Skocz do zawartości

Forumowe Poszukiwania Świętego Graala - 22B -


Mark L.A.

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

I do tego już w katolickim set-upie, bez konieczności przekładania.

Jeśli to prawdziwy egzemplarz 000, to cena adekwatna - nie dość że kultowa 22B, to jeszcze pierwsza z miotu.

Ehh...się człowiek naoblizuje przed weekendem :mrgreen: .

 

Do mnie jedzie kanapa jak w 22B (od RB5) - zawsze lepiej mieć kawałek rodzyna, niż całego parcha, nie? :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Type UK, bo ma halogeny i zwykłe tylne lampy... ale wiesz, jak to numer 000, to jeszcze przedprodukcyjny i nie wiadomo czy czasem tak właśnie z fabryki nie wyjechał, trochę jak z prototypami.

 

Ale prototypy to były JDM-y (Colina 000 było jdm) na ich podstawie dopiero dostosowano, homologowano Type UK. Czyli ten powinien też mieć inna plakietkę, napis prodrive pod zamkiem bagażnika i kierunkowskaz (wajchę) powinien mieć po lewej stronie a ma wycieraczki - to JDM :wink:

Może i 000 ale już pozmieniany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Premo, trochę się nie zrozumieliśmy. Ja nie twierdzę, że ten jest Type UK, tylko, że możliwe, że skoro to prototyp (oczywiste że JDM) to może nie było jeszcze pełnej specyfikacji wyposażenia (choćby lampy i halogeny), dopiero jak już miała iść cała seria, to ustalili konkrety.

A to, że może być kombinowany, to inna sprawa. Szczególnie przy przekładce ktoś mógł go zeuropeizować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam,

 

do sprzedania jedna z dwóch 22B co rok temu były do kupienia z przebiegami ok 5 k mil.

 

http://classifieds.pistonheads.com/clas ... les/812202

 

Jakieś wiadomości który to jest numer? Sprzedawana jest już chyba po raz trzeci i ani razu nie był podany numer.

 

Pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co za czub trzyma takie auto i nim praktycznie w ogóle nie jeździ??? :shock:

Niecałe 12 tys. km w ciągu 13 lat to przecież nawet nie symboliczny przebieg.

W sumie tyle co na dojazd do serwisu i na stację :mrgreen: .

 

Na dobrą sprawę, nie trzeba udowadniać, że fura stała przez ten czas na dywanie :mrgreen: .

 

Co za rodzyn :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co za czub trzyma takie auto i nim praktycznie w ogóle nie jeździ??? :shock:

 

Tyko się cieszyć,że jeszcze tacy są...

 

 

Cieszyłbym się bankowo mając 31k funtów luzem :mrgreen:

 

Mimo to, zdumienie przerasta radość :shock: :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam,

 

skrzynia 6MT już w niej jest :)

 

Co do przeróbek to tak były wytłumaczone w poprzednim ogłoszeniu:

 

 

 

The previous owner (after blowing up the original engine) had turned this 22B STi into a 550 BHP & 550 FT/LBS monster! He spent an absolute fortune on the

engine/gearbox/drivetrain and when he came to sell, it obviously wouldn't sell for the money it owed him! So he broke the car and I bought the complete rolling

chassis and some genuine 22B STi spares in April 2006.

From this, I have pieced the car back together at much cost/time/effort and as I did not have key components of the car (engine, gearbox, turbo, etc) I have bought

the very best upgrades available and possible. The current spec of the car is as follows.

 

Pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

skrzynia 6MT już w niej jest :)

 

Co do przeróbek to tak były wytłumaczone w poprzednim ogłoszeniu:

 

 

 

The previous owner (after blowing up the original engine) had turned this 22B STi into a 550 BHP & 550 FT/LBS monster! He spent an absolute fortune on the

engine/gearbox/drivetrain and when he came to sell, it obviously wouldn't sell for the money it owed him! So he broke the car and I bought the complete rolling

chassis and some genuine 22B STi spares in April 2006.

From this, I have pieced the car back together at much cost/time/effort and as I did not have key components of the car (engine, gearbox, turbo, etc) I have bought

the very best upgrades available and possible. The current spec of the car is as follows.

 

Pozdrawiam,

Cytat wiele tłumaczy, a co do skrzyni, to pisałem o 6MT z DCCD, a tu jest włożona taka, ale bez DCCD.

Zaraz mi się przypomniała akcja z moim kupowaniem nadwozia 22B.... ehhhh....

Edytowane przez pawlaswrc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

:shock: :shock: :shock: http://www.ebay.co.u...=item3cccdb1d35

i jeszcze jakby ktoś chciał sobie zapasowe kółka sprawić:

http://www.ebay.co.uk/itm/4-Genuine-BBS-Subaru-Impreza-22b-wheels-never-been-used-/261134670456?_trksid=p2045573.m2042&_trkparms=aid%3D111000%26algo%3DREC.CURRENT%26ao%3D1%26asc%3D27%26meid%3D3808256356759671984%26pid%3D100033%26prg%3D1011%26rk%3D1%26sd%3D261134670456%26

ehhh, zawsze przed świętami pojawiają się tego typu propozycje potencjalnych prezentów... :unsure:

Edytowane przez pawlaswrc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...