Skocz do zawartości

Wymiana zacisków a wymiana pompy?


adaś

Rekomendowane odpowiedzi

czy zmieniając zaciski jednotłoczkowe w N/A 97, na czterotłoczkowe z WRXa 07 muszę zmienić pompę hamulcową na WRXową??

 

nie musisz, ajk mnie pamiec nie myli to one sie niczym nie róznia, dopiero w STI są innę większ średnica tłoczka. Ty masz 23,8 mm a STI chyba 27 mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no trzeba się trochę nawyginać przewodów dlatego że każde koło jest sterowane osobno,praca tylko dla subaruwariatów takich jak ja,szcerze powiem że efekt niejest powalający głównie chodzi o bezpieczeństwo,ja wywalałem abs,psuje radość z jazdy :lol: ,jeśli nie potrafisz tego zrobić sam a niemasz natyle siana żeby zapłacić mechanikowi to odpuść se pompe,różnica jest ale nie powala

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to i ja sie podepne pod ten temat.

wymienilem w swoim GT MY98 zaciski przednie na 4-tloczkowe i zauwazylem pewien problem. wydajnosc hamowania wcale sie nie poprawila, a nawet jest "gorzej" niz bylo przed wymiana. chodzi o to, ze zaczyna bardzo szybko blokowac przednie hamulce. najbardziej jest to odczuwalne na sliskiej badz mokrej nawierzchni. jak wylacze ABS, przod blokuje sie bardzo szybko, jak go wlacze, to juz kompletna masakra, wcale nie hamuje bo caly czas ABS stara sie nie zablokowac kol i auto jedzie... i jedzie... i jedzie... . ktos ma jakis pomysl aby to wyeliminowac, zalozyc tez tylne zaciski od WRX badz GT MY99, wymienic pompe hamulcowa? bede bardzo wdzieczny za jakies ugestie badz porady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to i ja sie podepne pod ten temat.

wymienilem w swoim GT MY98 zaciski przednie na 4-tloczkowe i zauwazylem pewien problem. wydajnosc hamowania wcale sie nie poprawila, a nawet jest "gorzej" niz bylo przed wymiana. chodzi o to, ze zaczyna bardzo szybko blokowac przednie hamulce. najbardziej jest to odczuwalne na sliskiej badz mokrej nawierzchni. jak wylacze ABS, przod blokuje sie bardzo szybko, jak go wlacze, to juz kompletna masakra, wcale nie hamuje bo caly czas ABS stara sie nie zablokowac kol i auto jedzie... i jedzie... i jedzie... . ktos ma jakis pomysl aby to wyeliminowac, zalozyc tez tylne zaciski od WRX badz GT MY99, wymienic pompe hamulcowa? bede bardzo wdzieczny za jakies ugestie badz porady.

 

 

Miałem tak w Maździe, abs na mokrym włączał się co chwilę... po wymianie amorów i sprężyn wszystko wróciło do normy. Sprawdź to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem tak w Maździe, abs na mokrym włączał się co chwilę... po wymianie amorów i sprężyn wszystko wróciło do normy. Sprawdź to.

 

 

amory i sprezyny sa OK, mozna powiedziec, ze prawie nowe, zakladane chyba we wrzesniu. po ostatnim badaniu technicznym tlumienie 82%. stawiam na to co wspomnial @kazio, tylko teraz jeszcze pytanie, czy bez problemu da sie zalozyc te zaciski do mojego auta?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...