piotrek24dm Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Wkręcam silnik na maksymalne obroty po czym normalnie opada i pod koniec (nie zawsze) ale się zdarza że spadnie na 500 obr i unormuje się na 800 i jest dobrze a czasami już nie załapie i gaśnie zdarzyło mi się też coś takiego w czasie jazdy co robić ? Legacy 2.0 GL 94r PS: Robi się to strasznie nie bezpieczne szczególnie na zakrętach może mi ktoś pomóc ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 ...PS: Robi się to strasznie nie bezpieczne szczególnie na zakrętach może mi ktoś pomóc ? Trzeba się oduczyć jeździć na luzie w winklach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek24dm Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 dzięki za pomoc ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malymala Opublikowano 9 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2010 czy to występuje zarówno na zimnym i ciepłym silniku? poza tym proponowałbym wyregulować luzy zaworowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wgabor Opublikowano 12 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 legacy 94r chyba bedzie mial hydrauliczną regulacje zaworow -- 12 lis 2010, o 17:09 -- legacy 94r chyba bedzie mial hydrauliczną regulacje zaworow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gendziu Opublikowano 14 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2010 legacy 94r chyba bedzie mial hydrauliczną regulacje zaworow owszem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek24dm Opublikowano 14 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2010 gasnął nie raz na ugrzanym silniku po wymianie świec tylko przygasa i to w czasie jazdy jak schodzi z obrotów i w trakcie nacisnę sprzęgło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PETRUS Opublikowano 25 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2010 Czy Twoje auto posiada instalację LPG? Jeżeli tak, to najprawdopodobniej wlot powietrza skierowany jest do przodu. Auto wtedy gaśnie nie od wysokich obrotów ale od prędkości. Powietrze jest wtłaczane w dużej ilości. Wciskamy sprzęgło, obroty powinny spaść, lecz to powietrze... a dokładnie jego duża ilość na tak małe obroty. Mieszanka staje się zbyt uboga i silnik gaśnie. Lekarstwem jest odwrócenie wlotu powietrza w bok lub do tyłu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 25 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2010 Silniczek krokowy ? Czujnik położenia jałowego ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 25 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2010 Czy Twoje auto posiada instalację LPG? Jeżeli tak, to najprawdopodobniej wlot powietrza skierowany jest do przodu. Auto wtedy gaśnie nie od wysokich obrotów ale od prędkości. Powietrze jest wtłaczane w dużej ilości. Wciskamy sprzęgło, obroty powinny spaść, lecz to powietrze... a dokładnie jego duża ilość na tak małe obroty. Mieszanka staje się zbyt uboga i silnik gaśnie. Lekarstwem jest odwrócenie wlotu powietrza w bok lub do tyłu. Jakaś kosmiczna teoria :roll: Powietrze, bez względu na ukierunkowanie wlotu i rodzaj paliwa dostaje się do komór spalania dopiero, jak otworzysz przepustnicę (nie dotyczy : stania na włączonym silniku np. pod światłami, wtedy obsługę dawkowania powietrza przejmuje silniczek krokowy). Skoro kolega zwalnia to owa przepustnica jest albo całkowicie zamknięta albo bardzo tylko lekko uchylona czyli powietrze albo się w ogóle nie dostaje albo w minimalnych ilościach. Tak to wygląda w Subaru. Proponuję diagnozę i wymianę hydrauliki kasacji luzów zaworowych. To że masz hydraulikę nie oznacza, że jest ona wieczna. Objawy ewidentnie wskazują na niewłaściwe luzy zaworowe (zazwyczaj na zaworach wydechowych). Dodatkowo, przy zasilaniu LPG, zachodzi obawa wyerodowanych gniazd zaworowych plus podłutowanych zaworów (brudny LPG daje takie fajne efekty). Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PETRUS Opublikowano 25 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2010 Jakaś kosmiczna teoria :roll: (...)Pozdrawiam Grzegorz Zaraz tam kosmiczna. Dokładnie tak miałem w AUDI 80 (B4) 2.0E. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 25 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2010 PETRUS, ok, w AUDI (starszych) może i faktycznie tak jest ale w Subaraku nie da radki. :wink: Pozdrawiam ciepło Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grafit Opublikowano 26 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 sprawdź zawór EGR czy nie jest zanieczyszczony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek24dm Opublikowano 27 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 to jest ten zawór centralnie pod silniczkiem krokowym ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grafit Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 nie wiem gdzie jest krokowy, ale u mnie takie same objawy i to był EGR; jakbyś potrzebował to dam foto. może robiłeś coś ostatnio przy wydechu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wgabor Opublikowano 28 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2010 94 r 2,0 nie ma egr -- 28 lis 2010, o 18:44 -- 94 r 2,0 nie ma egr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek24dm Opublikowano 28 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2010 jak go kupiłem było dobrze, wspawałem rurkę w tłumik na łączeniu bo był dziurawy, nie jestem pewien ale chyba natrafiłem na dobry trop i po tym tak się zaczęło dziać może nie wyrzuca dobrze spalin bo mam na tym łączeniu tj. zwężeniebo rura wchodzi w drugą rurę i jest w tym miejscu mniejsze fi. Hymmm po wymianie świec przestał gasnąć tylko teraz zdarza się że przygasa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PETRUS Opublikowano 30 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2010 Czy silniki te posiadają sondę lambda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 30 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2010 Owszem jak wszystkie z katalizatorem, pytanie czy sonda przeżyła spawanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PETRUS Opublikowano 30 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2010 Czy czasami nie jest tak, że sonda dostaje więcej lub mniej spalin przez w/w przewężkę i błędnie odczytuje ilość tlenu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek24dm Opublikowano 2 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2010 Sonda na pewno jest dobra bo jest przed zwężką. Wybiorę się chyba do ASO niech przebadają silnik bo mi już brak pomysłów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PETRUS Opublikowano 2 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2010 Sonda może być dobra, tylko zwężka z jednej strony daje nadciśnienie, a z drugiej podciśnienie. Jeżeli jest zbyt blisko sondy, to mogą być błędne odczyty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się