kons6 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 przy wykorzystaniu w 90% na amatorskich imprezach "rajdopodobnych" na nawierzchniach innych od suchego asfaltu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 gdzie są wróżbici :?: różne rzeczy mogą ale i też nie muszą. Można pisać, skrzynia dyfry, półosie, panewki itp. Zależy od wielu czynników a w tym takich jak np. wkładka mięsna :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kons6 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 'wkładka mięsna' - nie będzie robiła niczego w celu oszczędzania auta, zadaniem subaru ma być jazda szybko tam gdzie rwd szybko się jechać nie da, auto będzie używane tak, żeby czas na próbach był najkrótszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 ...a na ile szacujesz swój budżet na [moderator czuwa]-upy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aras Opublikowano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 Kup firmę od Davida Richardsa i nie będziesz musiał przejmować się takimi bzdetami jak koszta latania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kons6 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 ...a na ile szacujesz swój budżet na [moderator czuwa]-upy? właśnie próbuję ustalić z czym się trzeba liczyć i przy okazji na co zwrócić uwagę przy zakupie :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 z czym się trzeba liczyć z wszystkim. na co zwrócić uwagę przy zakupie w skrócie - na stan ogólny i pukanie z silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 Spoko, nawet jak nie puka, to sie wypuka Generalnie zwrocic uwage na stan portfela i zostawic ze 20-30tys. zl na naprawy na pierwsze pol roku posiadania samochodu. Tak na wszelki wypadek. A tak to przede wszystkim, zeby karoseria byla zdrowa. Reszte mozna naprawic troche latwiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 21 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 a to jest seria gc8 sti czy coś już było robione? możesz napisać coś o autku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 21 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 jesli bedziesz mial zamiar jezdzic na seryjnym zawiasie i heblu to pierwsza inwestycja będzie skrzynia. Potem skonczy sie silnik acz przy rozsadnym uzytkowaniu i jesli jest w dobrym stanie to moze potrwac to dluzej na luźnych nawierzchniach dyfrów nie rozwalisz. Półosie są też dość porządne wiec o to bym sie nie martwił. przy 100tkm trzeba zrobic rozrzad.... edit: bo faktycznie sam siebie nie rozumiałem :wink: 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aztec Opublikowano 21 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 jesli bedziesz mial zamiar jezdzic na seryjnym zawiasie i heblu to napewno poleci Ci skrzynia i to dosc szybko. Proszę jaśniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 21 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 moze trochę niejasno napisałem, chodzilo mi o to ze na dzien dobry trzeba zrobic zawias i heble. nie ma w tym zawiązku wynikowo skutkowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kons6 Opublikowano 21 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 zostawic ze 20-30tys. zl na naprawy na pierwsze pol roku posiadania samochodu. ta kwota mnie zdziwiła, - skrzynia - x zł? - turbina - y zł? - wydech (urwanie)- z zł? - silnik (zatarcie) - a zł? A tak to przede wszystkim, zeby karoseria byla zdrowa. Reszte mozna naprawic troche latwiej. - na to zwrócę uwagę, ale "od środka", bo na zewnątrz (drzwi, błotniki, zderzaki) zostanie szybko poobijana, pogięta -- Pt sty 21, 2011 5:08 pm -- w skrócie - na stan ogólny i pukanie z silnika czy to ta sławna panewka? moje doświadczenia motoryzacyjne są kiepskie, więc pytanie o link do youtube z nagraniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 21 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 ta kwota mnie zdziwiła, - skrzynia - x zł? - turbina - y zł? - wydech (urwanie)- z zł? - silnik (zatarcie) - a zł? A nie powinno - bo robota tez kosztuje. Pierwszy remont - panewka - kosztowal okolo, pi razy oko 15tys. Moze byloby troszke taniej, bo w sumie to jeszcze skrzynia byla rozbierana na wymiane sychronizatorow. Ale w sumie jakby nie bylo, zaleznie od szczescia/pecha - 5-8tys. minimum jak nic. turbo - nie wiem co tam masz - ale turbo do starszych modeli, uzywane sa latwe do dorwania, za nieduze pieniadze. Ale powiedzmy, ze z 1000-1500zl musisz miec Skrzynia - w STi moze tak szybko nie padnie - ale z drugiej strony przy upalaniu trzeba sie liczyc z taka opcja. Nowa skrzynia 5mt od STI - powiedzmy z transportem skads tam - ze 4tys. W zasadzie mozna wymienic prawie samemu - ale jak nie, to robocizna tez kosztuje. Skrzynia 6mt - zakup - jakies okolice 10tys. plus troche rzezby i zaleznie od roboczogodziny. Wydech to tam juz w sumie tanioszka silniki jak to silniki - ale po prostu, nawet te z 99/00 juz maja praktycznie 11/12 lat. Moga sie zepsuc - a panewka to taka subarowa klasyka. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 21 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 ...a dyfry zdrowe Pan ma? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 21 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 AMI napisał(a): A tak to przede wszystkim, zeby karoseria byla zdrowa. Reszte mozna naprawic troche latwiej. - na to zwrócę uwagę, ale "od środka", bo na zewnątrz (drzwi, błotniki, zderzaki) zostanie szybko poobijana, pogięta No to jestes w tej szczesliwej sytuacji, ze w sumie w ogole za bardzo nie musisz sie przejmowac buda, tylko kupowac i zjezdzic Inna sprawa, ze wszelkie uszkodzenia karoserii moga byc dobrym argumentem na zbicie ceny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się