Skocz do zawartości

Impreza MY'06 MODEL EUROPEJSKI - już wszystko jasne!


Przemeq

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Saval, ale rozumiem, ze odciales piaty bieg. Bo WRX nie ma odciecia na 6-tym biegu jak STi. Czyli domniemam, ze zadzialal ogranicznik obrotow na 5-tym biegu :) Tak bylo np. w Accordzie Type-R, gdzie piatke konczyla sie przy licznikowych 245 i towarzyszylo temu charakterystyczne dla ogranicznika obrtowo szarpanie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze jest coś za coś. Droższy silnik (bo więcej elementów) i droższy napęd. Cena ma być porównywalna do innych z podobnego segmentu - to niestety wnętrze jest jedyną rzeczą na której można oszczędzać. No bo w sumie to ile jest aut z napędem na 4 koła o podobnej mocy i takiej samej lub niższej cenie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Saval, ale rozumiem, ze odciales piaty bieg. Bo WRX nie ma odciecia na 6-tym biegu jak STi. Czyli domniemam, ze zadzialal ogranicznik obrotow na 5-tym biegu :) Tak bylo np. w Accordzie Type-R, gdzie piatke konczyla sie przy licznikowych 245 i towarzyszylo temu charakterystyczne dla ogranicznika obrtowo szarpanie :)

 

michal, motyla noga, chamy w Subaru Benelux podmienili mnie galke zmiany biegow na taka co pokazuje ze mam tylko 5. :mrgreen:

 

PS. Wybacz, nie moglem sie pohamowac. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No bo w sumie to ile jest aut z napędem na 4 koła o podobnej mocy i takiej samej lub niższej cenie?

 

Pamietajcie tylko, ze Impreza to nie A4. To Golf/Vento 4motion, czy Octavia 4x4.

 

no niby jeśli chodzi o przyporządkowanie do klasy - tak. Ja jednak wolałbym porównanie do A3/sportbacka 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Saval, ale rozumiem, ze odciales piaty bieg. Bo WRX nie ma odciecia na 6-tym biegu jak STi. Czyli domniemam, ze zadzialal ogranicznik obrotow na 5-tym biegu :) Tak bylo np. w Accordzie Type-R, gdzie piatke konczyla sie przy licznikowych 245 i towarzyszylo temu charakterystyczne dla ogranicznika obrtowo szarpanie :)

 

michal, motyla noga, chamy w Subaru Benelux podmienili mnie galke zmiany biegow na taka co pokazuje ze mam tylko 5. :mrgreen:

 

PS. Wybacz, nie moglem sie pohamowac. :mrgreen:

 

Chyba nie objalem swoim umyslem Twojej wypowiedzi. Kazdy WRX ma piec biegow, dlatego pytam, czy odciecie o ktorym piszesz, to zwyczajny ogranicznik obrotow? Czyli, ze dotarles do konca skrzyni biegow. W STi jest odciecie predkosci maksymalnej na szostym biegu, na piatym dziala ogranicznik obrotow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

michal, szczerze powiedziawszy to nie wiem :roll:

Katem oka wydaje mi sie, ze nie osiagnalem czerwonego pola, ale glowy nie dam.

 

Prawde mowiac, za pierwszym razem jak mi odcielo to sie przestraszylem ze cos popsulem :oops:

 

Juz mniej przyjemna sprawa jest fakt, ze za drugim razem bylem zmuszony "mocniej" przyhamowac, no i stalo mi sie buczenie tylnych tarcz przy dluzszym hamowaniu. W normalnym urzytkowaniu to nie przeszkadza ale nastepnym modem bedzie zmiana hamolcow :evil:

 

(uprzedzajac potencjalne pytania; nie, nie trzymalem nogi na hamulcu po zatrzymaniu) :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak z ciekawości sprawdziłem ceny... 2.0 TFSI quattro to jednak w podstawowej wersji 160K PLN. Sporo. Czyli jednak ciągle WRX i mocniejszy i tańszy...

 

Nie ma sie co dziwić, ze Audi pali mniej jak jest wolniejsze.

Pozatym róznica 1,5 litra na setkę to jest mało, a slabszy silnik trzeba bardziej kręcić, wiec róznica pewnie sie jeszcze zmniejszy

 

Za te 158tys zł dostajemy 7,2s do setki co w porównaniu do WRX 5,9 jest znacznie wiecej, a cenowo konkuruje z STI (ok. 40tys euro = ok. 160tys zł)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale Audi jest wygodne i większe. To nie spartańska Impreza.

Osobna kwestia że w np. w Audi nie wypada latać bokami w zime, tylko trzeba jechać spokojnie i majestatycznie, a w Imprezie można pozwolić sobie na zabawę, frajdę itd....

Na Imprezy więcej osób zwraca uwagi, ze względu na fakt indywidualnego wyglądu, a audi to zawsze audi, czyli każde do każdego podobne. Jeśli ktoś ma odpowiednio dużo gotówki to do pracy polecam kupić Audi, a na wieczorne wypady do tawerny jeździć Imprezą.... Myśle że taki duet byłby do zaakceptowania..... Choć ja zamiast Audi wolał bym Legacy Spec B w Sedanie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak z ciekawości sprawdziłem ceny... 2.0 TFSI quattro to jednak w podstawowej wersji 160K PLN. Sporo. Czyli jednak ciągle WRX i mocniejszy i tańszy...

 

Nie ma sie co dziwić, ze Audi pali mniej jak jest wolniejsze.

Pozatym róznica 1,5 litra na setkę to jest mało, a slabszy silnik trzeba bardziej kręcić, wiec róznica pewnie sie jeszcze zmniejszy

 

Za te 158tys zł dostajemy 7,2s do setki co w porównaniu do WRX 5,9 jest znacznie wiecej, a cenowo konkuruje z STI (ok. 40tys euro = ok. 160tys zł)

 

Ja porownywalem WRX'a MY'06 do A4 2.0 TFSI z napedem na przednia oś. Cena tego audika zaczyna sie od 145tys.zl. Spalanie w cyklu miejskim wynosi 10.9 stosunkowo do 14.4 nowego WRX'a. I powiedzmy sobie szczerze, ze jezeli producent podaje wlasnie takie spalanie w przypadku Imprezy to kazdy z posiadaczy tego auta wie, ze to malo realne osiagnac taki wynik (mowie to po dluzszych obserwacjach forum tzn. wlascicielach Imprez) Oczywiscie w A4 mozna bez najmniejszego problemu zwiekszyc te spalanie ale i tak nie bedzie w podobnym poziomie co w Subaru.

7 sekund do setki z lekkim hakiem to wcale nie jest slaby wynik, oba auta zostaly stworzone w sumie w podobnych celach. Pamietajmy ze WRX to nie STI.

 

Ps. I tak wole Impreze WRX MY'05 :D:twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Milek, dlaczego porownujesz auto przednionapedowe z autem majacym STALY naped na 4 kola?

 

hmmm...... sam nie wiem :oops: Moze ze wzgledu na ekonomie? Quattro z tego co zauwazylem zdecydowanie juz wiecej pali :| producent podaje 12.6 w miescie a 6.6 na trasie. I jezeli mialbym juz nawet kiedys brac A4 to wlasnie byloby to przednionapedowe, jak dla mnie i do mojej jazdy roznica bylaby praktycznie nieodczuwalna (chyba ze w zimie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...