Sheriff Opublikowano 5 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2005 Wiem że nie można zakładać (chociaz niektórzy i tak to robią) bo można stracić gwarancję ale chciałbym wiedzieć z ciekawości ile można zyskać dzieki instalacji czipa w Legacy 2.0 (2004)? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiom Opublikowano 5 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2005 Wiem że nie można zakładać (chociaz niektórzy i tak to robią) bo można stracić gwarancję ale chciałbym wiedzieć z ciekawości ile można zyskać dzieki instalacji czipa w Legacy 2.0 (2004)?Pozdrawiam Praktycznie nic. Szkoda czasu i pieniędzy. Zaraz znajdą się namawiacze na magnetyzery i inne wynalazki ale to bzdury. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 6 Lipca 2005 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2005 Temat ten był już omawiany - "czipowanie" silników wolnossących jest praktycznie bez sensu; w celu efektywnego zwiększania mocy takich jednostek potrzebne są metody klasyczne. Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vampeer Opublikowano 6 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2005 w celu efektywnego zwiększania mocy takich jednostek potrzebne są metody klasyczne czyli jedyne sluszne - turbo :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sheriff Opublikowano 6 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2005 No tak własnie myślałem. Wielkie dzieki za odpowiedź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mk Opublikowano 14 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2005 a gdyby tak wyrzucić katalizator? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek@klubsubaru.pl Opublikowano 19 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2005 a gdyby tak wyrzucić katalizator? to wtedy +2KM, troszkę lepiej ciągnie z dołu (w przedziale 2000-3000), jak puścisz gaz z zapiętym biegiem to fajnie buczy (ale bardziej czujesz jak słyszysz, z podwórka też niespecjalnie można poznać) i pali mniej o 1 litr (przy 2.0l/116KM). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mk Opublikowano 21 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2005 zawsze to coś, w wersji 138KM być może byłby większy przyrost ale skoro jest odczuwalnie elastyczniejszy i mniej pali to myślę, że trzeba będzie coś pokombinować z tym katalizatorem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek@klubsubaru.pl Opublikowano 23 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2005 hehe do tego jeszcze dwucalowy wydech i dostaniesz extra kopa na wysokich obrotach . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 23 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2005 i duza koncowke, to bedzie najszybsze auto spod swiatel. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek@klubsubaru.pl Opublikowano 23 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2005 mówiąc "extra kopa" miałem na myśli też jakieś 2, no, 3 koniki i nic więcej - proszę więc źle tego nie odczytywać. o optymalny przekrój wydechu do auta bez respiratora pytałem Sub-Fana, a o rurze zamiast kata (czyli tzw. strumienicy) mówię z własnych doświadczeń. tak więc nie czepiamy się . pzdr! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ComeToDaddy Opublikowano 22 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2005 Wolny wydech w NA? PO CO :?: :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 22 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2005 Co by sie silnik latwiej oproznial. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mk Opublikowano 23 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2005 pytanie do uzytkownikow legacy 2.0 138KM w kombi, tez Wam tak się wolno rozpędza na 5 biegu? czy tylko mój jest taki zmulony, najwyższa predkosc na prostej to 205km/h i to potrzeba chyba z 8km. Poza tym sprawdzalem licznik niezle przeklamuje przy 120 o jakies 10km/h takze podejzewam ze pojechalem co najwyzej 190, lipa generalnie poza tym autko jest bez zarzutu ale wydawało mi sie ze bedzie troszke lepiej jezdziło podzielcie się wrażeniami pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fido__ Opublikowano 23 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2005 pytanie do uzytkownikow legacy 2.0 138KM w kombi, tez Wam tak się wolno rozpędza na 5 biegu? czy tylko mój jest taki zmulony, najwyższa predkosc na prostej to 205km/h i to potrzeba chyba z 8km. Poza tym sprawdzalem licznik niezle przeklamuje przy 120 o jakies 10km/h takze podejzewam ze pojechalem co najwyzej 190, lipa generalnie poza tym autko jest bez zarzutu ale wydawało mi sie ze bedzie troszke lepiej jezdziło podzielcie się wrażeniami pozdrawiam! Ile przejechałeś kilometrów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 23 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2005 Moje wraz ze zwiększaniem liczby kilometrów jeździło coraz lepiej... Albo mocniej mu cisnąłem? A od 140 rozpędza się całkiem, całkiem - ale zależy jak dla kogo . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aston Opublikowano 23 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2005 Wiem że nie można zakładać (chociaz niektórzy i tak to robią) bo można stracić gwarancję ale chciałbym wiedzieć z ciekawości ile można zyskać dzieki instalacji czipa w Legacy 2.0 (2004)?Pozdrawiam w wyniku chiptuningu za jakieś 2000zł dostajesz przeważnie kilkanaście koni (benzynowe wolnossące, powyzej 2,0) co przekąłda się w przyblizeniu na jakieś 0,2-0,4 sekundy w prześpieszeniu do setki, ale zależności od modelu, mozna uzyskać nawet ponad sekunde lepszy od standartowego czas 60-100 na "4" i 80-120km/h na 5tym biegu spalanie spada o jakieś 0,3 litra Reasumując nieopłąca się, za mało sie dostaje w zamian tu jest przykłąd tuningu http://www.blackpriest.de/chipdatenbank ... eugID=1321 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witek Opublikowano 23 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2005 aston po jakichś 155 tys. km Twój przykład "się zwróci" ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aston Opublikowano 23 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2005 aston po jakichś 155 tys. km Twój przykład "się zwróci" ... własnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mk Opublikowano 24 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2005 Ile przejechałeś kilometrów? mam przejechane jakieś 12500km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fido__ Opublikowano 24 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2005 mam przejechane jakieś 12500km Tak naprawdę to ten samochód przestaje być anemiczny właśnie gdzieś w okolicy 10 tys km. Więc Twój już też powinien przestać. U mnie podobnie jak u owoca od 140 całkiem fajnie przyspiesza na piątym biegu. Wcześniej też się da, ale to nie jest optymalne w sensie przyspieszania. Z kolei jak potrzebuję to zrobić jeszcze bardziej dynamicznie, to ciągnę go na czwórce do 160 i potem dopiero przerzucam na piątkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mk Opublikowano 25 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2005 na 4 biegu przyspiesza owszem jako tako, ale też od pewnych obrotow 3,5-4tys, a jak sie zapnie 5 przestaje ciagnac. Chyba troche za długa jest ta piątka bo przy predkosci 200km/h jest niecałe 5tys obrotów a juz szybciej nie ma checi jechac. Poza tymi drobnymi uwagami, no moze jeszcze beznadziejnie wchadzacy wsteczny bieg, to brak zastrzezen:) pozdrawiam! michal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 25 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2005 ale też od pewnych obrotow 3,5-4tys I to samo jest na piątce 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mk Opublikowano 25 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2005 I to samo jest na piątce niby tak, ale od 180 do 200 to trzeba anielskiej cierpliwosci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 25 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2005 niby tak, ale od 180 do 200 to trzeba anielskiej cierpliwosci Zapomniałem już, ale jadąc A4 utrzymywałem właśnie prędkość między 180 a 200... Z drugiej strony.. Czego wymagać od małego, wolnossącego silnika w aucie z napędem na 4 koła... I pomyśleć, że pod koniec roku wchodzi 2.0... Ale 165-konny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się