Skocz do zawartości

Czasami gaśnie przy schodzeniu z wysokich obrotów !!


piotrek24dm

Rekomendowane odpowiedzi

Wkręcam silnik na maksymalne obroty po czym normalnie opada i pod koniec (nie zawsze) ale się zdarza że spadnie na 500 obr i unormuje się na 800 i jest dobrze a czasami już nie załapie i gaśnie zdarzyło mi się też coś takiego w czasie jazdy co robić ? Legacy 2.0 GL 94r

 

PS: Robi się to strasznie nie bezpieczne szczególnie na zakrętach może mi ktoś pomóc ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
  • 2 tygodnie później...

Czy Twoje auto posiada instalację LPG? Jeżeli tak, to najprawdopodobniej wlot powietrza skierowany jest do przodu. Auto wtedy gaśnie nie od wysokich obrotów ale od prędkości. Powietrze jest wtłaczane w dużej ilości. Wciskamy sprzęgło, obroty powinny spaść, lecz to powietrze... a dokładnie jego duża ilość na tak małe obroty. Mieszanka staje się zbyt uboga i silnik gaśnie. Lekarstwem jest odwrócenie wlotu powietrza w bok lub do tyłu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy Twoje auto posiada instalację LPG? Jeżeli tak, to najprawdopodobniej wlot powietrza skierowany jest do przodu. Auto wtedy gaśnie nie od wysokich obrotów ale od prędkości. Powietrze jest wtłaczane w dużej ilości. Wciskamy sprzęgło, obroty powinny spaść, lecz to powietrze... a dokładnie jego duża ilość na tak małe obroty. Mieszanka staje się zbyt uboga i silnik gaśnie. Lekarstwem jest odwrócenie wlotu powietrza w bok lub do tyłu.

 

Jakaś kosmiczna teoria :roll: :lol: Powietrze, bez względu na ukierunkowanie wlotu i rodzaj paliwa dostaje się do komór spalania dopiero, jak otworzysz przepustnicę (nie dotyczy : stania na włączonym silniku np. pod światłami, wtedy obsługę dawkowania powietrza przejmuje silniczek krokowy). Skoro kolega zwalnia to owa przepustnica jest albo całkowicie zamknięta albo bardzo tylko lekko uchylona czyli powietrze albo się w ogóle nie dostaje albo w minimalnych ilościach. Tak to wygląda w Subaru.

 

Proponuję diagnozę i wymianę hydrauliki kasacji luzów zaworowych. To że masz hydraulikę nie oznacza, że jest ona wieczna. Objawy ewidentnie wskazują na niewłaściwe luzy zaworowe (zazwyczaj na zaworach wydechowych). Dodatkowo, przy zasilaniu LPG, zachodzi obawa wyerodowanych gniazd zaworowych plus podłutowanych zaworów (brudny LPG daje takie fajne efekty).

 

Pozdrawiam

Grzegorz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak go kupiłem było dobrze, wspawałem rurkę w tłumik na łączeniu bo był dziurawy, nie jestem pewien ale chyba natrafiłem na dobry trop i po tym tak się zaczęło dziać może nie wyrzuca dobrze spalin bo mam na tym łączeniu tj. zwężeniebo rura wchodzi w drugą rurę i jest w tym miejscu mniejsze fi. Hymmm po wymianie świec przestał gasnąć tylko teraz zdarza się że przygasa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...