Tourism Opublikowano 9 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2011 witam, od pół roku nie moge znalezc przyczyny bledu o numerze P0171 uboga mieszanka rząd pierwszy. Co zostanie skasowany pojawia sie za jakiś czas. Ponoc sonda byla zepsuta. Wymienilem i za okolo 2tyg to samo nie wiem co robic. Jezeli jezdze po miescie krotko to czasami gasnie ale jak za miasto dluzej wyjade pyk i znowu zapalony check. Cholera co robic? 2.0XT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magik1936 Opublikowano 9 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2011 Mam podobny problem od pół roku, tzn po przejechaniu kilku kilometrów i osiągnięciu pewnych prędkości zapala mi się "check engine". Metodą "wymień co się da" jak do tej pory się nie udało zdiagnozować problemu. Wymieniłem m.in.: 1. Dwie sondy lambda 2. Kable rozruchowe 3. Świece 4. Czujnik odpowiedzialny za mieszankę paliwa z powietrzem (nie znam fachowej nazwy - ale jest k.....o drogi) ... jako piąty punkt mojej listy padło podejrzenie, że to wina silniczka krokowego. Życzę Tobie żebyś nie musiał wydawać tak jak ja 4000zł na części. Mój jeździ i nic się nie dzieje poza wkurzającym obrazkiem na wyświetlaczu:P Pozdrowienia dla ASO Subaru;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 9 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2011 witam, od pół roku nie moge znalezc przyczyny bledu o numerze P0171 uboga mieszanka rząd pierwszy. Co zostanie skasowany pojawia sie za jakiś czas. Ponoc sonda byla zepsuta. Wymienilem i za okolo 2tyg to samo nie wiem co robic. Jezeli jezdze po miescie krotko to czasami gasnie ale jak za miasto dluzej wyjade pyk i znowu zapalony check. Cholera co robic? 2.0XT Nie lekceważyłbym tego. Uboga mieszanka oznacza (nomen omen ) zbyt mało paliwa, a to z kolei powoduje wzrost temperatury spalania. Stąd już prosta droga do wypalenia tłoka (ew. tzw. spłynięcia ). Może to wtryski, może to pompa, ale koniecznie sprawdź to. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tourism Opublikowano 9 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2011 BartZ ale co sprawdzić i gdzie skoro nie bardzo wiem w sumie to te wymiany co zrobił mój poprzednik to ja tez wymieniłem przepływomierz sonda świece to co jeszcze mam sprawdzić!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 9 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2011 Tourism - oszczędzisz sobie nerwów i pieniędzy jadąc do porządnego serwisu. Może nie najbliżej - ale zajedź np. do Nowego Sącza do Carfita, a z pewnością Ci to ogarnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 9 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2011 witam, od pół roku nie moge znalezc przyczyny bledu o numerze P0171 uboga mieszanka rząd pierwszy. Co zostanie skasowany pojawia sie za jakiś czas. Ponoc sonda byla zepsuta. Wymienilem i za okolo 2tyg to samo nie wiem co robic. Jezeli jezdze po miescie krotko to czasami gasnie ale jak za miasto dluzej wyjade pyk i znowu zapalony check. Cholera co robic? 2.0XT Co robić :?: zdiagnozować zanim na ślepo wymienisz pół auta Sprawdź przewód ssący do turbo, bardzo duże prawdopodobieństwo że jest dziurawy przy samej turbinie na dole pod opaskami ( utrudniony bardzo dostęp ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 9 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2011 BartZ ale co sprawdzić i gdzie skoro nie bardzo wiem w sumie to te wymiany co zrobił mój poprzednik to ja tez wymieniłem przepływomierz sonda świece to co jeszcze mam sprawdzić!!!! Tourism Z poradami tego typu jest zawsze trochę jak z wróżeniem z fusów (w stylu: co może oznaczać ten dźwięk... ) Jeśli nie masz czasu i możliwości by podjechać do jakiegoś kumatego serwisu to może chociaż napisz np. do Carfita (przed chwilą był na Forum :wink: ) i może będzie mógł Ci coś doradzić. Osobiście zacząłbym od pompy paliwa i jej wydajności, ale wiesz, ja jestem tylko słuchaczem, a np. Carfit to kompozytor... :wink: O, widzisz... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tourism Opublikowano 9 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2011 ami dla mnie nie problem z dojazdem tylko co dalej szczerze to sprawdzany bylo auto przez profesjonalistę moim zdaniem a teraz jak sie wybiorę do tego zakładu w Sączu to wiesz coś wymienia pojazde z powrotem do domu i jak sie zapali to mnie wk......wia najbardziej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 9 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2011 ami dla mnie nie problem z dojazdem tylko co dalej szczerze to sprawdzany bylo auto przez profesjonalistę moim zdaniem a teraz jak sie wybiorę do tego zakładu w Sączu to wiesz coś wymienia pojazde z powrotem do domu i jak sie zapali to mnie wk......wia najbardziej Myślę, że zawiedziony nie będziesz. Jedź do tego Nowego Sącza. Nie wiem, przez jakiego profesjonalistę samochód był sprawdzany - ale jestem pełen przekonania, że Carfit Ci to tam ogarnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tourism Opublikowano 9 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2011 Carfit a wiesz że juz prawie tak zrobiłem szkoda mówić. Sprawdzę to co napisałeś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 9 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2011 Carfit a wiesz że juz prawie tak zrobiłem szkoda mówić. Sprawdzę to co napisałeś. Jak posprawdzasz to napisz co i jak... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jmiciuk Opublikowano 9 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2011 Tourism - oszczędzisz sobie nerwów i pieniędzy jadąc do porządnego serwisu.Może nie najbliżej - ale zajedź np. do Nowego Sącza do Carfita, a z pewnością Ci to ogarnie. Patrząc na to co piszesz i na to że autor wątku mieszka w Bieszczadach przypomina mi się jak w zeszłym roku byłem w Bieszczadach na wakacjach i piękny bieszczdzki poranek zepsuła mi kontrolka check engine (bo poprzednim razem jak się zapaliła wymieniałem silnik i bałem się że i tym razem tak będzie) I z samiuśkich Bieszczad jechałem szukać gdzie to ten Carfit ma swój serwis. Kurde to naprawdę najlepszy serwis w jakim w życiu byłem, szkoda że w mojej okolicy takich brak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tourism Opublikowano 10 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2011 Zapomniałem dodać od tygodnia około rano trzeba pokręcić aby auto zapaliło, gdy zapali je potem już w normie pali ale po dłuższym postoju np doba źle pali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 10 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2011 Zapomniałem dodać od tygodnia około rano trzeba pokręcić aby auto zapaliło, gdy zapali je potem już w normie pali ... 90% subaryn tak ma... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tourism Opublikowano 10 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2011 W normie co to znaczy? norma jest panewki, norma jest nie zapalanie dziwne te normy mają subaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 10 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2011 W normie co to znaczy? norma jest panewki, norma jest nie zapalanie dziwne te normy mają subaru norma to znaczy właściciele olewają problem dają sobie wmówić, że tak ma/może być i jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzidzi Opublikowano 10 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2011 ja bym się skupił na sondzie lambda lub szukał w przepływomierzu. Byłeś jak zakładali Ci sondę lambda i patrzyłeś na ręce? U mnie sonda była wymieniana dwa razy (volvo 940), pierwsza była do odcinka ciała zaczynajacego się w osi długiej za kością krzyżową (mam upomnienie muszę się wysławiać eloKfentnie ), druga dopiero pracowała jak należy. zakładam, że gazu nie masz? Silnik krokowy, kable i inne rzeczy raczej maja mało wspólnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 10 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2011 W normie co to znaczy? norma jest panewki, norma jest nie zapalanie dziwne te normy mają subaru Że na zimno trzeba go parę razy zakręcić i fakt właściciele to olewają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tourism Opublikowano 10 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2011 Sonda myślę że dobra jest sprawdzana kilka razy gaz mam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crem Opublikowano 10 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2011 Szkoda, że od tego gazu nie zacząłeś - były by inne porady i być może inny wątek... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tourism Opublikowano 10 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2011 a to niby dlaczego inny wątek nie bardzo rozumiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crem Opublikowano 10 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2011 Jest wątek o gazie ale może za mocno to interpretuję i nie mam racji. Chodziło mi o to, że tam być może wcześniej znalazł byś poradę bo to mogą być objawy specyficzne do zasilania silnika gazem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzidzi Opublikowano 10 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2011 no to własnie jak masz gaz to Ci się to będzie powtarzało, mi się lambda włączała co 500-700km. Resetowanie polegało na zdjęciu klemy na kilka sekund. Po wkurzeniu się pojechalem po raz kolejny do gazowników bo znalazłem na forum volvo sposób na oszukanie lambdy, no i działało, sprzedałem go przy przebiegu 360kkm i dalej jezdzi. Wniosek z Twojego opisu - sonda działa w porządku, tylko artysci nie potrafią Ci dostroić układu... A więc nie szukaj w siniku tylko porozmawiaj z Panami, którzy Ci gaz założyli. Zrób test, odepnij zasilanie gazem na powiedzmy 1000 km (3 baki przejeździj) i zobacz co się dzieje, problem się nie pojawi - masz odpowiedź... howgh Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 10 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2011 Tourism teraz to słychać taki zbiorowy krzyk z forum: Jedź do Ja ko! Jedź do Ja ko! To jest człowiek, który Ci ogarnie temat lpg jak nikt inny w tym kraju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tourism Opublikowano 11 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 Mam gaz od jako i wszystko z gazem jest ok -- 11 sty 2011, o 07:55 -- A i zapomniałem dodać na benzynce sie zapala na gazie sie zapala i chodzi sibie jak mu sie podoba ten chec engine Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się