mtal Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 witam i mam pytanie czy ktos moze mi odpowiedziec na pytanie co moze byc przyczyna braku iskry na dwa cylindry w sytuacji ktora przedstawie? Posiadam impreze z 95roku z silnikiem 1.8, silnik ten zasilany był juz kilka lat poprzez lpg-blos.Kondycja tego silnika dawala juz wiele do zyczenia więc postanowilem zamienic silniki w imprezie na posiadany już silnik 2.0 z forestera.Z faktu ze silnik jeździl głównie na lpg, byłem przekonany że pozostawienie elektroniki i calego kompletu wiazki z 1.8 bedzie najlepszym pomyslem więc tak zrobilem.Wszystko spasowane ale jeden problem, dlaczego nie mam iskry na dwa cylindry? silnik posiada tylko czujnik polozenia walu i budowa jest calkowicei podobny do 1.8, moduł, sterownik sprawdzony, wszystkie masy ok, kolo zębate walu przelożone z 1.8.Bede wdzieczny za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 silnik 2.0 pozostawienie elektroniki i calego kompletu wiazki z 1.8 Może dlatego :?: :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mtal Opublikowano 28 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 ale gdzie problem jak 1.8 tak i 2.0 maja tylko jeden czujnik polozenia walu. Budowa ta sama tylko wieksze cylindry.może ktos zna dokladna odpoweidz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 29 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 No to jeszcze raz tylko jaśniej: Może wiązka jest inna ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 29 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 Silnik Forestera ma jeszcze czujnik polozenia walka rozrzadu. Zmiana typu silnika bez zmiany towarzyszacej elektroniki i czujnikow to nie jest dobry pomysl. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mtal Opublikowano 29 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 silnik z forestera nie mial czujnika polozenia wałka . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Virus12 Opublikowano 29 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 a może taki banał jak podpięte na odwrót kable zapłonowe? raz tak przypadkiem zrobiłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mtal Opublikowano 29 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 nie ma impulsu na cewke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Virus12 Opublikowano 29 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 spoko spoko ja tylko chciałem tak dla pewności ... przeprasza wygłupiłem się :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się