tzd Opublikowano 18 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2010 BartZ, jak nie wsadzisz 3 calowej rury z szerokim kołnierzem przy downpipe, tylko przelocik o seryjnej średnicy (2,2 cala wewnętrznej średnicy, chociaż niektórzy twierdzą, że to 2,5, ja mam jednakże fotki na poparcie mojej tezy) to nic się nie będzie działo, doładowanie wzrośnie o jakieś 0,03~0,05 bara, nie ma się czym przejmować, zamawiaj i zakładaj. Remap sobie odpuść, chyba, że chciesz zmienić też turbinę i zrobić sobie 200+ KM i pójść w dodatkowe koszty rzędu kilku (5?) tys. zł. Srednica seryjnej rurki wydechowej z GT/WRX - zakładam, że w S-Turbo jest taka sama: Enzo, skontaktuj się z forumowiczem o ksywie "jako". 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 19 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2010 tzd nie zależy mi na wzroście mocy, zależy mi na ładnym brzmieniu (ale też bez przesady ), wyglądzie i trwałości, ot i wszycho :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaszWRX Opublikowano 19 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2010 BartZ, jak chcesz miec super brzmienie to moge polecic ci H&S 8) http://www.haywardandscott.com/subaru/forester.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 20 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 BartZ, jak chcesz miec super brzmienie to moge polecic ci H&S 8) http://www.haywardandscott.com/subaru/forester.html Bardzo ładne, tylko czemu downpipe jest taki drogi? :shock: rozumiem back box, ale ten kawałek rury... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitgol Opublikowano 20 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 Witam zalezy od tego jaki masz model Forka. Jeśli 177KM - masz dużo opcji. Jeśli 170KM - pozostaje Ci tylko nie-ASO Ja mam s-turbo 177 KM, mógłbyś szerzej przedstawić te inne opcje ? Pozdrawiam enzo PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaszWRX Opublikowano 20 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 BartZ, jak chcesz miec super brzmienie to moge polecic ci H&S 8) http://www.haywardandscott.com/subaru/forester.html Bardzo ładne, tylko czemu downpipe jest taki drogi? :shock: rozumiem back box, ale ten kawałek rury... Bo H&S to taki kawior i musi tyle kosztowac ja jak sie dorobie swojego sTForka w PL to zakladam pelen przelot wlasnie H&S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 20 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 ukaszWRX, spox :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaszWRX Opublikowano 21 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 tak wiec BartZ, nie gadac tylko kupowac i bulgotac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 22 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 Znalazłem to: http://www.sunhouse.pl/hands/index.html pewnie będzie H&S :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaszWRX Opublikowano 22 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 BartZ, tak to jest oficjalny przedstawiciel H&S w PL :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 22 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 Na razie sprawdziłem back boxa H&S no i kawior z niego maksymalny, nie ma co, 1,5kZl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaszWRX Opublikowano 22 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 no kawior,ale postaraj sie jeszcze o center pipe bedzie lepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 23 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 no kawior,ale postaraj sie jeszcze o center pipe bedzie lepiej Dlaczego? zapytam lamersko center pipe to kolejne 1,2kZl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 23 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 Bo pewnie znajda sie chetni Powaznie zas, polowa to marka, polowa to koszty wykonania. Jakbys robil u Pana Zenka, to za flansze zaplacisz 200 x 2, plus ze 200 za rurki plus za robote. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaszWRX Opublikowano 23 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 no kawior,ale postaraj sie jeszcze o center pipe bedzie lepiej Dlaczego? zapytam lamersko robisz tzw. catback czyli czesciowo odtykasz wydech,lepiej i szybciej spaliny wydostaja sie do srodowiska center pipe to kolejne 1,2kZl :shock: to dosc drogo, dlatego ja proponuje Ci zamowic ten wydech od producenta 8) zaoszczedzisz pare stoweczek :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 23 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 Downpipe 212 funciaków centrepipe 2,5" 106 backbox 2,5" 270 catpipe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaszWRX Opublikowano 23 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 nie potrzebujesz juz catpipe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 23 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 nie potrzebujesz juz catpipe Catpipe jest dla hippisow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaszWRX Opublikowano 23 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 grzywaczewski, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 24 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 Możecie powiedzieć w dwóch słowach o co chodzi z tym catpipe'em? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 24 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 BartZ, nie potrzebujesz zmiescilem sie w limicie slow? Heheheh. To jest rura z katalizatorem. Po co Ci katalizator w turbawce? Jego brak strojenia nie zaburzy (bo zakladam ze nie masz sondy za katalizatorem), a wylot spalin bedzie swobodniejszy. Choc pewnie po zrobieniu CALEGO wydechu remap sie przyda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 24 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 BartZ, nie potrzebujesz zmiescilem sie w limicie slow? Heheheh. Ależ oczywiście To jest rura z katalizatorem. Po co Ci katalizator w turbawce? Jego brak strojenia nie zaburzy (bo zakladam ze nie masz sondy za katalizatorem), a wylot spalin bedzie swobodniejszy. Choc pewnie po zrobieniu CALEGO wydechu remap sie przyda. No to teraz mam już pełny, by nie powiedzieć przelotowy obraz :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaszWRX Opublikowano 24 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 BartZ, to kiedy zakupy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 25 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2010 Generalnie te wszystkie mody, czyli malowanie, wydech, koła i takie tam planuję zrobić najpóźniej do końca roku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subaru_Forester Opublikowano 9 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2010 Ja zrobiłem cały wydech (przelot tylko z tłumikiem końcowym) i nic nie mapowałem. Jeździ lepiej, brzmi fajniej, czyli same plusy. Tylko trochę więcej pali... Wydech mam szerszy o 2 mm względem seryjnego (zamiast 61 to 63 mm) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się