Jump to content

a może Justy ;)


multiplaGT

Recommended Posts

Hejko małe WRC ;)

 

Poszukuje nowego,nie duzego wozidełka z charakterkiem w zastepstwie za mojego już lekko wysłużonego SaxoVtS.

Opcja była taka by zakupić ponownie francuzika, który na prawdę daje frajdę z jazdy, nie koniecznie jest to mistrz prostej, ale jaku juz gdzies choć jednym kołem złapie zakręcik to jest nie do powstrzymania :)

A piszę tutaj u Was na super forum, gdyż pojawił się pomysł własnie Subaru Justy WRXSti ;) Nie będe ukrywał że przyczyniła się do tego w duzym stopniu aura zimowo-zakopaniowo-łopatowo-wyciagającalinką-zabawowa :)

 

Poczytałem troche i bardzo fajne jest to autko ;) Nie ukrywam że zawsze marzę o subaru , może teraz uda się zacząć z ta marka przygode ;)

Super jest to że latem śmiga sobie na FWD i nie ciagnie za sobą całego tylnego napedu. Robię tygodniowo ~1000km i moze bede musiał wiecej , także oszczędność się przyda taka :)

 

Mam tylko jedno pytanie, jak Justy z 1997 w słabszej wersji silnikowej może współpracowac z instalacją gazową

BRC sequent24.....

Czy jest to monowtrysk, czy wielopunkt czy jakieś inny wynalazek ?? :)

Najważniejsze ze ponoć bezkolizyjny ;)

 

poozdrawiam Was i dobrej zabawy na drodze życze ;)

Link to comment
Share on other sites

Hejko małe WRC ;)

Robię tygodniowo ~1000km i moze bede musiał wiecej , także oszczędność się przyda taka :)

50kkm rocznie? To może jednak poszukaj Citroena Saxo 1.5d :)? Miałem takie, średnio brał 4,3l/100km, ale ja robię ~1000km miesięcznie, więc przesiadka na Justy, która pali ~7.5l/100km jeszcze nie zabija finansowo.

 

Pozdrawiam,

Ł.O.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Super jest to że latem śmiga sobie na FWD i nie ciagnie za sobą całego tylnego napedu.

Znaczy co, na lato będziesz demontował wał i tylny dyfer z półosiami?

W Justy II jest w skrzyni taki myk, którym po przestawieniu odłącza się tylny napęd i nie stawia on już takich oporów (wał i półosie się kręcą luźno) co zmniejsza spalanie i poprawia osiągi na suchym. W Justy I też po odłączeniu tyłu przyciskiem w lewarku spalanie wyraźnie spada i prędkośc max tez rośnie.

Link to comment
Share on other sites

W Justy I też po odłączeniu tyłu przyciskiem w lewarku spalanie wyraźnie spada i prędkośc max tez rośnie.

litr ? to jest wyraźnie? :shock:

Dokładnie nie wiem, bo ja to tylko upalam i naped rozłączam tylko do recznego :twisted: , ale młody jak jeszcze uzywał Justy na jakieś normalne dojazdy, to stwierdził że jednak pali mniej.

Link to comment
Share on other sites

U mnie z tego co pamiętam to różnica była rzeczywiście spora. Coś koło 3-4 litrów. Tyle, że ja maiłem silnik dłubany i ogólnie auto paliło od cholery. Przy normalnej jeździe (na trasie bo tylko na dojazdówkach o takiej jeździe można powiedzieć) paliło 12-13 litrów, jak miałem napęd na 4 koła coś koło 16. Prędkość max z tego co pamiętam to trochę powyżej 170 (według licznika) na napędzie na jedną oś, przy napędzie na obie nie mierzyłem.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...