Jump to content

Sprawdzenie stanu Imprezy.


Stach83

Recommended Posts

Witam serdecznie.

W sobotę zakupiłem Subaru Imprezę GT Turbo z '96.

Niby wszystko gra i brzęczy, sprzedawca konkretny, cały czas ze mną w kontakcie, więc próbuję wierzyć mu na słowo. Mimo wszystko chciałbym sprawdzić w jakimś serwisie, warsztacie, garażu co kupiłem.

I tu pojawia się moje pytanie...

Gdzie w Warszawie dobrze i (najlepiej) niedrogo sprawdzę swoje auto?

Chcę wiedzieć co mam, ile muszę doinwestować i co wymaga

Co wypadało by sprawdzić?

Chociaż, jeżeli punkt dobry to i fachowcy będą wiedzieć co sprawdzać...?

Pozdrawiam,

Stach.

Link to comment
Share on other sites

Ile taka przyjemność?

Czy mówić panom w ASO co mają sprawdzić czy raczej będą obeznani w temacie?

 

PS. Przyznam, że do tej pory samochody "serwisowałem" u Pana Mietka i na parkingu, stąd moja niewiedza o warsztatach.

Link to comment
Share on other sites

Jak kupowałem moją podjechałem do ASO i za 350 przejrzeli autko z dystansem, którego mi brakowało odkąd zobaczyłem ogłoszenie. Nie wykryli stukającego przegubu, żałuję że z braku czasu nie sprawdziłem geometrii i blach. Za malowane elementy coś bym urwał :) ogólnie autko udało mi się kupić całkiem za**OK**

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

mrowa, gdzie byłeś jak Cie nie było co? :mrgreen: Dawno Cie nie widziałem u nich w noclegowni :mrgreen:

 

Ło matko matko... zalatany jestem :) ale będę musiał chłopaków odwiedzić bo trzeba płyny powymieniać, sprawdzić luz w maglu czy nie za duży i stan zawieszenia :) nie chcę czekać z płynami do wiosny bo się juz spory przebieg robi i plan był tak ustalony, że będziemy to robić jak już wiosna zawita (bo nie upalam za mocno więc nie ma ciśnienia), ale chyba nadchodzi już czas. Po za tym czeka mnie synchro 1szego biegu... z tym tak trochę jak z wizytą u dentysty... wiesz, że trzeba, ale zwlekasz ile się da :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Sprawdzanie Gteka w ASO?

 

Nie będzie to polityczne na tym forum ale po ostatnim przeglądzie w ASO ( z litości nie napiszę jakiego to dotyczy) otrzymałem auto:

- bez zmienionego oleju i filtra (mimo, że na fakturze była taka pozycja i za nią zapłaciłem) - co prawda za kilka dni panowie bez problemu go wymienili,

-po 100km odpadła dolna osłona silnika - nie dokręcono śrub,

-nie dokręcono śrub po wymienionym pierścieniu uszczelniającym przy wydechu -rura już prawie odpadała,

-znalazłem dwie bezpańskie śruby na podszybiu - od czego? Stwórca jeden raczy wiedzieć.

 

Tak, ASO jest najlepsze! :twisted:

Link to comment
Share on other sites

teoretycznie Autoryzowany Serwis jest najlepszy jeśli nie masz swojego serwisu bo

a)zapewne znają się na własnej marce

b)masz gwarancje na wykonane prace (jak wszędzie ale serwis w stodole nie dba o renomę)

dlaczego nie sprawdziłeś auta przed odbiorem i nie kazałeś naprawić/ do pracować tych "uchybień" -jeździsz z tym?

jeśli dasz się robić w konia, to będą cie bujać.

 

ASO nie wykryło u mnie kilku rzeczy, na które ja nie też zwróciłem uwagi. Auto okazała się w dobrej kondycji i nie robię z tego problemu bo zrobili swoje, a ja pojechałem tam żeby moja Pani była zadowolona, od ręki kupiłbym moje autko.

Link to comment
Share on other sites

Jak to nie sprawdziłem? Poziom oleju zawsze sprawdzam po wymianie i od razu zobaczyłem ciemną maź zamiast świeżo zalanego. Śruby na podszybiu też raczej rzucają się w oczy. Ale reszta?

Kolega kładzie się pod samochodem, który wyjechał z ASO, by sprawdzić dokręcenie wcześniej odkręcanych śrub? Z treści wypowiedzi rozumiem, że tak, a inni co ufają serwisowi to frajerzy. Brawo.

Czy jeźdżę z tym? Poważnie Kolega pyta czy żartuje?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...