BartZ Posted September 17, 2010 Share Posted September 17, 2010 Planuję założyć w forku nowy wydech i chciałbym żeby to był pełen komplet full wypas tzn. profesjonalnie zrobiony kwasiaczek od downpipe'u aż do back box'a. I mam dla tego do Was pytania aż 3 :wink: : 1. czy konieczny jest remap po takiej operacji 2. co zrobić z sondą lambda 3. gdzie to kupić Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arti Posted September 17, 2010 Share Posted September 17, 2010 Ad 3. W ASO Ad 2. W przelotowym wydechu robi się gniazdo na sondę i normalnie się ją tam wkręca. Ad 1. Czasem tak, czasem nie. Ogólnie zalecane jest zrobienie. Ale nie wiem jak jest w S-turbo, kiedyś o uszy mi się obiło, że fabryczny komputer poradzi sobie z przelotem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Istreed Posted September 17, 2010 Share Posted September 17, 2010 Zdaje się że bez odtykania katów nie trzeba było... Link to comment Share on other sites More sharing options...
BartZ Posted September 17, 2010 Author Share Posted September 17, 2010 Spoko, mogę kupić w ASO :wink: dziurę się zrobi, ale ten remap? Link to comment Share on other sites More sharing options...
pitgol Posted September 17, 2010 Share Posted September 17, 2010 zalezy od tego jaki masz model Forka. Jeśli 177KM - masz dużo opcji. Jeśli 170KM - pozostaje Ci tylko nie-ASO Link to comment Share on other sites More sharing options...
kashmere Posted September 17, 2010 Share Posted September 17, 2010 1. czy konieczny jest remap po takiej operacji search.php?keywords=czy+konieczny+jest+remap&terms=all&author=&sc=1&sf=all&sk=t&sd=d&sr=posts&st=0&ch=300&t=0&submit=Szukaj 2. co zrobić z sondą lambda viewtopic.php?f=21&t=136430&p=1118203&hilit=lambda+wrx#p1118203 3. gdzie to kupić http://tinyurl.com/32oq3qa Link to comment Share on other sites More sharing options...
czerech Posted September 17, 2010 Share Posted September 17, 2010 1. czy konieczny jest remap po takiej operacji 3. gdzie to kupić http://tinyurl.com/32oq3qa hehehehe... dobre ... muszę to na kimś przetestować a żeby nie było OT: remap moim skromnym zdaniem by się przydał, na forum niektórzy robią remap po zmianie rzeczy które w znacznie mniejszy sposób zmieniają parametry pracy silnika. co do miejsca zakupu to ja mam z pewnej firmy w okolicach pruszkowa... w sprawie lambdy, jak ktoś Ci zrobi customowy wydech to chyba nie będzie problemu żeby umieścić tam gniazdo na nią ;] pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
BartZ Posted September 17, 2010 Author Share Posted September 17, 2010 kashmere ech Ty... no ale dzięki :wink: ile może kosztować remap, przynajmniej orientacyjnie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ygrek Posted September 17, 2010 Share Posted September 17, 2010 ile może kosztować remap, przynajmniej orientacyjnie? Zależnie od miejsca i stopnia zaawansowania od 1k do 2,5k PLN Link to comment Share on other sites More sharing options...
BartZ Posted September 17, 2010 Author Share Posted September 17, 2010 ile może kosztować remap, przynajmniej orientacyjnie? Zależnie od miejsca i stopnia zaawansowania od 1k do 2,5k PLN Że jak? :shock: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ygrek Posted September 17, 2010 Share Posted September 17, 2010 ile może kosztować remap, przynajmniej orientacyjnie? Zależnie od miejsca i stopnia zaawansowania od 1k do 2,5k PLN Że jak? :shock: No co taki zdziwiony Komp + remap = 1 - 1,5k Komp + remap + hamownia = 2k Tak pobieżnie Link to comment Share on other sites More sharing options...
BartZ Posted September 17, 2010 Author Share Posted September 17, 2010 Dżizu... 2k to cały wydech kosztuje, damn it Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted September 17, 2010 Share Posted September 17, 2010 Komp + remap = 1 - 1,5k Ta, chyba w euro Sorry - ale samo remapowalne ecu pochlonie calosc tej kwoty. A jesli to my99/00 i ecutek wchodzi w rachube, to cennik znalezc mozna na stronei Mapteka. I nie bedzie to ani 1.5tys. ani 2tys. zlotych. Owszem, mozna sobie zrobic remap gdzieniegdzie w technologii openecu, o ile ecu na to pozwala - ale za porzadna robote tak naprawde tez ze 2000zl minimum raczej trzeba liczyc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ygrek Posted September 17, 2010 Share Posted September 17, 2010 Komp + remap = 1 - 1,5k Ta, chyba w euro Sorry - ale samo remapowalne ecu pochlonie calosc tej kwoty. Chyba na "wyspie" Wiesz, w Polsce wszystko sie da jakos tak inaczej zrobic Już zapomniałeś :?: Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted September 17, 2010 Share Posted September 17, 2010 Komp + remap = 1 - 1,5k Ta, chyba w euro Sorry - ale samo remapowalne ecu pochlonie calosc tej kwoty. Chyba na "wyspie" Wiesz, w Polsce wszystko sie da jakos tak inaczej zrobic Już zapomniałeś :?: No to mnie olsnij, kto za ten tysiac zlotych zalozy Ci remapowalny komputer i zrobi remap - chetnie sie dowiem, moze skorzystam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ygrek Posted September 17, 2010 Share Posted September 17, 2010 Komp + remap = 1 - 1,5k Ta, chyba w euro Sorry - ale samo remapowalne ecu pochlonie calosc tej kwoty. Chyba na "wyspie" Wiesz, w Polsce wszystko sie da jakos tak inaczej zrobic Już zapomniałeś :?: No to mnie olsnij, kto za ten tysiac zlotych zalozy Ci remapowalny komputer i zrobi remap - chetnie sie dowiem, moze skorzystam. A gdzie jest napisane, ze razem z ecu :?: Mowa o samym remapie AMI - zerknij raz jeszcze. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted September 17, 2010 Share Posted September 17, 2010 komputer+remap - brzmi jak ecu plus remap. no ale ok - zgaduje, ze masz w takim razie na mysli po prostu remap na drodze. tak czy inaczej 1000zl to chyba troche przymalo na porzadny remap. No i kwestia, czy S-Turbo, bo o takim chyba mowimy - jest remapowalne inaczej niz przez EcuTek - jesli nie, to patrz wyzej. -- piątek, 17 wrz 2010, 12:48 -- Nawiasem mowiac - generalnie remapy, zwlaszcza u specow z reputacja, w UK sa tansze niz w Polsce. Link to comment Share on other sites More sharing options...
grzywaczewski Posted September 17, 2010 Share Posted September 17, 2010 Ja mysle ze w tysiaku spokojnie mozna zrobic strojenie... ...jak jest gaznik Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted September 17, 2010 Share Posted September 17, 2010 ...jak jest gaznik byle nie dawal w palnik ;P Link to comment Share on other sites More sharing options...
grzywaczewski Posted September 17, 2010 Share Posted September 17, 2010 W jaki palnik? Gaznik, nie Gazik czytaj uwaznie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ygrek Posted September 17, 2010 Share Posted September 17, 2010 komputer+remap - brzmi jak ecu plus remap. no ale ok - zgaduje, ze masz w takim razie na mysli po prostu remap na drodze. tak czy inaczej 1000zl to chyba troche przymalo na porzadny remap. Ano ano - notebook i na ulice tanio i nie zawsze dobrze... Stad bardziej sie sklaniam ku kwocie 2-2,5k PLN - o ile ECU na to pozwala, ale to juz inna bajka Link to comment Share on other sites More sharing options...
BartZ Posted September 17, 2010 Author Share Posted September 17, 2010 Nie kumam Panowie... Tzn. że ECU może, powiedzmy, nie poddać się mapowaniu? Chodzi o S-turbo '99. Na czym to w ogóle polega? :| Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted September 17, 2010 Share Posted September 17, 2010 No to w przypadku remapu masz opcje albo ecutek - zerknij na ceny Mapteku, albo aftermarketowe ecu plus remap. Sprawa polega na przygotowaniu nowych map zaplonu i zasilania paliwem, tak z grubsza - i wymaga pewnego doswiadczenia, zeby nie wysadzic w jakiejs tam blizszej lub dalszej perspektywy czasowej silnika, a jednoczesnie wycisnac z niego jak najwiecej. Generalnie nie wszystkie komputery sa remapowalne. w MY99 jest - ale tylko w EcuTek Link to comment Share on other sites More sharing options...
enzo Posted September 17, 2010 Share Posted September 17, 2010 Witam zalezy od tego jaki masz model Forka. Jeśli 177KM - masz dużo opcji. Jeśli 170KM - pozostaje Ci tylko nie-ASO Ja mam s-turbo 177 KM, mógłbyś szerzej przedstawić te inne opcje ? Pozdrawiam enzo Link to comment Share on other sites More sharing options...
kashmere Posted September 18, 2010 Share Posted September 18, 2010 BartZ, już bez zbędnego pisania- zmień wydech i się niczym nie przejmuj 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now