malutki Opublikowano 19 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2005 Czy ktoś ma jakiekolwiek doświadczenia? Z informacji zawartych na strone VTECH wynika, że można osiągnąć 30KM (+17%) i 50Nm (20%) więcej. Ciekaw jestem, po jakim przebiegu jest sens to robić, jak wzrost osiagów silnika sie przekłada na praktykę na szocie (przyspieszenie, elastyczność) i jak wytrzymuje podniesione osiągi automatyczna skrzynia biegów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 19 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2005 Taki lekki chip czyi tzw. tuning pradem to można zawsze zrobić, najlepiej z wydechem bo duża szansa że coś takiego i tak zdestruuje katalizatory. Nie wem konkretnie co potrafi turbo w Forysiu ale na pewno różnica powinna być spora. Ale V-techa nie polecam, jeżeli już coś hcesz w tym stylu robić to jakiś remap w stylu Ecuteca, ewentualnei jakiś piggyback jak znasz zaufanego tunera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 19 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2005 "eska" na Trasie Toruńskiej Foresterem 2.0XT jak na razie 140km/h... ale to dopiero poczatki... Ja bym uważał to miejsce jest cholernie zdradliwe, szczególnie w dół mozna się zdziwić bo drugi zakręt to zacisk i to po 3 krzywiznach łamany. Jakby iść na granicy przyczepności to chyba by trzeba tam hamować leciutko w tym łuku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aston Opublikowano 19 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2005 Czy ktoś ma jakiekolwiek doświadczenia? Z informacji zawartych na strone VTECH wynika, że można osiągnąć 30KM (+17%) i 50Nm (20%) więcej. Ciekaw jestem, po jakim przebiegu jest sens to robić, jak wzrost osiagów silnika sie przekłada na praktykę na szocie (przyspieszenie, elastyczność) i jak wytrzymuje podniesione osiągi automatyczna skrzynia biegów. No co do przebiegu to im mnijszy przebieg tym lepiej. Co do wzrostu mocy to: http://www.blackpriest.de/chipdatenbank ... eugID=1324 lub: http://www.prodrive.com/uploads/03MY%20 ... %20PPP.pdf w tym drugim tez masz wpływ na elastyczność jest to tlyko chip tuning ktory nie zwiększa na tyle obiążżeń silnika,a by coś sie szybciej psuło, zalezności od firmy na chip tuning dają 100tys km gwarancji, więc jeśli tyle dają to to muszi być nieszkodliwe dla smaochdou, tylko pamiętaj, ze istnieje tkaie coś jak chip tuning standardowy i sportowy a w sportowym można jeszcze wiecej mieć, ale już wtedy gwarancji nie dają, to tez o czymś świadczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 19 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2005 No co do przebiegu to im mnijszy przebieg tym lepiej. No może nie 100km czy coś takiego, autko mogłoby się chociaż dotrzeć... chyba ze kto umie docierać profi auto jeżdżąc naprawdę delikatnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 19 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2005 Aha - przenosimy na techinczne... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malutki Opublikowano 22 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2005 No to jest tak: VTECH mówi o 20 KM i 30-35 Nm przy cenie 1800 PLN B&S 41 KM i 70 Nm przy cenie 800 EUR -> 3200 PLN PPP to 35 KM i 70 Nm przy cenie 1600 GBP z tym że jest to cena całego pakietu Próbowałem pogrzebać trochę w archiwum forum i wygląda na to, że Szanowna Dyrekcja zaopatrzyła się w jakieś narzędzia które podobno umożliwiają wykrycie modyfikacji ECU. Przeglądając dalej forum dotarłem do informacji o AccessECU. Z instrukcji obsługi tego ostatniego wynika, że można przywrócić fabryczne mapy (np. przed przeglądem) co powinno rozwiązać problem możliwości anulowania gwarancji. Wydaje mi się jednak, że urządzenie to działa tylko z silnikami 2.5XT czyli do europejskiego 2.0XT się nie nadaje... Czy ktoś wie może coś więcej w tym temacie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki Opublikowano 22 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2005 nie kombinuj, jak masz kasę to wal do nich, lepszych profesjonalistów od subaru w polsce niema... no może jeszcze jak byś chciał świnie to do vtg ale śwninia to świnia.... http://nie-ASO.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malutki Opublikowano 22 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2005 Jakby auto nie było nowe to pewnie już bym u nich był... a tak to chyba może być drobny problem z gwarancją... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 22 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2005 VTECH mówi o 20 KM i 30-35 Nm przy cenie 1800 PLN Tomoking ostatnio odradzał mi rozwiązanie by Vtech...szkoda silnika. Miał wczesniej On sam ma aktualnie Ecutec'a, ale poleca Unichip'a. Idzie zwariować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 22 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2005 Dlaczego poleca Unichipa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 22 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2005 Dlaczego poleca Unichipa? napisał, że widział u Czopera WRX 300KM, który miał tylko zmodyfikowaną elektronikę (Unichip) i ciśnienie 1bar, podczas, gdy jego WRX po Ecutec'u ma 1.3 Bar. Zresztą najlepiej gdy On sam wyjaśni dokładnie problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 22 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2005 napisał, że widział u Czopera WRX 300KM, który miał tylko zmodyfikowaną elektronikę (Unichip) i ciśnienie 1bar, podczas, gdy jego WRX po Ecutec'u ma 1.3 Bar. Czy czasem on nie ma innego Turbo i IC? Jest masa powodów dlaczego można mieć przy różnych doładowaniach tą samą moc. Wystarczy bardizej agresywna mapa zapłonu i można mniej ladować, może tunerzy mają inne koncepcje akruat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 22 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2005 Miał chyba na myśli, że można z Unichip'em wyciągnąć 300 KM przy 1 Bar!!!To chyba duży plus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 22 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2005 Na seryjnym turbo nie da sie zrobic 300KM. Z tego co wiem to swinki sa kiepskim rozwiazaniem w Subaru poniewaz sa problemy przy przejsciu CL/OL (closed/open loop). Przy swinkach w zakresie obrotow gdzie nastepuje przejscie, silnik pracuje na bardzo ubogiej mieszance. Objawia sie to tez wyczowalnym szarpaniem. Nawet Utec ma ten problem, podobno zostal on zminimalicowany dopiero przez ostatnia wercje firmware (V5?). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 22 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2005 Miał chyba na myśli, że można z Unichip'em wyciągnąć 300 KM przy 1 Bar!!!To chyba duży plus Na seryjnym turbo nie wierzę. Z resztą nie jest do końca ważny sam hardware elektroniczny tylko software który się tam znajdzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinJ Opublikowano 23 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2005 Dlaczego poleca Unichipa? napisał, że widział u Czopera WRX 300KM, który miał tylko zmodyfikowaną elektronikę (Unichip) i ciśnienie 1bar, podczas, gdy jego WRX po Ecutec'u ma 1.3 Bar. Zresztą najlepiej gdy On sam wyjaśni dokładnie problem Tomokingowi ktoś bajki naopowiadał, a on uwierzył :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi