEJ NIZ E 277 I INSURANCE 300PARĘ E NIE BO TACY DOROBKIEWICZE JEŻDZĄ SAMOCHODAMI O POJ 900CC I JESZCZE SZUKAJĄ OSZCZĘDNOŚCI W KUPNIE CZĘŚCI NIE MA PROBLEMU TEL MOGĘ PODAC DO WARSZTATU GDZIE SAMOCHÓD BYŁ ZACIĄGNIĘTY I BYŁ ROBIONY REMONT I JAK KAŻDY MECHANIK CI POWIE CO BYŁO PRZYCZYNA WYJEBANYCH ZAWORÓW ZAJECHANYCH TŁOKÓW ......FUUL SYNTETYK WYPŁUKAŁ CAŁY NAGAR Z SILNIKA I ZMASAKROWAŁ SILNIK I NIE STAŁO BY SIE TAK GDYBY BYŁ ZALANY SEMI SYNTETIK I NIE OBRAŻAM TU ŻADNEGO WARSZTATU W DZIERŻONIOWIE BYŁEM W SPRAWIE PRZEKŁADKI I MAM TYLKO MIESZANE UCZUCIA DLACZEGO MOJA SPRAWA MOŻE ZA DUŻO PRACY I OBOWIAZKÓW WYMIENIŁEM KILKA ŻECZY ZAPŁACIŁEM I TO CO MI ZROBILI DO DZIŚ DZIAŁA I JESTEM ZADOWOLONY!!!!!!!!!!!!!WIĘC NAJPIER PRZECZYTAJ DOKŁADNIE I NIE PISZ BZDUR ŻE OBRAŻAM DZIERŻONIÓW!!!!!!!!!!!!!!!!!!! -- Cz lis 10, 2011 8:26 pm -- I JESZCZE JEDNO NA CHWILĘ OBECNĄ W WARSZTACIE STOI JEEP NISSAN PATROL Z 2004 ROKU 3L TDI W x POPRZEDNIM WARSZTACIE PRZY SERWISIE ZALALI FULL SYNTETIC !!!!!!!!!!!!!!!GDZIE OD 80TYŚ SAMOCHÓD JEZDZIŁ JUŻ NA SEMI 10W 40 I CO SIE STAŁO WYJEBAŁO USZCZELKĘ POD GŁOWICĄ I TURBO JEST NA WYKOŃCZENIU PEWNIE TEŻ TYM NISSANEM NIE UMIE JEZDZIC !!!!!!!!I TO JEGO WINA ????????ja tu nie prowadzę żadnej wojny i nikogo nie mam zamiaru obrażac mam mieszane uczucia z roboty jestem zadowolony bo do dziś wszystko służy jak należy a tych drugich omijam szerokim łukiem tel do garage mogę podac w każdej chwili bo chyba opinia mechanika do usunięcia usterki jest najważniejsza a skoro twierdzisz ze nic nie ma sie prawa stac to zalej swój silnik full syntetykiem i zobaczymy jak długo pojezdzisz
  5. Istotnie... do diesla ten olej jest całkiem OK. Lejesz go do Subaru? I to tylko do mazdy i forda.. :arrow: C1 nie do subaru silnik szybciej łapał temperaturę tylko że wytrzymał trasę ponad 2 tyś km z postojami na cpn a potem zaczęło pieknie dzwonic stukac i na koncu walic ale to nie o to chodzi temat dotyczy przekładki a to że jestem zawiedziony z powodu odwiedzenia X warsztatów subaru gdzie w jednym mam mieszane uczucia a w drugim zalali mi full syntetyk pora resztą serwisu gdzie byłem zadowolony że sprowadzili części do mojego japończyka wszystko gra dla mnie temat jest zamknięty stało sie i tyle po prostu bede omijac pewien warsztat szerokim łukiem i choc planowałem kapitalny remont silnika to nie w taki sposób od czasu remontu silnika zalewam semi syntetic 10 w 40 olej castrol magnatec *mogłem zle napisac silnik nie pobiera oleju tak jak jest zalewany tak od wymiany do wymiany i teraz po kapitalnym remoncie jestem w pełni zadowolony i chyba o to tu chodzi -- Cz lis 10, 2011 7:56 pm -- liczą się też: objektywność i trzeźwość oceny sytuacji.... to, że padł Ci motor, kondolencje, zdarza się często, i mogło być skutkiem wielu czynników, nie znam konkretnej sytuacji, nie chcę zabierać autorytatywnie zdania, opowiadać się po czyjejś stronie, może warsztat jest winny, a może i nie, ale w Polsce obowiązuje zasada domniemywania niewinności, jeżeli coś komuś się zarzuca, trzeba to udowodnić, bo inaczej jest to pomówienie... powtarzam, nie znam tego konkretnego przypadku, ale znam życie, i wiem, że jak ktoś zajeździ swoje auto, bo albo oszczędził na naprawie, albo go niemiłosiernie i bez głowy pałował, to zawsze jest ktoś inny winien - a to podrabiany castrol, a to zły warsztat, bo wziął pieniądze za naprawę, ale po naprawie auto nie stało się dożywotnio bezawaryjne.... , sorki, ale obsrać kogoś bez dowodów....nawet nie poinformowałeś warsztatu, co się stało.... bo wiedziałeś, że gówno byś ugrał, bo warsztat dobrze zrobił swoją robotę i nie miałeś żadnych szans na jakąkolwiek reklamację... jesteś jedynym, który obrzygał jeden z najlepszych warsztatów Subaru w PL, który to jest właśnie znany z pasji i najlepszych ludzi... , a na koniec - naucz się jeździć Subaru, i najlepiej przeproś, kogo niesłusznie obraziłeś... czy sinik z przebiegiem 180tyś km zalewa sie do cholery pełnym syntetykiem??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? wiec sugerujesz że full syntetic zalany do samochodu o przebiegu 180tyś km to poprawne rozwiazanie??????po dniu jazdy wystąpiły pierwsze objawy stuków w silniku czy zdajesz sobie sprawę że powiedzieli mi że to jest UWAGA KOŁO DWUMASOWE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!I TERAZ SPRAWDZ SPECYFIKACJE SILNIKA W MOIM SUBARU
  6. polecam w pełni ten olej http://www.gulf.pl/pl/informacje_o_prod ... a_efe.html
  7. liczą się też: objektywność i trzeźwość oceny sytuacji.... to, że padł Ci motor, kondolencje, zdarza się często, i mogło być skutkiem wielu czynników, nie znam konkretnej sytuacji, nie chcę zabierać autorytatywnie zdania, opowiadać się po czyjejś stronie, może warsztat jest winny, a może i nie, ale w Polsce obowiązuje zasada domniemywania niewinności, jeżeli coś komuś się zarzuca, trzeba to udowodnić, bo inaczej jest to pomówienie... powtarzam, nie znam tego konkretnego przypadku, ale znam życie, i wiem, że jak ktoś zajeździ swoje auto, bo albo oszczędził na naprawie, albo go niemiłosiernie i bez głowy pałował, to zawsze jest ktoś inny winien - a to podrabiany castrol, a to zły warsztat, bo wziął pieniądze za naprawę, ale po naprawie auto nie stało się dożywotnio bezawaryjne.... , sorki, ale obsrać kogoś bez dowodów....nawet nie poinformowałeś warsztatu, co się stało.... bo wiedziałeś, że gówno byś ugrał, bo warsztat dobrze zrobił swoją robotę i nie miałeś żadnych szans na jakąkolwiek reklamację... jesteś jedynym, który obrzygał jeden z najlepszych warsztatów Subaru w PL, który to jest właśnie znany z pasji i najlepszych ludzi... , a na koniec - naucz się jeździć Subaru, i najlepiej przeproś, kogo niesłusznie obraziłeś... czy sinik z przebiegiem 180tyś km zalewa sie do cholery pełnym syntetykiem???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
  8. tak jak koledzy pisza nie chodzi o dzierżoniów i prosze nie snuc opowieści sprawa dotyczyła przekładki jak pisałem ze byłem rozmawialiśmy itd itd odczucia mam jednak mieszane bo nie tylko dzierżoniów to subaru jedni sa ja nie jestem a co sie stało i jakie moga byc przyczyny że padł mi motor ????????????pewnie go za bardzo katowałem !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!nie do cholery zalali mi silnik pełnym syntetykiem przy przebiegu 180 tyś km więc sie pytam do cholery gdzie ta pasja i profesjonalizm ......tak jak pisałem nie dzierżoniów,nie kozia wólka, nie pacanów !!!!!!!!!!!niezależny serwis subaru których jest wiele w pl nie podjałem żadnego kroku w tej sprawie choc nerwy były na wodzy bo tak jak pisałem inni sa zadowoleni z serwisów ja nie jestem jak na razie po tym co zaszło i długo chyba nie bede sa mechanicy i mechanicy sa serwisy i serwisy a chyba pasja to tyko reklama bede bo na pewno omijał szerokim łukiem bo takiej pomyłki nie jestem w stanie do dziś sobie wytłumaczy dlaczego to był pełny syntetyk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  9. Nie no, skomentuj - chetnie sie dowiemy, co Ci w Dzierzoniowie nie pasowalo. Tu nie chodzi o to aby wypisywac smutki i się żalic byłem rozmawialiśmy wszystkie za i przeciw sugestie propozycje inf zbieram od ponad roku ....dużo ludzi mi pomogło podpowiedziało podsunęło rozwiązania które by pomogły.....serdeczne podziękowania dla Pana Andrzeja subaru warszawa szacunek a dzierżoniów pozostawiam bez komentarza więc sami wiecie że są warsztaty i serwisy ......sa ludzie z pasją i pełnym profesjonalizmem a są tacy którzy tylko chcą szybko zarobic na jeden strzał.......serwisowałem kilka miesięcy temu polecany na forum warsztat specjalizacja subaru.....zostawiłem w wasztacie ponad 4 tyś zł powiedziałem co chcę i do dzieła......po przejecaniu ponad 2 tyś km panewki się obruciły i cód że tłok nie wyszedł bokiem :cry:spustoszenie w silniku totalne samochód z przebiegiem 180 tyś km czy wiecie co się stało i dlaczego????????????????????reszta była wykonana bez zarzutu kapitalny remont silnika + sprowadzenie części :+ robocizna wyniosły prawie 2 tyś euro.....gdybym pracował w pl pewnie bym wziął sznur i poszedł do lasu wypłaciłem kasę i do dzieła ...nie zadzwoniłem nawet do tego warsztatu z inf co się stało..i do jasnej cholery dlaczego tak zrobili...jestem po kapitalnym remoncie silnika ciężko było znaleśc odpowiedni warsztat ale sie udało .....jestem w pełni zadowolony było to ich pierwsze subaru i jak powiedział właściciel warsztatu samochód jest samochód i silnik jest silnik trzeba miec tylko pojęcie wiec są serwisy i serwisy dlatego się nie wypowiadam nie chce psuc komuś renomy bo są zadowoleni i nie zadowoleni klienci ale jeśli mam remontowac silnik po wizytach w serwisach specjalizujących sie tylko subaru to przepraszam dziękuję może coś kogoś po prostu przerosło lub chciał szybko się dorobic na jeden strzał BO LICZY SIE PASJA I LUDZIE
  10. RSK

    check engine

    dziękuję za pomoc... bo liczy sie pasja i ludzie
  11. a gdzie trzeba podjechac na tą jazdę zaproszeniową?????właśnie siedzę na lotnisku i czekam na samolot do pl -- Śr lis 09, 2011 4:29 pm -- jeszcze nie znalazles? slabo szukasz... Dzierzoniow... ale to juz nie bedzie twin turbo byłem byłem byłem ......bez komentarza
  12. RSK

    check engine

    witam dzięki ....jakoś by się zgadzało.....ogólnie wymieniłem tylko przepływkę *kolejną z kolei* wcześniejsze jakoś padały po kilku tyg i wszystko jest już ok reszta błędów została skasowana i nie powróciły wiec odeszły w zapomnienie serdecznie dziekuję za pomoc pozdrawiam -- Śr lis 09, 2011 4:25 pm -- moje prywatne miasto buddy pozdro
  13. kasa nie odgrywa tu żadnej roli .....tyle mam na przekładkę ...koszta i tak będą większe bo chcę jeszcze całą malowac..więc itd itp ..house_1 jeśli 1 konkretna turbina wystarczy i będzie radośc z jazdy to oczywiście się zgadzam na jedną konkretną turbine... POSZUKUJE profesjonalnego warsztatu [przekładka subaru rsk 2l twin cam 280bhp szukam profesjonalnego warsztatu cena 20tyś
  14. RSK

    check engine

    witam czy ktoś może pomóc subaru legacy nie potrafię znaleśc warsztatu który sobie poradzi check engine kod 65 kod 31 kod 23 kod 45 nie wiem czy dobrze to przeliczyłem 6długich i 5 szybkich 3długie i 1 szybka 2 długie i 3 szybkie 4 długie i 5 szybkich bardzo bym prosił o pomoc co moga oznacza te błędy subaru legacy 2l twin turbo 1999r bardzo dziekuję za pomoc
  15. RSK

    check engine

    witam czy ktoś może pomóc subaru legacy nie potrafię znaleśc warsztatu który sobie poradzi check engine kod 65 kod 31 kod 23 kod 45 nie wiem czy dobrze to przeliczyłem 6długich i 5 szybkich 3długie i 1 szybka 2 długie i 3 szybkie 4 długie i 5 szybkich bardzo bym prosił o pomoc co moga oznacza te błędy subaru legacy 2l twin turbo 1999r bardzo dziekuję za pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...