Jump to content

GT-k podniesienie mocy


TasiorCk

Recommended Posts

Witam mam pytanko mam GT-ka japonia moc 265-270 km okolo wszystko seria,procz kompletny wydech Scooby ,dolot pow.APEXI i Bloow-Offfff....chciałem troszke zwiekszyc moc o okolo 30-40km co zrobic zeby nie nadwyrezac motoru za bardzo :?: i w jakis rozsadnych pieniadzach......co myslicie o tym zeby zmienic intercooler na wiekszy ? ale samo to chyba niewiele da? trzeba by zrobic program i chyba turbo? czy to wystarczy ? czy mozEktos mi doradzi co zrobic w jakiś rozsadnych pieniadzach bez zakuwania silnika? :twisted: Badz inne pomysły? i ewetualnie jaki był by przyblizony koszt takiej zabawy?

 

Z gory dziekuje za odpowiedz:-) :wink:

Link to comment
Share on other sites

Kurde ciezko pow co to jest ;P jesli chodzi o przyspieszenie to chodzi dokladnie jak EVO 8 seria 280 konna wczoraj sprawdzałem..... :wink: Po vinie wychodzi STI ale np. ma małe chamulce i sirodek tzn zegary jak w zwykłym GT-ku :?: :? :oops:

Link to comment
Share on other sites

_H_amulce w wiekszosci gc8 byly takie same w takich samych rocznikach - za paroma wyjatkami - wiec nie ma za bardzo o czym dyskutowac.

Zegary jak zegary.

 

Podaj VIN - a przynajmiej rocznik chociaz samochodu, bo na razie to nie bardzo wiadomo nawet o czym mowa :)

Link to comment
Share on other sites

Dokładnie zaraz podam vin :D

 

vin-JF1GC8KD3TG015166

 

Chyba ze kots poprostu wzucil silnik od STI DO zwykłego GT-ka :roll:

Skąd wiesz ze to silnik Sti? Masz oznaczenie silnika?

Tak czy inaczej mocy nie masz jak podnosić remapem bo najpierw trzeba coś z kompem zrobić. A jak podniesiesz moc to zmielisz skrzynię skoro to gt-ek.

Link to comment
Share on other sites

Hmm, a mi wychodzi ze to jest RHD

 

VIN: JF1GC8KD3TG015166 MARKA: IMPREZA (G10) Kraj: Europe RHD DATA: 1996/04/25 MODEL YEAR: D ('96MY) KOD MODELU:GC8DK8D COLOUR:DEEP GREEN M (307) INTERIOR: GRAY (510) BODY: SEDAN (S) ENGINE: 2000CC DOHC NORMAL TURBO (EJ20G) TRAIN: F/T 4WD (F4WD) MISSION: MANUAL TRANSMISSION (MT) GRADE: GT(KA:WRX MT) (GT) SUS: NOMAL SUSPENSION (N/S) DESTINAT: AUST(FROM 95MY),GEN&EUR (G&E)

Link to comment
Share on other sites

240 konny gtek raczej seryjnej E8 nie robi chyba ze z nieseryjna skrzynia i troche odelzony, masa masą ale w lancerze sa krotsze przelozenia, proponuje zamontowanie jakiegos nieseryjnego kompa np alkateka i wystrojenie - roznica bedzie znaczna w stosunku do tego co masz w tej chwili.

Link to comment
Share on other sites

my96 powinien tez dac sie zrobic ESL'em jakby cos.

 

Pogadaj z uzytkownikiem Jako, zarowno o ESL jak i o Apexi - mysle, ze pomoze.

Mozna tez jak wspomniano, w Mapteku albo np. nie-ASO.

Ale to juz sie temat na nielegala robi w sumie - wlasciwie od poczatku byl.

Bo oficjalnie w Subaru mocy nie podnosimy :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...