Skocz do zawartości

PPP


Niuniek

Rekomendowane odpowiedzi

marcinj, ty zrobiles juz kilkadziesiac tkm po modach w ecuteku.

ani w pierwszym ani drugim aucie nie bylo zadnych problemow ??

 

jakby soft wgrany do niunka pochodzil od billa, to pewnie mozna by juz

sciagnac service pack :lol:

 

pozdr

 

 

ps. ogs, pewnie miales nad comoor'em przewage na stracie, a pozniej (rosla...) ??

moze trzeba bylo zamienic sie autami na chwile, dla pewnosci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 249
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

marcinj, ty zrobiles juz kilkadziesiac tkm po modach w ecuteku.

ani w pierwszym ani drugim aucie nie bylo zadnych problemow ??

 

No wlasnie w tym rzecz ze nigdy nie bylo najmniejszego problemu, dlatego namawiam Niunka na to. Znam jeszcze osobiscie dwie osoby, ktore zroblily kilkadziesiat tys. po Ecuteku i nic sie nie dzieje.

Mam staly kontakt z nowym wlascicielem WRXa, wiec bede znac jego dalsza historie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Abt, napewno przewaga nie malala... i to jest zastanawiajace... a ja nie jestem zadnym magikiem - gaz wciska sie tak samo... :roll: Jak Niuniek albo Comoor beda chcieli to im przepaluje jak trzeba samochod :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podczas Plejad miałem okazje jechać za Comoorem "moim" STI. Nie wiem, czy On pamieta,ale w Glimarze zapyalem ile ma On koni...bo na prostych widocznie mnie odchodził!!!!Jego auto znacząco był mocniejsze od tego którym jechałem. Teraz mnie dziwi cała ta "afera" z PPP :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Than_Junior, nie ma rzetelnej hamowni w Polsce... trzeba by bylo bez ppp i z ppp porownac i wtedy widac roznice... wartosci, ktore zostana odczytane nie sa adekwatne do wartosci rzeczywistych...

 

Druga sprawa to co komu z 300 KM na papierze skoro w rzeczywistosci samochod jezdzi jakby mial 225? :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepszy test to test porownawczy.

Przeprowadzilismy takowy z Wogutem (na starym i wadliwym "orurowaniu"), rowniez zamieniajac sie samochodami.

A uzyskanie wydruku z hamowni stanowi kiepski dowod dochodzenia swoich, skadinad slusznych praw. Z korespondencji z Prodrivem wynika, ze musi byc tyle ile mowia i koniec. Jezeli nie ma, to podaja cala mase przyczyn od zle skalibrowanych rolek po za slaby nawiew. Tlumacza ze zrobili wiele testow "problemowych" egzemplarzy na swojej hamowni i ona zawsze potwiedzala prodrivowe deklaracje.

Z drugiej jednak strony jezeli cos rzeczywiscie nie bangla to powinni (SIP/Prodrive) poszukac przyczyny i ja wyeliminowac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...