Jump to content

Hamulce do GT


nita

Recommended Posts

Jaki największy rozmiar tarcz podejdzie do GT-ka na 16" (najlepiej orginalne)? 355X32 podejdą?

Teraz mam założone hamulce z WRX i niestety nie dają rady. Potrzebuję założyć coś wytrzymalszego, ale musi podejść szesnastka.

Link to comment
Share on other sites

Wydaje mi się, że czeka Cię zmiana felg na 17" lub 18". Do felgi 16" max jaki Ci hebelek wejdzie to czterotłok WRX.

Link to comment
Share on other sites

Pod 16tke z przecietnych hamulcow podejda Ci maksymalnie jakies z tarczami ok. 308mm zdaje sie.

Aczkolwiek niezle musisz zapodawac, jesli 4 tloczki nie daja rady :)

 

Moze po prostu zainwestuj w jakies lepsze tarcze/klocki?

 

355mm to nawet pod 17tki nie podejda :)

 

A generalnie to jest dlugi watek "hamulcowy" - moze warto sie przezen przekopac?

Link to comment
Share on other sites

(...) Potrzebuję założyć coś wytrzymalszego, ale musi podejść szesnastka.

czasem na rynku wtornym pojawiaja sie tzw. kity BREMBO do GC8 (4tloczki + 305mm), ale to rzadka opcja...

 

z nowek najtansza opcja to D2/K-Sport/XYZ/JBT/inna chinszczyzna - sa zestawy pod 16

Link to comment
Share on other sites

Pod 16tke z przecietnych hamulcow podejda Ci maksymalnie jakies z tarczami ok. 308mm zdaje sie.

Aczkolwiek niezle musisz zapodawac, jesli 4 tloczki nie daja rady :)

 

Moze po prostu zainwestuj w jakies lepsze tarcze/klocki?

 

355mm to nawet pod 17tki nie podejda :)

 

A generalnie to jest dlugi watek "hamulcowy" - moze warto sie przezen przekopac?

 

Właśnie chcę zainwestować w jakieś lepsze, tylko które warto kupić? W nie-ASO mają K Sport 6cio tłoczkowe

http://sklep.nie-ASO.pl/product-pol-8230 ... ciski.html

 

to dobra opcja?

Muszę zmienić na takie, żeby 16stki weszły, bo często jeżdżę na szutrówkach, a o takie 17stki to raczej ciężko.

 

-- Cz paź 28, 2010 10:50 am --

 

Pod 16tke z przecietnych hamulcow podejda Ci maksymalnie jakies z tarczami ok. 308mm zdaje sie.

Aczkolwiek niezle musisz zapodawac, jesli 4 tloczki nie daja rady :)

 

Moze po prostu zainwestuj w jakies lepsze tarcze/klocki?

 

355mm to nawet pod 17tki nie podejda :)

 

A generalnie to jest dlugi watek "hamulcowy" - moze warto sie przezen przekopac?

 

Właśnie chcę zainwestować w jakieś lepsze, tylko które warto kupić? W nie-ASO mają K Sport 6cio tłoczkowe

http://sklep.nie-ASO.pl/product-pol-8230 ... ciski.html

 

to dobra opcja?

Muszę zmienić na takie, żeby 16stki weszły, bo często jeżdżę na szutrówkach, a o takie 17stki to raczej ciężko.

Link to comment
Share on other sites

K-sporty/D2 to calkiem udana zdaje sie kopia AP-racing. Ogolnie ludzie chwala.

przypomnij, pliz, czy one maja odp. uszczelki, tj. czy da sie na nich bezproblemowo jezdzic i zima :?:

Link to comment
Share on other sites

przypomnij, pliz, czy one maja odp. uszczelki, tj. czy da sie na nich bezproblemowo jezdzic i zima :?:

ZTCP to na którejś stronie K-sporta znalazłem informację, że zewnętrzne uszczelki tłoczków nie są potrzebne, bo "kosmiczna dokładność" dopasowania tłoczków eliminuje taką konieczność. Mają za to podobno dwie uszczelki wewnętrzne w każdym tłoczku. W moich (330mm, 8 tłoczków) faktycznie nie ma zewnętrznych uszczelek. Tłoczków nie wydłubywałem, żeby sprawdzić czy wewnątrz są dwie :) Nie zauważyłem problemów z hamowaniem zimą. Efektywność zestawu IMHO bardzo fajna.

Link to comment
Share on other sites

generalnie mozna kupic gotowy zestaw 315mm na 6 tloczkowym zacisku ktory przypasi pod 16". Jest to trudne w przypadku uzywki ale da sie :)

 

 

W UK w godspeedzie moze kupic 305mm na 4-tlokowym zacisku brembo. Niestety pozniej trzeba tarcze tez brac z uk lub rzezbic u nas z innymi.

 

rowniez jest opcja zrobienia adapetra do seryjnego zacisku i mozna wstawiac tarcze do 330mm. w UK chwala ten zacisk w PL nie. U Matiego ZTCP pekla tarcza.

Link to comment
Share on other sites

K-sporty/D2 to calkiem udana zdaje sie kopia AP-racing. Ogolnie ludzie chwala.

przypomnij, pliz, czy one maja odp. uszczelki, tj. czy da sie na nich bezproblemowo jezdzic i zima :?:

 

Eduś, chyba Ci się pomyliło z Wilwoodami. D2/K-Sport mają uszczelki i są absolutnie cało- i wszędziesezonowe ;-)

 

 

Pozdrawiam

Grzegorz

Link to comment
Share on other sites

nita, u przedstawicieli taroxa w Polsce ok 10k pln

 

10k to sporo. Mi by pasowało, żeby się w 5k zmieścić. To tek kwoty to które najlepsze?

 

-- Cz paź 28, 2010 1:54 pm --

 

nita, u przedstawicieli taroxa w Polsce ok 10k pln

 

10k to sporo. Mi by pasowało, żeby się w 5k zmieścić. To tek kwoty to które najlepsze?

Link to comment
Share on other sites

rowniez jest opcja zrobienia adapetra do seryjnego zacisku i mozna wstawiac tarcze do 330mm. w UK chwala ten zacisk w PL nie. U Matiego ZTCP pekla tarcza.

 

Takze Godney z godspeedbrakes to robi - i ogolnie chwala. Tylko cena nieco slona, bo jak dobrze poszukac, to w sumie mozna prawie caly komplet z zaciskami czasami w dobrym stanie (ale uzywany) wyrwac.

Link to comment
Share on other sites

(...) Eduś, chyba Ci się pomyliło z Wilwoodami. D2/K-Sport mają uszczelki i są absolutnie cało- i wszędziesezonowe ;-) (...)
przypomnij, pliz, czy one maja odp. uszczelki, tj. czy da sie na nich bezproblemowo jezdzic i zima :?:

ZTCP to na którejś stronie K-sporta znalazłem informację, że zewnętrzne uszczelki tłoczków nie są potrzebne, bo "kosmiczna dokładność" dopasowania tłoczków eliminuje taką konieczność. Mają za to podobno dwie uszczelki wewnętrzne w każdym tłoczku. W moich (330mm, 8 tłoczków) faktycznie nie ma zewnętrznych uszczelek (...)

 

:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

 

mi codzilo o te zewn., oczywsicie...

Link to comment
Share on other sites

nita, seryjny zacisk z dobrym klockiem, tarczą i płynem:)

 

Teraz mam założone hamulce z WRX, kupiłem nowe klocki i płyn Motul. Naciąłem też tarcze. Seryjnie coupeta miała bardzo małe tarcze z przodu, a z tyłu bębny i to dopiero była tragedia. Na ostatniej jeździe w Nowym Mieście hamulce się średnio spisywały - dwa ostrzej przejechane kółka i pedał miękki.

 

-- Cz paź 28, 2010 2:15 pm --

 

nita, seryjny zacisk z dobrym klockiem, tarczą i płynem:)

 

Teraz mam założone hamulce z WRX, kupiłem nowe klocki i płyn Motul. Naciąłem też tarcze. Seryjnie coupeta miała bardzo małe tarcze z przodu, a z tyłu bębny i to dopiero była tragedia. Na ostatniej jeździe w Nowym Mieście hamulce się średnio spisywały - dwa ostrzej przejechane kółka i pedał miękki.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...