Abt Opublikowano 9 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2005 marcinj, ty zrobiles juz kilkadziesiac tkm po modach w ecuteku. ani w pierwszym ani drugim aucie nie bylo zadnych problemow ?? jakby soft wgrany do niunka pochodzil od billa, to pewnie mozna by juz sciagnac service pack pozdr ps. ogs, pewnie miales nad comoor'em przewage na stracie, a pozniej (rosla...) ?? moze trzeba bylo zamienic sie autami na chwile, dla pewnosci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinJ Opublikowano 9 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2005 marcinj, ty zrobiles juz kilkadziesiac tkm po modach w ecuteku.ani w pierwszym ani drugim aucie nie bylo zadnych problemow ?? No wlasnie w tym rzecz ze nigdy nie bylo najmniejszego problemu, dlatego namawiam Niunka na to. Znam jeszcze osobiscie dwie osoby, ktore zroblily kilkadziesiat tys. po Ecuteku i nic sie nie dzieje. Mam staly kontakt z nowym wlascicielem WRXa, wiec bede znac jego dalsza historie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 9 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2005 Abt, napewno przewaga nie malala... i to jest zastanawiajace... a ja nie jestem zadnym magikiem - gaz wciska sie tak samo... :roll: Jak Niuniek albo Comoor beda chcieli to im przepaluje jak trzeba samochod Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witek Opublikowano 9 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2005 Nie chwal się tak OGS, bo SIP jeszcze uzna, że Twój samochód jest wadliwy i Ci przytną moc zamiast rozwiązywać problemy tamtych STI :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 9 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2005 Witek, kiedys moze wam zdradze, ze tak naprawde to ja mam Spec C Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 9 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2005 czyli kwestie gorszego startu mozna pominac. ladne jaja z tym ppp. jak sie trafi jeszcze ktos z takimi problemami jak comoor i niuniek... to normalnie zrobi sie niemilo dla niektorych... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 9 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2005 2 schrzanione sti ppp w krakowie to malo? to juz jest o 2 za duzo :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 9 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2005 juz jedna sztuka zrypana, to o jedna za duzo. mialem tylko na mysli fakt, ze grono niezadowolonych rosnie (niestety) w sile. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 9 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2005 Z tego co rozumie to PPP w PL sprzedaje SIP. Czy ktos z niezadowolonych posiadaczy PPP probowal pisac, dzwonic bezposrednio do Prodrive? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saval Opublikowano 9 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2005 Ja troche korespondowalem z Prodrivem. Btw. nie wiem czy to ma jakies znaczenie w twoim przypadku Niuniek ale ja musialem czekac 4 tygodnie na PPP gdyz program do WRXa '05 jest inny niz do MY'04. Pozdrawiam, Saval Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 10 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2005 Podczas Plejad miałem okazje jechać za Comoorem "moim" STI. Nie wiem, czy On pamieta,ale w Glimarze zapyalem ile ma On koni...bo na prostych widocznie mnie odchodził!!!!Jego auto znacząco był mocniejsze od tego którym jechałem. Teraz mnie dziwi cała ta "afera" z PPP :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 10 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2005 Alex - najwyraźniej wyjący dyfer wpływa baaardzo pozytywnie na osiągi . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 10 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2005 Alex - najwyraźniej wyjący dyfer wpływa baaardzo pozytywnie na osiągi . W STI nie ma wycia :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 10 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2005 owoc chyba myslal o ogs'ie. jemu wrx chodzi jak burza 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 10 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2005 ... jak mustangi nieeeee? 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vampeer Opublikowano 11 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2005 tato boje sie co to bedzie... :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shodan Opublikowano 11 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2005 W STI nie ma wycia :!: No nie wiem. Czasami moja żona wyje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 11 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2005 tato boje sie co to bedzie... :| czego sie boisz Ty bedziesz mial 300 km w serii wiec problemu nie powinno byc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 11 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2005 Ja bym sprobowal pojechac na hamownie i zmierzyl, zeby miec pewnosc, ze samochod jest slabszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 11 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2005 Than_Junior, nie ma rzetelnej hamowni w Polsce... trzeba by bylo bez ppp i z ppp porownac i wtedy widac roznice... wartosci, ktore zostana odczytane nie sa adekwatne do wartosci rzeczywistych... Druga sprawa to co komu z 300 KM na papierze skoro w rzeczywistosci samochod jezdzi jakby mial 225? :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 11 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2005 Than_Junior, nie ma rzetelnej hamowni w Polsce... A gdzie jest? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vampeer Opublikowano 11 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2005 ja mysle ze mozna by wrzucic ktoregos z tych STi na rolki w v-techu. bedzie widac czy jest kolo 300 czy jakas lipa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 11 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2005 Dokladnie. JEsli naprawde jest kolo 225, to hamownia nie wskaze 300 :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saval Opublikowano 11 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2005 Najlepszy test to test porownawczy. Przeprowadzilismy takowy z Wogutem (na starym i wadliwym "orurowaniu"), rowniez zamieniajac sie samochodami. A uzyskanie wydruku z hamowni stanowi kiepski dowod dochodzenia swoich, skadinad slusznych praw. Z korespondencji z Prodrivem wynika, ze musi byc tyle ile mowia i koniec. Jezeli nie ma, to podaja cala mase przyczyn od zle skalibrowanych rolek po za slaby nawiew. Tlumacza ze zrobili wiele testow "problemowych" egzemplarzy na swojej hamowni i ona zawsze potwiedzala prodrivowe deklaracje. Z drugiej jednak strony jezeli cos rzeczywiscie nie bangla to powinni (SIP/Prodrive) poszukac przyczyny i ja wyeliminowac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 12 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2005 Saval, a co z testem porownawczym z Wogutem na nowym orurowaniu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się