TasiorCk Opublikowano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 Witam mam pytanko mam GT-ka japonia moc 265-270 km okolo wszystko seria,procz kompletny wydech Scooby ,dolot pow.APEXI i Bloow-Offfff....chciałem troszke zwiekszyc moc o okolo 30-40km co zrobic zeby nie nadwyrezac motoru za bardzo :?: i w jakis rozsadnych pieniadzach......co myslicie o tym zeby zmienic intercooler na wiekszy ? ale samo to chyba niewiele da? trzeba by zrobic program i chyba turbo? czy to wystarczy ? czy mozEktos mi doradzi co zrobic w jakiś rozsadnych pieniadzach bez zakuwania silnika? Badz inne pomysły? i ewetualnie jaki był by przyblizony koszt takiej zabawy? Z gory dziekuje za odpowiedz:-) :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 W Japoni nie ma GT-ków :wink: Napisz co masz dokładnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 pewnie masz STi, a one zazwyczaj na hamownii wychodza 300KM... wiec juz dorzuciłes sobie 40km za frajer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wąż Opublikowano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 ale czad też tak chcę 40 KM gratis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TasiorCk Opublikowano 9 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 Kurde ciezko pow co to jest ;P jesli chodzi o przyspieszenie to chodzi dokladnie jak EVO 8 seria 280 konna wczoraj sprawdzałem..... :wink: Po vinie wychodzi STI ale np. ma małe chamulce i sirodek tzn zegary jak w zwykłym GT-ku :?: :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 Auto: subaru impreza GT STI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 _H_amulce w wiekszosci gc8 byly takie same w takich samych rocznikach - za paroma wyjatkami - wiec nie ma za bardzo o czym dyskutowac. Zegary jak zegary. Podaj VIN - a przynajmiej rocznik chociaz samochodu, bo na razie to nie bardzo wiadomo nawet o czym mowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TasiorCk Opublikowano 9 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 Dokładnie zaraz podam vin vin-JF1GC8KD3TG015166 Chyba ze kots poprostu wzucil silnik od STI DO zwykłego GT-ka :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 Z tak dlugim vinem to chyba raczej nie jest JDM -- czwartek, 9 gru 2010, 16:11 -- W ogole cos z tym vin'em nie tak mi sie wydaje, ale ja sie nie znam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TasiorCk Opublikowano 9 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 Z tego co rozszyfrowałem ze strony http://www.cars101.com/subaru/vin.html#impreza to mi wychodzi tak..... J-country code. J is Japan F-manufacturer. F is Fugi Heavy Industries G is Impreza D-rok 1996 modelowo 1997..... Wiecej nie moge rozszyfrowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 to jest GTek 97-98 z silnikiem EJ20G (tak w vinu wyszlo). E8 ma seryjnie 265KM i gietek majacy 240KM robi z niego wiatrak na prostej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilL Opublikowano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 jesli chodzi o przyspieszenie to chodzi dokladnie jak EVO 8 seria 280 konna wczoraj sprawdzałem..... :wink: to chyba trochę słabo :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TasiorCk Opublikowano 9 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 Czyli wkoncu ile ma 240 czy 265 to moje cudenko?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilL Opublikowano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 Czyli wkoncu ile ma 240 czy 265 to moje cudenko?? nie lepiej jechać to zmierzyć niż wróżyć z fusów ile ma po dodaniu BOV'a ( ) wydechu i dolotu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 fabrycznie ma magiczne 211km. Ile ma faktycznie to odpowiedza Ci w ECU Perfomance na hamownii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zofx Opublikowano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 to jest GTek 97-98 z silnikiem EJ20G (tak w vinu wyszlo). E8 ma seryjnie 265KM i gietek majacy 240KM robi z niego wiatrak na prostej. a na zakretach? XD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 Dokładnie zaraz podam vin vin-JF1GC8KD3TG015166 Chyba ze kots poprostu wzucil silnik od STI DO zwykłego GT-ka :roll: Skąd wiesz ze to silnik Sti? Masz oznaczenie silnika? Tak czy inaczej mocy nie masz jak podnosić remapem bo najpierw trzeba coś z kompem zrobić. A jak podniesiesz moc to zmielisz skrzynię skoro to gt-ek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 Hmm, a mi wychodzi ze to jest RHD VIN: JF1GC8KD3TG015166 MARKA: IMPREZA (G10) Kraj: Europe RHD DATA: 1996/04/25 MODEL YEAR: D ('96MY) KOD MODELU:GC8DK8D COLOUR:DEEP GREEN M (307) INTERIOR: GRAY (510) BODY: SEDAN (S) ENGINE: 2000CC DOHC NORMAL TURBO (EJ20G) TRAIN: F/T 4WD (F4WD) MISSION: MANUAL TRANSMISSION (MT) GRADE: GT(KA:WRX MT) (GT) SUS: NOMAL SUSPENSION (N/S) DESTINAT: AUST(FROM 95MY),GEN&EUR (G&E) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agulec Opublikowano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 240 konny gtek raczej seryjnej E8 nie robi chyba ze z nieseryjna skrzynia i troche odelzony, masa masą ale w lancerze sa krotsze przelozenia, proponuje zamontowanie jakiegos nieseryjnego kompa np alkateka i wystrojenie - roznica bedzie znaczna w stosunku do tego co masz w tej chwili. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TasiorCk Opublikowano 9 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 Ok.......to kto mi cos podpowie co zrobic w jakis rozsadnych $ ( 4-5 tys pln ) zeby troszke podniesc moc?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 apexi plus strojenie. agulec, mam troche inne doswiadczenia. EOT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TasiorCk Opublikowano 9 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 Gdzie to zorbic ktos mi poleci jakoms firme?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aras Opublikowano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 Gdzie to zorbic ktos mi poleci jakoms firme?? nie-ASO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TasiorCk Opublikowano 9 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 jaki to bedzie przyblizony koszt? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 my96 powinien tez dac sie zrobic ESL'em jakby cos. Pogadaj z uzytkownikiem Jako, zarowno o ESL jak i o Apexi - mysle, ze pomoze. Mozna tez jak wspomniano, w Mapteku albo np. nie-ASO. Ale to juz sie temat na nielegala robi w sumie - wlasciwie od poczatku byl. Bo oficjalnie w Subaru mocy nie podnosimy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.