Skocz do zawartości

sti 1999/2000 ok.100-120tys km z Japonii-co się będzie psuć?


kons6

Rekomendowane odpowiedzi

Spoko, nawet jak nie puka, to sie wypuka :)

 

Generalnie zwrocic uwage na stan portfela i zostawic ze 20-30tys. zl na naprawy na pierwsze pol roku posiadania samochodu.

Tak na wszelki wypadek.

 

A tak to przede wszystkim, zeby karoseria byla zdrowa. Reszte mozna naprawic troche latwiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli bedziesz mial zamiar jezdzic na seryjnym zawiasie i heblu to pierwsza inwestycja będzie skrzynia. Potem skonczy sie silnik acz przy rozsadnym uzytkowaniu i jesli jest w dobrym stanie to moze potrwac to dluzej :)

 

na luźnych nawierzchniach dyfrów nie rozwalisz. Półosie są też dość porządne wiec o to bym sie nie martwił.

 

przy 100tkm trzeba zrobic rozrzad....

 

 

edit: bo faktycznie sam siebie nie rozumiałem :wink:

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zostawic ze 20-30tys. zl na naprawy na pierwsze pol roku posiadania samochodu.

ta kwota mnie zdziwiła,

- skrzynia - x zł?

- turbina - y zł?

- wydech (urwanie)- z zł?

- silnik (zatarcie) - a zł?

 

A tak to przede wszystkim, zeby karoseria byla zdrowa. Reszte mozna naprawic troche latwiej.

- na to zwrócę uwagę, ale "od środka", bo na zewnątrz (drzwi, błotniki, zderzaki) zostanie szybko poobijana, pogięta

 

-- Pt sty 21, 2011 5:08 pm --

 

w skrócie - na stan ogólny i pukanie z silnika :)

czy to ta sławna panewka?

moje doświadczenia motoryzacyjne są kiepskie, więc pytanie o link do youtube z nagraniem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ta kwota mnie zdziwiła,

- skrzynia - x zł?

- turbina - y zł?

- wydech (urwanie)- z zł?

- silnik (zatarcie) - a zł?

 

 

A nie powinno - bo robota tez kosztuje.

Pierwszy remont - panewka - kosztowal okolo, pi razy oko 15tys.

Moze byloby troszke taniej, bo w sumie to jeszcze skrzynia byla rozbierana na wymiane sychronizatorow.

Ale w sumie jakby nie bylo, zaleznie od szczescia/pecha - 5-8tys. minimum jak nic.

 

turbo - nie wiem co tam masz - ale turbo do starszych modeli, uzywane sa latwe do dorwania, za nieduze pieniadze.

Ale powiedzmy, ze z 1000-1500zl musisz miec

Skrzynia - w STi moze tak szybko nie padnie - ale z drugiej strony przy upalaniu trzeba sie liczyc z taka opcja.

Nowa skrzynia 5mt od STI - powiedzmy z transportem skads tam - ze 4tys.

W zasadzie mozna wymienic prawie samemu - ale jak nie, to robocizna tez kosztuje.

 

Skrzynia 6mt - zakup - jakies okolice 10tys. plus troche rzezby i zaleznie od roboczogodziny.

 

Wydech to tam juz w sumie tanioszka ;)

 

silniki jak to silniki - ale po prostu, nawet te z 99/00 juz maja praktycznie 11/12 lat.

Moga sie zepsuc - a panewka to taka subarowa klasyka.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AMI napisał(a):

A tak to przede wszystkim, zeby karoseria byla zdrowa. Reszte mozna naprawic troche latwiej.

 

- na to zwrócę uwagę, ale "od środka", bo na zewnątrz (drzwi, błotniki, zderzaki) zostanie szybko poobijana, pogięta

 

No to jestes w tej szczesliwej sytuacji, ze w sumie w ogole za bardzo nie musisz sie przejmowac buda, tylko kupowac i zjezdzic :)

 

Inna sprawa, ze wszelkie uszkodzenia karoserii moga byc dobrym argumentem na zbicie ceny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...