adaś Posted May 26, 2010 Share Posted May 26, 2010 czy zmieniając zaciski jednotłoczkowe w N/A 97, na czterotłoczkowe z WRXa 07 muszę zmienić pompę hamulcową na WRXową?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kazio Posted May 26, 2010 Share Posted May 26, 2010 czy zmieniając zaciski jednotłoczkowe w N/A 97, na czterotłoczkowe z WRXa 07 muszę zmienić pompę hamulcową na WRXową?? Kolega montował w legacy 92 i pompy nie zmieniał i hamuje super. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted May 26, 2010 Share Posted May 26, 2010 czy zmieniając zaciski jednotłoczkowe w N/A 97, na czterotłoczkowe z WRXa 07 muszę zmienić pompę hamulcową na WRXową?? nie musisz, ajk mnie pamiec nie myli to one sie niczym nie róznia, dopiero w STI są innę większ średnica tłoczka. Ty masz 23,8 mm a STI chyba 27 mm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andremil Posted May 30, 2010 Share Posted May 30, 2010 Podepnę się - a jak to wygląda w przypadku WRXa (EU) i zacisków od STI? Pompa w WRX jest ta sama co w STI? Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
sfaragdas Posted May 30, 2010 Share Posted May 30, 2010 pamietajcie zeby pomp GT/WRX nie zalewac syntetycznym plynem bo ja zalalem i teraz mam pompe do wymiany... te z STI ponoć to wytrzymują... Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucza Posted May 30, 2010 Share Posted May 30, 2010 nie nie musisz,ale jeśli twoja pompa jest dwuprzewodowa to polecam ją wymienić na czteroprzewodową z modelu '99,polepszy to działanie hamulców Link to comment Share on other sites More sharing options...
sfaragdas Posted May 30, 2010 Share Posted May 30, 2010 ok ale jak z przewodami i pompa ABS ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucza Posted May 30, 2010 Share Posted May 30, 2010 no trzeba się trochę nawyginać przewodów dlatego że każde koło jest sterowane osobno,praca tylko dla subaruwariatów takich jak ja,szcerze powiem że efekt niejest powalający głównie chodzi o bezpieczeństwo,ja wywalałem abs,psuje radość z jazdy ,jeśli nie potrafisz tego zrobić sam a niemasz natyle siana żeby zapłacić mechanikowi to odpuść se pompe,różnica jest ale nie powala Link to comment Share on other sites More sharing options...
sfaragdas Posted May 30, 2010 Share Posted May 30, 2010 ok ale w takim razie jak sie omija ABS to potrzeba korektor sily hamowania?? na tyl zdaje sie ?? czy zrobiles to bez korektora?? a gdzie znaleźc taka pompe?? i czy kazdy GT po 99 mial 4 wyjscia?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
skrzypekQ4 Posted June 1, 2010 Share Posted June 1, 2010 to i ja sie podepne pod ten temat. wymienilem w swoim GT MY98 zaciski przednie na 4-tloczkowe i zauwazylem pewien problem. wydajnosc hamowania wcale sie nie poprawila, a nawet jest "gorzej" niz bylo przed wymiana. chodzi o to, ze zaczyna bardzo szybko blokowac przednie hamulce. najbardziej jest to odczuwalne na sliskiej badz mokrej nawierzchni. jak wylacze ABS, przod blokuje sie bardzo szybko, jak go wlacze, to juz kompletna masakra, wcale nie hamuje bo caly czas ABS stara sie nie zablokowac kol i auto jedzie... i jedzie... i jedzie... . ktos ma jakis pomysl aby to wyeliminowac, zalozyc tez tylne zaciski od WRX badz GT MY99, wymienic pompe hamulcowa? bede bardzo wdzieczny za jakies ugestie badz porady. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kazio Posted June 2, 2010 Share Posted June 2, 2010 ktos ma jakis pomysl aby to wyeliminowac, zalozyc tez tylne zaciski od WRX badz GT MY99 Chyba jedyna rozsądna opcja to poprawić hamowanie tyłu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xionc Posted June 4, 2010 Share Posted June 4, 2010 to i ja sie podepne pod ten temat. wymienilem w swoim GT MY98 zaciski przednie na 4-tloczkowe i zauwazylem pewien problem. wydajnosc hamowania wcale sie nie poprawila, a nawet jest "gorzej" niz bylo przed wymiana. chodzi o to, ze zaczyna bardzo szybko blokowac przednie hamulce. najbardziej jest to odczuwalne na sliskiej badz mokrej nawierzchni. jak wylacze ABS, przod blokuje sie bardzo szybko, jak go wlacze, to juz kompletna masakra, wcale nie hamuje bo caly czas ABS stara sie nie zablokowac kol i auto jedzie... i jedzie... i jedzie... . ktos ma jakis pomysl aby to wyeliminowac, zalozyc tez tylne zaciski od WRX badz GT MY99, wymienic pompe hamulcowa? bede bardzo wdzieczny za jakies ugestie badz porady. Miałem tak w Maździe, abs na mokrym włączał się co chwilę... po wymianie amorów i sprężyn wszystko wróciło do normy. Sprawdź to. Link to comment Share on other sites More sharing options...
skrzypekQ4 Posted June 4, 2010 Share Posted June 4, 2010 Miałem tak w Maździe, abs na mokrym włączał się co chwilę... po wymianie amorów i sprężyn wszystko wróciło do normy. Sprawdź to. amory i sprezyny sa OK, mozna powiedziec, ze prawie nowe, zakladane chyba we wrzesniu. po ostatnim badaniu technicznym tlumienie 82%. stawiam na to co wspomnial @kazio, tylko teraz jeszcze pytanie, czy bez problemu da sie zalozyc te zaciski do mojego auta? Link to comment Share on other sites More sharing options...
sfaragdas Posted June 6, 2010 Share Posted June 6, 2010 tylne zaciski z WRX-a wymagaja adapterow... cena 350zl dostepne w sklepie 4costam... no i oslone tylnej tarczy wypadalo by wymienic ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
skrzypekQ4 Posted June 6, 2010 Share Posted June 6, 2010 tylne zaciski z WRX-a wymagaja adapterow... cena 350zl dostepne w sklepie 4costam... no i oslone tylnej tarczy wypadalo by wymienic ;-) dzieki za cenne uwagi trzeba teraz tylko jakis niedrogi zestaw zaciskow znalezc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now