Ignacy Opublikowano 18 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 Witam, Stoję przed wyborem układu wydechowego wraz z kolektorem do Imprezy Sti 2007 (wersja europejska). Aktualnie jest dołożony układ dolotowy K&N i w planach zawór upustowy HKS SSQV 3. Z tego co się dowiedziałem, to żeby się nie ograniczać na przyszłość powinienem wybrać coś o średnicy 3 cale. Jaki kolektor i jaki wydech do takiego ustawienia (nie chciałbym bardzo głośnego rozwiązania, auto wiekszość tras jeździ po drogach publicznych) ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 18 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 Ja polecam rozwiązanie Hayward & Scott 2.5" z klasyczną prostą końcówką (nie "wiadrem"). Pięknie wydobywa bulgot i nie jest za głośne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignacy Opublikowano 18 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 A czy gdybym w przyszłości chciał wykręcić moc do ok 400 koni to czy ten wydech nie będzie tego ograniczał. Gdzie najlepiej zaopatrzyć się w ten zestaw ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekc Opublikowano 18 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 Jeżeli masz założony nieoryginalny dolot to musisz zrobić remap, a dokładniej skalibrować przepływomierz dla trybu openloop i closedloop. W innym przypadku przepływomierz będzie pokazywał niewłaściwą ilość powietrza zasysanego do silnika co może skutkować zbyt ubogą mieszanką. Rezultatem tego może być zbyt ubogi AFR, wysoka temperatura spalin ,spalanie detonacyjne = boom. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 18 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 A czy gdybym w przyszłości chciał wykręcić moc do ok 400 koni to czy ten wydech nie będzie tego ograniczał. Gdzie najlepiej zaopatrzyć się w ten zestaw ? Nie. Ja mam 415 / 550 i właśnie na 2.5" H&S . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekc Opublikowano 18 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 A czy gdybym w przyszłości chciał wykręcić moc do ok 400 koni to czy ten wydech nie będzie tego ograniczał. Gdzie najlepiej zaopatrzyć się w ten zestaw ? Ja tego nie napisałem :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 19 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2010 tomekc, forum tak zacytowało. Zdarza się to. Ale już poprawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 19 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2010 A czy gdybym w przyszłości chciał wykręcić moc do ok 400 koni to czy ten wydech nie będzie tego ograniczał. Gdzie najlepiej zaopatrzyć się w ten zestaw ? Zanim w Subaru dojdziesz do tych 400KM to i tak czeka Cie troche wiecej wydatkow niz ew. robota wydechu. Co do reszty - wywal ten badziew z dolotu, zaloz seryjna puszke i olej zawor upustowy HKS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kawas Opublikowano 19 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2010 otóż to - wywalaj hks'a i dolot k&n'a czym prędzej!! Z ciekawostek - miałem u siebie 2,5 cala wydech od turbo do końca - z dp z wąskim kołnierzem. Niedawno wymieniłem całość na 3 cale, dp z rozwiedzionym kanałem na wg, dorzuciłem kocyk na turbine - różnica jest odczuwalna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewen Opublikowano 19 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2010 Polecam catback Magnaflow 2.5'' + downpipe 3''. Dzwiek fajny, a cena nie powala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignacy Opublikowano 19 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2010 Czemu się tego pozbywać ? Zły wpływ na żywotność silnika ? Po zamontowaniu dolotu mam odczuwalną różnicę (szczególnie w niższym zakresie obrotów przy dużym obciążeniu). Mam świadomość, że wydech nie da mi 400 koni, nie chciałbym poprostu na przyszłośc blokować sobie takiej możliwości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 19 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2010 Temu, ze jest zupelnie niepotrzebny. Sorry, ale wydaje mi sie, ze ta "odczuwalna" roznica to raczej autosugestia Chcialbym zobaczyc ta roznice na wykresie Zwlaszcza biorac pod uwage, ze seryjna puszka ze zwyklym papierowym filtrem spokojnie da rade pewnie do okolo 400KM I przynajmiej nie zaciaga goracego powietrza spod maski, jak robi to znakomita wiekszosc stozkow pozakladanych przez domoroslych tunerow (nie to, zebym ja takim nie byl - ale od pewnych rozwiazan staram sie trzymac z daleka ) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 19 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2010 forum tak zacytowało. Zdarza się to. Ale już poprawiam. Nie forum, tylko po prostu kliknąłeś na górze zamiast na dole postu (ech te przyzwyczajenia po starym forum) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 22 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2010 wywalaj [...] dolot k&n'a czym prędzej!! A czemu? :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się