adaś Opublikowano 26 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 czy zmieniając zaciski jednotłoczkowe w N/A 97, na czterotłoczkowe z WRXa 07 muszę zmienić pompę hamulcową na WRXową?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazio Opublikowano 26 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 czy zmieniając zaciski jednotłoczkowe w N/A 97, na czterotłoczkowe z WRXa 07 muszę zmienić pompę hamulcową na WRXową?? Kolega montował w legacy 92 i pompy nie zmieniał i hamuje super. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 26 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 czy zmieniając zaciski jednotłoczkowe w N/A 97, na czterotłoczkowe z WRXa 07 muszę zmienić pompę hamulcową na WRXową?? nie musisz, ajk mnie pamiec nie myli to one sie niczym nie róznia, dopiero w STI są innę większ średnica tłoczka. Ty masz 23,8 mm a STI chyba 27 mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andremil Opublikowano 30 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 Podepnę się - a jak to wygląda w przypadku WRXa (EU) i zacisków od STI? Pompa w WRX jest ta sama co w STI? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sfaragdas Opublikowano 30 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 pamietajcie zeby pomp GT/WRX nie zalewac syntetycznym plynem bo ja zalalem i teraz mam pompe do wymiany... te z STI ponoć to wytrzymują... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 30 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 nie nie musisz,ale jeśli twoja pompa jest dwuprzewodowa to polecam ją wymienić na czteroprzewodową z modelu '99,polepszy to działanie hamulców Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sfaragdas Opublikowano 30 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 ok ale jak z przewodami i pompa ABS ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 30 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 no trzeba się trochę nawyginać przewodów dlatego że każde koło jest sterowane osobno,praca tylko dla subaruwariatów takich jak ja,szcerze powiem że efekt niejest powalający głównie chodzi o bezpieczeństwo,ja wywalałem abs,psuje radość z jazdy ,jeśli nie potrafisz tego zrobić sam a niemasz natyle siana żeby zapłacić mechanikowi to odpuść se pompe,różnica jest ale nie powala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sfaragdas Opublikowano 30 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 ok ale w takim razie jak sie omija ABS to potrzeba korektor sily hamowania?? na tyl zdaje sie ?? czy zrobiles to bez korektora?? a gdzie znaleźc taka pompe?? i czy kazdy GT po 99 mial 4 wyjscia?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skrzypekQ4 Opublikowano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 to i ja sie podepne pod ten temat. wymienilem w swoim GT MY98 zaciski przednie na 4-tloczkowe i zauwazylem pewien problem. wydajnosc hamowania wcale sie nie poprawila, a nawet jest "gorzej" niz bylo przed wymiana. chodzi o to, ze zaczyna bardzo szybko blokowac przednie hamulce. najbardziej jest to odczuwalne na sliskiej badz mokrej nawierzchni. jak wylacze ABS, przod blokuje sie bardzo szybko, jak go wlacze, to juz kompletna masakra, wcale nie hamuje bo caly czas ABS stara sie nie zablokowac kol i auto jedzie... i jedzie... i jedzie... . ktos ma jakis pomysl aby to wyeliminowac, zalozyc tez tylne zaciski od WRX badz GT MY99, wymienic pompe hamulcowa? bede bardzo wdzieczny za jakies ugestie badz porady. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazio Opublikowano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 ktos ma jakis pomysl aby to wyeliminowac, zalozyc tez tylne zaciski od WRX badz GT MY99 Chyba jedyna rozsądna opcja to poprawić hamowanie tyłu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xionc Opublikowano 4 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2010 to i ja sie podepne pod ten temat. wymienilem w swoim GT MY98 zaciski przednie na 4-tloczkowe i zauwazylem pewien problem. wydajnosc hamowania wcale sie nie poprawila, a nawet jest "gorzej" niz bylo przed wymiana. chodzi o to, ze zaczyna bardzo szybko blokowac przednie hamulce. najbardziej jest to odczuwalne na sliskiej badz mokrej nawierzchni. jak wylacze ABS, przod blokuje sie bardzo szybko, jak go wlacze, to juz kompletna masakra, wcale nie hamuje bo caly czas ABS stara sie nie zablokowac kol i auto jedzie... i jedzie... i jedzie... . ktos ma jakis pomysl aby to wyeliminowac, zalozyc tez tylne zaciski od WRX badz GT MY99, wymienic pompe hamulcowa? bede bardzo wdzieczny za jakies ugestie badz porady. Miałem tak w Maździe, abs na mokrym włączał się co chwilę... po wymianie amorów i sprężyn wszystko wróciło do normy. Sprawdź to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skrzypekQ4 Opublikowano 4 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2010 Miałem tak w Maździe, abs na mokrym włączał się co chwilę... po wymianie amorów i sprężyn wszystko wróciło do normy. Sprawdź to. amory i sprezyny sa OK, mozna powiedziec, ze prawie nowe, zakladane chyba we wrzesniu. po ostatnim badaniu technicznym tlumienie 82%. stawiam na to co wspomnial @kazio, tylko teraz jeszcze pytanie, czy bez problemu da sie zalozyc te zaciski do mojego auta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sfaragdas Opublikowano 6 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2010 tylne zaciski z WRX-a wymagaja adapterow... cena 350zl dostepne w sklepie 4costam... no i oslone tylnej tarczy wypadalo by wymienic ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skrzypekQ4 Opublikowano 6 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2010 tylne zaciski z WRX-a wymagaja adapterow... cena 350zl dostepne w sklepie 4costam... no i oslone tylnej tarczy wypadalo by wymienic ;-) dzieki za cenne uwagi trzeba teraz tylko jakis niedrogi zestaw zaciskow znalezc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się