milek1 Opublikowano 2 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2011 No i się stało Dziad Maroz do mnie przylazł i podarował SI STI 02. Co powoduje głód wiedzy. 1. Muszę natychmiast wymienić olej w silniku. Obecnie jest Motul 300V 5w40. Czy ponownie zalać taki sam, czy może zmienić na X-Clean? W Warszawie wykukałem, że najtaniej jest w Pit-Stop, czy może jeszcze gdzieś go można kupić (92zł/2 litry 300V) 2. Olej w napędach był zmieniany 13000 km temu, zgodnie z serwisówką powinien być zmieniany co 48000 km. Czy robicie to częściej/rzadziej? Samochód prawie na pewno nie będzie biegał pod obciążeniem. Może z raz w miesiącu/kwartał Ułęż. 3. W samochodzie, jeszcze w Szwajcarii, zamontowano BOV http://www.bonalume.com/catalogo_en/pop_off_noisy-18.html ? Czy w Waszych STI turbinka też wstaje prz 3,2-3,5 k rpm? Czuje, że ma doła. Czy wywalać BOV i wsadzić DV, czy zmieniać na hybrydowego, a może regulować tego? Ile kosztuje DV i gdzie go szukać? 4. Na kolumnie kierowniczej, u góry jest przycisk. Czemu on służy? 5. Czy po prawej stronie Wisły jest jakiś warsztat godny polecenia, który ogarnia SI? Dzięki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 2 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2011 4. Na kolumnie kierowniczej, u góry jest przycisk. Czemu on służy? To katapulta (włącza światła pozycyjne bez kluczyka w stacyjce) -- 2 sty 2011, o 16:59 -- 3. W samochodzie, jeszcze w Szwajcarii, zamontowano BOV http://www.bonalume.com/catalogo_en/pop ... sy-18.html ? Czy w Waszych STI turbinka też wstaje prz 3,2-3,5 k rpm? Czuje, że ma doła. Czy wywalać BOV i wsadzić DV, czy zmieniać na hybrydowego, a może regulować tego? Ile kosztuje DV i gdzie go szukać? 2.0T tak wstaje -- 2 sty 2011, o 17:00 -- 2. Olej w napędach był zmieniany 13000 km temu, zgodnie z serwisówką powinien być zmieniany co 48000 km. Czy robicie to częściej/rzadziej? Samochód prawie na pewno nie będzie biegał pod obciążeniem. Może z raz w miesiącu/kwartał Ułęż. Wystarczy tak jak w książce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 2 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2011 jest Motul 300V 5w40. Czy ponownie zalać taki sam taki sam. x-clean jest spoko, ale do sti lał bym 300v. Olej w napędach był zmieniany 13000 to sobie chwilowo odpuść, chyba, że bardzo chcesz zalać gear 300 czy inny turbinka też wstaje prz 3,2-3,5 k rpm chyba normalnie. Czy wywalać BOV i wsadzić DV jeśli nie masz ciśnienia na efekty dźwiękowe, to zdrowszy dla silnika pewnie jest dv. Na kolumnie kierowniczej, u góry jest przycisk viewtopic.php?p=326386#p326386 Czy po prawej stronie Wisły jest jakiś warsztat godny polecenia, który ogarnia SI a na lewą stronę nie pojedziesz ? spoko, po prawej też jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milek1 Opublikowano 2 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2011 a na lewą stronę nie pojedziesz ? spoko, po prawej też jest. Już drugi raz mnie pytasz, a adresu niet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukciosti Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 milek1, to ja pytałem 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milek1 Opublikowano 3 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 ajajaj. no dobrze panowie, to gdzie się udać na zmianę oleju i gdzie szukać DV, żeby nie kosztował majątku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jrex Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 motul 300V drogi jak holera, sa tansze oleje syntetyczne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 motul 300V drogi jak holera, sa tansze oleje syntetyczne. Syntetyczne, czy "syntetyczne"? Na przykład? Porównując ceny prawdziwych syntetycznych olejów - Motul cenowo nie wypada tak źle. Ale inną sprawą jest, że nie znam cen w Polsce niestety. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milek1 Opublikowano 4 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 No właśnie słyszałem o Valvoline synpower... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 milek - podejrzewam, ze kupno seryjnego zaworu na jakims ebayu albo allegro nie powinno byc wielkim problemem. Jesli nie zalezy Ci na efektach dzwiekowych, to zdecydowanie lepie zalozyc seryjny badz jakis inny recyrkulacyjny zamiennik. Zapusc ogloszenie, ze szukasz takiego - na pewno sie jakis niedrogo znajdzie. Co do oleju - przejrzyj watek olejowy. Jest troche dobrych olejow. Nawet niekoniecznie syntetycznych (o prawdziwie syntetycznych nie wspominajac). I nadajacych sie zupelnie dobrze do codziennego uzytku. -- wtorek, 4 sty 2011, 17:30 -- W sumie jakby sie tak dobrze zastanowic, to sam mam taki chyba gdzies. I chyba nawet w Polsce juz, tylko nie pamietam, czy sie wala w Lodzi, czy w Nowym Saczu. Sprobuje ustalic i dam znac, bo mnie raczej potrzebny nie bedzie. -- wtorek, 4 sty 2011, 17:32 -- Zeby nie bylo watpliwosci - taki jak z tego pozyczonego obrazka: http://thinkcar.org/images/impreza/tmic_kit.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milek1 Opublikowano 4 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 Sam już nie wiem jak jest z tymi zaworami. Wczoraj w MTS Rally mieli kilka i twierdzili, że właściwy to jest bez przykręcanego kolanka. Dziś w nie-ASO powiedzieli, że do wrx i sti są takie same. Kto ma racje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 Hm, nie wiem prawde mowiac, bo chyba nie widzialem innych niz z przykrecanym kolankiem w tych rocznikach. Ale moge sie nie znac. Niemniej jednak to chyba nie ma kluczowego znaczenia, czy przykrecane, spawane czy jakie tam , o ile bedzie pasowac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milek1 Opublikowano 4 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 pasować to będzie, tylko żeby odpowiednią ilość wiatru trzymało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 A ile tego wiatru niby masz? Do serii, czy lekko kreconej serii seryjny zawor wystarcza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danny007 Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 jezeli dopiero go kupiles to pomys nad zmiana paska Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milek1 Opublikowano 4 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 A ile tego wiatru niby masz?Do serii, czy lekko kreconej serii seryjny zawor wystarcza. ok, ale seryjny wrx może jest obliczony na mniej niż ładuje seryjny sti. jezeli dopiero go kupiles to pomys nad zmiana paska pasek zmieniony 13 kkm temu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 Dziś w nie-ASO powiedzieli, że do wrx i sti są takie same. Kto ma racje? nie-ASO. Jeżdżę z zaworem z WRX-a, a mój wóz ma spore turbo, które sporo dmucha i parę innych nieseryjnych elementów . ale seryjny wrx może jest obliczony na mniej niż ładuje seryjny sti. Nie. Do serii, czy lekko kreconej serii seryjny zawor wystarcza. Do mocno kręconej nie serii też wystarcza. I to WRX-owy. Sprawdzone i codziennie sprawdzane empirycznie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danny007 Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 Dziś w nie-ASO powiedzieli, że do wrx i sti są takie same. Kto ma racje? nie-ASO. Jeżdżę z zaworem z WRX-a, a mój wóz ma spore turbo, które sporo dmucha i parę innych nieseryjnych elementów . ale seryjny wrx może jest obliczony na mniej niż ładuje seryjny sti. Nie. Do serii, czy lekko kreconej serii seryjny zawor wystarcza. Do mocno kręconej nie serii też wystarcza. I to WRX-owy. Sprawdzone i codziennie sprawdzane empirycznie . Mozna wiedziec co za suszarke masz wsadzona? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 Forced Performance Green. Obecnie wóz ma 415KM/550Nm. Wszystko na seryjnym DV z WRX-a. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danny007 Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 ladna suszarka,z us ja ciagles Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 Tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milek1 Opublikowano 5 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 to ja mogę w takim razie spokojnie rozpocząć szukanie zaworu z wrx. niestety po raz kolejny widać też, że nie każdy kto zajmuje się tymi samochodami profesjonalnie, ma adekwatną wiedzę do wykonywanego fachu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 Przemeq, ciągłeś z Ameryki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ken Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 motul 300V drogi jak holera, sa tansze oleje syntetyczne. 100 PLN za 2L. Jeśli ktoś kupił STI to chyba na olej ma środki :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nomad Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 gdzie szukać DV, żeby nie kosztował majątku Ja seryjny DV kupiłem za dobre pieniądze na Forum. Z tego co pamiętam to ok 100pln kosztował. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się