Jump to content

sti 1999/2000 ok.100-120tys km z Japonii-co się będzie psuć?


kons6

Recommended Posts

'wkładka mięsna' - nie będzie robiła niczego w celu oszczędzania auta, zadaniem subaru ma być jazda szybko tam gdzie rwd szybko się jechać nie da, auto będzie używane tak, żeby czas na próbach był najkrótszy

Link to comment
Share on other sites

Kup firmę od Davida Richardsa i nie będziesz musiał przejmować się takimi bzdetami jak koszta latania.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Spoko, nawet jak nie puka, to sie wypuka :)

 

Generalnie zwrocic uwage na stan portfela i zostawic ze 20-30tys. zl na naprawy na pierwsze pol roku posiadania samochodu.

Tak na wszelki wypadek.

 

A tak to przede wszystkim, zeby karoseria byla zdrowa. Reszte mozna naprawic troche latwiej.

Link to comment
Share on other sites

jesli bedziesz mial zamiar jezdzic na seryjnym zawiasie i heblu to pierwsza inwestycja będzie skrzynia. Potem skonczy sie silnik acz przy rozsadnym uzytkowaniu i jesli jest w dobrym stanie to moze potrwac to dluzej :)

 

na luźnych nawierzchniach dyfrów nie rozwalisz. Półosie są też dość porządne wiec o to bym sie nie martwił.

 

przy 100tkm trzeba zrobic rozrzad....

 

 

edit: bo faktycznie sam siebie nie rozumiałem :wink:

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

zostawic ze 20-30tys. zl na naprawy na pierwsze pol roku posiadania samochodu.

ta kwota mnie zdziwiła,

- skrzynia - x zł?

- turbina - y zł?

- wydech (urwanie)- z zł?

- silnik (zatarcie) - a zł?

 

A tak to przede wszystkim, zeby karoseria byla zdrowa. Reszte mozna naprawic troche latwiej.

- na to zwrócę uwagę, ale "od środka", bo na zewnątrz (drzwi, błotniki, zderzaki) zostanie szybko poobijana, pogięta

 

-- Pt sty 21, 2011 5:08 pm --

 

w skrócie - na stan ogólny i pukanie z silnika :)

czy to ta sławna panewka?

moje doświadczenia motoryzacyjne są kiepskie, więc pytanie o link do youtube z nagraniem

Link to comment
Share on other sites

ta kwota mnie zdziwiła,

- skrzynia - x zł?

- turbina - y zł?

- wydech (urwanie)- z zł?

- silnik (zatarcie) - a zł?

 

 

A nie powinno - bo robota tez kosztuje.

Pierwszy remont - panewka - kosztowal okolo, pi razy oko 15tys.

Moze byloby troszke taniej, bo w sumie to jeszcze skrzynia byla rozbierana na wymiane sychronizatorow.

Ale w sumie jakby nie bylo, zaleznie od szczescia/pecha - 5-8tys. minimum jak nic.

 

turbo - nie wiem co tam masz - ale turbo do starszych modeli, uzywane sa latwe do dorwania, za nieduze pieniadze.

Ale powiedzmy, ze z 1000-1500zl musisz miec

Skrzynia - w STi moze tak szybko nie padnie - ale z drugiej strony przy upalaniu trzeba sie liczyc z taka opcja.

Nowa skrzynia 5mt od STI - powiedzmy z transportem skads tam - ze 4tys.

W zasadzie mozna wymienic prawie samemu - ale jak nie, to robocizna tez kosztuje.

 

Skrzynia 6mt - zakup - jakies okolice 10tys. plus troche rzezby i zaleznie od roboczogodziny.

 

Wydech to tam juz w sumie tanioszka ;)

 

silniki jak to silniki - ale po prostu, nawet te z 99/00 juz maja praktycznie 11/12 lat.

Moga sie zepsuc - a panewka to taka subarowa klasyka.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

AMI napisał(a):

A tak to przede wszystkim, zeby karoseria byla zdrowa. Reszte mozna naprawic troche latwiej.

 

- na to zwrócę uwagę, ale "od środka", bo na zewnątrz (drzwi, błotniki, zderzaki) zostanie szybko poobijana, pogięta

 

No to jestes w tej szczesliwej sytuacji, ze w sumie w ogole za bardzo nie musisz sie przejmowac buda, tylko kupowac i zjezdzic :)

 

Inna sprawa, ze wszelkie uszkodzenia karoserii moga byc dobrym argumentem na zbicie ceny.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...