Smoq Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Witam Jestem świeżo po mierzeniu AFR-a. Mam wannę z 95 roku (skośny IC) do tego TD05 i doładowanie w peaku ok 1.1 bara. Wydech H&S, bez żadnych katów. Marchew praktycznie nie mam, bardzo sporadycznie, jak się nagrzeje, na wysokich obrotach, albo przy odcięciu. Seryjny zawór DV, żadnego BOV-a nie ma. Sprawa wygląda tak że na wolnych to sobie lata jak chce, ale to standard, trzyma się koło 15, natomiast w średnim zakresie obrotów jest od 13 do 12 (średni zakres rozumiem od 3000 rpm do 5500), przy 5500 obrotach AFR ma ok. 11, natomiast powyżej 5500 obrotów AFR stopniowo mi spada aż do odcięcia które mam na 7500 obrotach. AFR przy odcinie (powyżej 6500 obr) ma ok. 8. Jest przelany, czy jest ok? Tak powinno być, nic nie ruszać? Co poprawić jeśli jest zły (poza remapem)? Może być tak, że filtr powietrza jest zasyfiony i ma za mało powietrza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Subaraki w serii są mocno przelane, więc wydaje sie być ok. Choć remap i podciagnięcie AFR w górnym zakresie do 10-11 dałby trochę mocy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2010 WitamJestem świeżo po mierzeniu AFR-a. Mam wannę z 95 roku (skośny IC) do tego TD05 i doładowanie w peaku ok 1.1 bara. Wydech H&S, bez żadnych katów. Marchew praktycznie nie mam, bardzo sporadycznie, jak się nagrzeje, na wysokich obrotach, albo przy odcięciu. Seryjny zawór DV, żadnego BOV-a nie ma. Sprawa wygląda tak że na wolnych to sobie lata jak chce, ale to standard, trzyma się koło 15, natomiast w średnim zakresie obrotów jest od 13 do 12 (średni zakres rozumiem od 3000 rpm do 5500), przy 5500 obrotach AFR ma ok. 11, natomiast powyżej 5500 obrotów AFR stopniowo mi spada aż do odcięcia które mam na 7500 obrotach. AFR przy odcinie (powyżej 6500 obr) ma ok. 8. Jest przelany, czy jest ok? Tak powinno być, nic nie ruszać? Co poprawić jeśli jest zły (poza remapem)? Może być tak, że filtr powietrza jest zasyfiony i ma za mało powietrza? a gdzie wkrecona sonda afr? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smoq Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Wydech końcowy. Tam była sonda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2010 ogólnie nie jest źle ,jaka sonda mierzone UEGO? sama góra spada do 10- 9,9 AFR w serii , 8 afr sonda Boscha nie pokaże:) to przekłamanie ważniejsze jest to co się dzieje z zapłonem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smoq Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Innovate LC1. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Innovate LC1. Z ori exhaust clamp, czy dorabianym? Przebieg afr w moim antyku z silnikiem zbudowanym na bazie gt96 z kompem od gt-ka jest zgodny z twoim opisem do okolic 3000rpm. Powyżej 3000 buduje się doładowanie i wraz ze wzrostem ciśnienia afr spada od 13,60 do okolic 11. Przy 5500 osiąga wartość 10,80-10,50 która utrzymuje się do odcinki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elberoth Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Przelany to może być 10, ale nie 8. 8 to już chyba zalany na amen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 LM1 nie pokaże 8,8 to błąd, paliwo masz ok podaj jeszcze jakie masz dokładnie ciś. doładowania przy tych obrotach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DanielsDS Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Uploaded with ImageShack.us a tu AFR jest ok :?: 11.04 prawie w całym zakresie, możliwe ze w tym momencie kończy sie zakres oryg sondy Subaru US? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2010 ale odczyt , który pokazujesz to seryjny sensor Denso, nie szerokopasmówka nie polegaj na nim zbyt mocno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się