Azrael Opublikowano 5 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2005 Michal bardzo chętnie się przejadę EVO jeżeli oferujesz, natomiast nie jest to opinia jednej osoby, ale kilku osób które są z mojego punktu widzenia guru od jeżdżenia - i sa takie osoby które nie lubią Lancera, mówią cytując Hołka "że jakiś taki przednionapędowy". Jak ktoś ma taki styl jazdy że jeździ "bogato" to się raczej z Lancerem nie dogada, a z Iprezą nawet taką z aktywnym dyfrem jak najbardziej. Znowu np. Kuchar narzeka zawze że Impreza jakoś tak mu "pływa". Wszystk rzecz gustu. Z jeżdżenia Twoim Solbergiem pamiętam raczej problemy z nad niż z podsterownością tak swoją drogą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 5 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2005 Azrael, na torze w Kielcach to nawet Logan jest nadsterowny ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 5 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2005 michal - dzięki za szczegółową odpowiedź. Nie wiem tylko jak ma się soft ACD US Spec do nowego DCCD-A, ale będę to sprawdzał, pradopodobnie subarowy dyfer lepiej pracuje, niż amerykański ACD. No właśnie, teraz tylko pozostaje czekać na nowe DCCD-A. We wszystkich artykułach, jak jeden mąż piszą, że jest dużo bardziej dopracowane od obecnego (wrzuciłem dziś do tematu o nowej imprezie linki do dwóch artykułów), co wyraża się między innymi pozbyciem się tego nieszczęsnego płużenia przodem... PS. Gdzie to będziesz sprawdzał? Czyżby na moim biednym samochodziku, którego jeszcze nie mam, ale już się o niego w tym kontekście martwię? :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 5 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2005 Azrael, na torze w Kielcach to nawet Logan jest nadsterowny ;D Zdziwiłbyś się - jest wiele aut które ciężko tam zmusić do czegoś innego niż rycie przodem. Nawet Sołowow w S1600 musi się podpierać ręcznym bo mu skręcać draństwo nie chce. A co do Logana, zobaczysz jeszcze rajdówki ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 5 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2005 A co do Logana, zobaczysz jeszcze rajdówki ;-) Logan S2000 to moj ulubieniec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 5 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2005 Logan S2000 to moj ulubieniec nie tylko Twój Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 5 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2005 Ale mają być pucharówki.... to będize prawie seria - porażające 87KM :-D To co z tym EVO? ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shodan Opublikowano 5 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2005 PS. Gdzie to będziesz sprawdzał? Czyżby na moim biednym samochodziku, którego jeszcze nie mam, ale już się o niego w tym kontekście martwię? :wink: No właśnie, taki mam masterplan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 5 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2005 No właśnie, taki mam masterplan Dla Ciebie wszystko, a co mi tam... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saval Opublikowano 5 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2005 Najsamprzod, prosze o wybaczenie, tfu przecie Offtopicznosc teraz jest jazzy. Przymierzam sie do nowych felg na przyszly sezon, stad pytanie -> Czy roztaw srub, ET i Bog jeden jeszcze wie co sa takie same w STI'05 i WRX'05? Innymi slowy, czy jak kupuje aluski do Imprezy o rozmiarze 17"x7,5 to nie musze zadawac dodatkowych pytan czy to do STI czy zwyklego WRX i moge brac w ciemno? Pozdrawiam, saval Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 5 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2005 Nie możesz - zaciski brembo w STi są większe, niż subarowe w WRX i do STi musi być większy offset. Przynajmniej tak mnie uczyli... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saval Opublikowano 5 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2005 Rozumiem ze od WRXa do STI nie pasuja. A w druga strone, tj. od STI do WRX? Sorry if lejm kueszczyn. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 5 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2005 Rozumiem ze od WRXa do STI nie pasuja. A w druga strone, tj. od STI do WRX? Sorry if lejm kueszczyn. Niekoniecznie - te od WRX po prostu nie mają "gwarancji", że będą pasować do STi (mogą się zmieścić, ale nie muszą). A w drugą powinny bez problemu 8). Sorry if lejm ansłer :wink: PS. Wejdź se na: http://www.gruppe-s.com/Subaru/subwheels.htm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saval Opublikowano 5 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2005 Lejm kueszczyn, lejm ansuer Det Aj uos luking for! Senks. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 5 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2005 Lejm kueszczyn, lejm ansuer Det Aj uos luking for! Senks. No i Cię zaraz owoc dopadnie za byki - "lóking" poprawnie piszę się przez "ó" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saval Opublikowano 5 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2005 Ja ze słuchu jadę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shodan Opublikowano 5 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2005 Nie możesz - zaciski brembo w STi są większe, niż subarowe w WRX i do STi musi być większy offset. Przynajmniej tak mnie uczyli... :wink: Z prawidłowym offsetem (53mm) też nie wejdą - ważne jest wygięcie ramion felgi. pozdr! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 5 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2005 Nie możesz - zaciski brembo w STi są większe, niż subarowe w WRX i do STi musi być większy offset. Przynajmniej tak mnie uczyli... :wink: Z prawidłowym offsetem (53mm) też nie wejdą - ważne jest wygięcie ramion felgi. pozdr! He he - to były 2 warunki, a nie jeden jako konsekwencja drugiego tj. zaciski są większe (a więc - w domyśle - muszą się zmieścić pod felgą) I JEDNOCZEŚNIE musi być odpowiedni offset a nie: zaciski brembo w STi są większe, niż subarowe w WRX A WIĘC musi być odpowiedni offset Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 5 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2005 Ty się, Przemeq, robisz bardziej upierdliwy ode mnie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shodan Opublikowano 5 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2005 To nie o to chodzi - wszystkie wymiary mogą sie zgadzać, ale kształt ożebrowania nie będzie pasował. Np. felgi znanej firmy OZ mieszczą się dopiero od rozmiaru 19. :roll: pozdr! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 5 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2005 shodanku - na szczęście mówimy o tym samym* * - "zaciski są większe (a więc - w domyśle - muszą się zmieścić pod felgą)" --> aby się mieściły muszą pasować do niej kształtem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witek Opublikowano 5 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2005 W WRXe nie ma problemów, jak np. te z OZ ? Wystarczą 17nastki ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 5 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2005 W WRXe nie ma problemów, jak np. te z OZ ? Wystarczą 17nastki ? Z tego, co wiem, też nie wszystkie (tu kłaniają się wymiary), choć w WRX zaciski są mniejsze, a więc żebra felgi nie muszą pozostawiać tak dużo miejsca, jak w STi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 5 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2005 Z tego, co wiem, też nie wszystkie (tu kłaniają się wymiary), choć w WRX zaciski są mniejsze, a więc żebra felgi nie muszą pozostawiać tak dużo miejsca, jak w STi. A ten dalej na forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saval Opublikowano 9 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2005 Rozumiem ze od WRXa do STI nie pasuja. A w druga strone, tj. od STI do WRX? Sorry if lejm kueszczyn. Niekoniecznie - te od WRX po prostu nie mają "gwarancji", że będą pasować do STi (mogą się zmieścić, ale nie muszą). A w drugą powinny bez problemu 8). Sorry if lejm ansłer :wink: PS. Wejdź se na: http://www.gruppe-s.com/Subaru/subwheels.htm Po rozmowie z dzialem technicznym SIP okazuje sie, ze spawa nie jest tak jednoznaczna. WRX 2005 ma wciaz rozstaw srub 100x5 a STI 2005 ma zmienione na 114,3x5, wiec nie tylko ET ma znaczenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się