nita Opublikowano 27 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2010 Jaki największy rozmiar tarcz podejdzie do GT-ka na 16" (najlepiej orginalne)? 355X32 podejdą? Teraz mam założone hamulce z WRX i niestety nie dają rady. Potrzebuję założyć coś wytrzymalszego, ale musi podejść szesnastka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuzi4 Opublikowano 27 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2010 Wydaje mi się, że czeka Cię zmiana felg na 17" lub 18". Do felgi 16" max jaki Ci hebelek wejdzie to czterotłok WRX. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 27 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2010 Pod 16tke z przecietnych hamulcow podejda Ci maksymalnie jakies z tarczami ok. 308mm zdaje sie. Aczkolwiek niezle musisz zapodawac, jesli 4 tloczki nie daja rady Moze po prostu zainwestuj w jakies lepsze tarcze/klocki? 355mm to nawet pod 17tki nie podejda A generalnie to jest dlugi watek "hamulcowy" - moze warto sie przezen przekopac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 27 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2010 (...) Potrzebuję założyć coś wytrzymalszego, ale musi podejść szesnastka. czasem na rynku wtornym pojawiaja sie tzw. kity BREMBO do GC8 (4tloczki + 305mm), ale to rzadka opcja... z nowek najtansza opcja to D2/K-Sport/XYZ/JBT/inna chinszczyzna - sa zestawy pod 16 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nita Opublikowano 28 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 Pod 16tke z przecietnych hamulcow podejda Ci maksymalnie jakies z tarczami ok. 308mm zdaje sie.Aczkolwiek niezle musisz zapodawac, jesli 4 tloczki nie daja rady Moze po prostu zainwestuj w jakies lepsze tarcze/klocki? 355mm to nawet pod 17tki nie podejda A generalnie to jest dlugi watek "hamulcowy" - moze warto sie przezen przekopac? Właśnie chcę zainwestować w jakieś lepsze, tylko które warto kupić? W nie-ASO mają K Sport 6cio tłoczkowe http://sklep.nie-ASO.pl/product-pol-8230 ... ciski.html to dobra opcja? Muszę zmienić na takie, żeby 16stki weszły, bo często jeżdżę na szutrówkach, a o takie 17stki to raczej ciężko. -- Cz paź 28, 2010 10:50 am -- Pod 16tke z przecietnych hamulcow podejda Ci maksymalnie jakies z tarczami ok. 308mm zdaje sie.Aczkolwiek niezle musisz zapodawac, jesli 4 tloczki nie daja rady Moze po prostu zainwestuj w jakies lepsze tarcze/klocki? 355mm to nawet pod 17tki nie podejda A generalnie to jest dlugi watek "hamulcowy" - moze warto sie przezen przekopac? Właśnie chcę zainwestować w jakieś lepsze, tylko które warto kupić? W nie-ASO mają K Sport 6cio tłoczkowe http://sklep.nie-ASO.pl/product-pol-8230 ... ciski.html to dobra opcja? Muszę zmienić na takie, żeby 16stki weszły, bo często jeżdżę na szutrówkach, a o takie 17stki to raczej ciężko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuzi4 Opublikowano 28 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 Dobry zestaw. Nie sądzę, żebyś znalazł coś lepszego i pasującego do 16" felgi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 28 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 K-sporty/D2 to calkiem udana zdaje sie kopia AP-racing. Ogolnie ludzie chwala. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 28 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 K-sporty/D2 to calkiem udana zdaje sie kopia AP-racing. Ogolnie ludzie chwala. przypomnij, pliz, czy one maja odp. uszczelki, tj. czy da sie na nich bezproblemowo jezdzic i zima :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 28 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 ja mam zestaw taroxa 306mm i jest petarda, niestety największy jego minus to cena. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzy Opublikowano 28 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 przypomnij, pliz, czy one maja odp. uszczelki, tj. czy da sie na nich bezproblemowo jezdzic i zima :?: ZTCP to na którejś stronie K-sporta znalazłem informację, że zewnętrzne uszczelki tłoczków nie są potrzebne, bo "kosmiczna dokładność" dopasowania tłoczków eliminuje taką konieczność. Mają za to podobno dwie uszczelki wewnętrzne w każdym tłoczku. W moich (330mm, 8 tłoczków) faktycznie nie ma zewnętrznych uszczelek. Tłoczków nie wydłubywałem, żeby sprawdzić czy wewnątrz są dwie Nie zauważyłem problemów z hamowaniem zimą. Efektywność zestawu IMHO bardzo fajna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 28 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 generalnie mozna kupic gotowy zestaw 315mm na 6 tloczkowym zacisku ktory przypasi pod 16". Jest to trudne w przypadku uzywki ale da sie W UK w godspeedzie moze kupic 305mm na 4-tlokowym zacisku brembo. Niestety pozniej trzeba tarcze tez brac z uk lub rzezbic u nas z innymi. rowniez jest opcja zrobienia adapetra do seryjnego zacisku i mozna wstawiac tarcze do 330mm. w UK chwala ten zacisk w PL nie. U Matiego ZTCP pekla tarcza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nita Opublikowano 28 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 ja mam zestaw taroxa 306mm i jest petarda, niestety największy jego minus to cena. Ile trzeba zapłacić za taki zestawik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 28 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 nita, u przedstawicieli taroxa w Polsce ok 10k pln Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 28 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 K-sporty/D2 to calkiem udana zdaje sie kopia AP-racing. Ogolnie ludzie chwala. przypomnij, pliz, czy one maja odp. uszczelki, tj. czy da sie na nich bezproblemowo jezdzic i zima :?: Eduś, chyba Ci się pomyliło z Wilwoodami. D2/K-Sport mają uszczelki i są absolutnie cało- i wszędziesezonowe ;-) Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nita Opublikowano 28 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 nita, u przedstawicieli taroxa w Polsce ok 10k pln 10k to sporo. Mi by pasowało, żeby się w 5k zmieścić. To tek kwoty to które najlepsze? -- Cz paź 28, 2010 1:54 pm -- nita, u przedstawicieli taroxa w Polsce ok 10k pln 10k to sporo. Mi by pasowało, żeby się w 5k zmieścić. To tek kwoty to które najlepsze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 28 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 rowniez jest opcja zrobienia adapetra do seryjnego zacisku i mozna wstawiac tarcze do 330mm. w UK chwala ten zacisk w PL nie. U Matiego ZTCP pekla tarcza. Takze Godney z godspeedbrakes to robi - i ogolnie chwala. Tylko cena nieco slona, bo jak dobrze poszukac, to w sumie mozna prawie caly komplet z zaciskami czasami w dobrym stanie (ale uzywany) wyrwac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 28 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 nita, seryjny zacisk z dobrym klockiem, tarczą i płynem:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 28 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 (...) Eduś, chyba Ci się pomyliło z Wilwoodami. D2/K-Sport mają uszczelki i są absolutnie cało- i wszędziesezonowe ;-) (...) przypomnij, pliz, czy one maja odp. uszczelki, tj. czy da sie na nich bezproblemowo jezdzic i zima :?: ZTCP to na którejś stronie K-sporta znalazłem informację, że zewnętrzne uszczelki tłoczków nie są potrzebne, bo "kosmiczna dokładność" dopasowania tłoczków eliminuje taką konieczność. Mają za to podobno dwie uszczelki wewnętrzne w każdym tłoczku. W moich (330mm, 8 tłoczków) faktycznie nie ma zewnętrznych uszczelek (...) mi codzilo o te zewn., oczywsicie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nita Opublikowano 28 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 nita, seryjny zacisk z dobrym klockiem, tarczą i płynem:) Teraz mam założone hamulce z WRX, kupiłem nowe klocki i płyn Motul. Naciąłem też tarcze. Seryjnie coupeta miała bardzo małe tarcze z przodu, a z tyłu bębny i to dopiero była tragedia. Na ostatniej jeździe w Nowym Mieście hamulce się średnio spisywały - dwa ostrzej przejechane kółka i pedał miękki. -- Cz paź 28, 2010 2:15 pm -- nita, seryjny zacisk z dobrym klockiem, tarczą i płynem:) Teraz mam założone hamulce z WRX, kupiłem nowe klocki i płyn Motul. Naciąłem też tarcze. Seryjnie coupeta miała bardzo małe tarcze z przodu, a z tyłu bębny i to dopiero była tragedia. Na ostatniej jeździe w Nowym Mieście hamulce się średnio spisywały - dwa ostrzej przejechane kółka i pedał miękki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 28 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 mi codzilo o te zewn., oczywsicie... Taaa a mi o odgłos paszczą Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się